דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

מסיבת גן: כל הסיבות לבחור לגור בדירת גן

מסיבת גן: כל הסיבות לבחור לגור בדירת גן

דירת גן נחשבת לאחת מן הדירות המיוחדות שמוצעות בפרויקטים של בנייה למגורים. בדרך כלל זוהי דירה מרווחת עם יציאה מהסלון למשטח מרוצף שמוביל לגינה פרטית גדולה. זהו שילוב מושלם בין תחושה של בית פרטי למגורים בבניין משותף, ולכן דירת גן נחשבת למוצר נדל"ני מבוקש מאוד.

מדוע כדאי לקנות דירת גן?

  • להרגיש בבית פרטי, לשלם על דירה: רבים מרוכשי דירות הגן חולמים לגור בבית פרטי, אך מתקשים לממן אחת כזו.  דירת גן מהווה עבורם תחליף הכי קרוב שניתן לבית פרטי. מחירה של דירת גן אמנם גבוה מזה של דירה רגילה, אך עדיין לא מתקרב למחירו של בית פרטי באותו אזור. גם עלות התחזוקה של דירת גן נמוכה בהרבה מזו של בית פרטי.
  • תחושת המרחב: הגישה לגינה היא בדרך כלל דרך דלת גדולה שמחברת בין הסלון לגינה, ולרוב אפילו ללא  הפרשי גובה בין הסלון לגינה. לעיתים הגישה לגינה אפשרית גם מחדרים נוספים. כל אלה יוצרים תחושת מרחב שמעניקה אשליית גודל לבית ומרחיבה את הלב. התחושה היא שהחלל הציבורי בבית גדול הרבה יותר ממה שהוא בפועל, בדומה לתחושה בבתים פרטיים.
  • גן עדן לילדים: עבור ילדים אין כיף גדול יותר מלהתגורר בדירת קרקע. החצר משמשת מעין גן שעשועים פרטי בבחירה אישית ומבלי לצאת מחוץ לקוטלי הבית. ההורים כבולים הרבה פחות להליכה המשותפת לגן השעשועים השכונתי. זה המקום להציב טרמפולינה, מגלשה, נדנדה, בריכה או כל מתקן אחר. הילדים מבלים חלק ניכר מהזמן בחצר, שהופכת לאטרקציה גם עבור החברים.
  • איכות חיים לכל המשפחה: לא רק הילדים מתמכרים לגינה. גם עבור מבוגרים זהו תענוג גדול לשבת בגינה על כוס קפה, לקרוא ספר על הערסל, לאכול ארוחה משפחתית, לנהל שיחה, לשחק עם הילדים או פשוט לנוח ולהירגע על פינת הישיבה.
  • אירוח: דירת גן מעולה לאירוח במיוחד כשהיא מגיעה עם 4 חדרים ויותר. אפשר לערוך בגינה ארוחות עם משתתפים רבים כשלכולם יש מקום, בלי צפיפות, בלי החשש להכתים את הספות וכשלכל אחד יש את המרחב שלו. פינת המנגל שלרוב מככבת בדירות גן, מסייעת לקיים ארוחות מצומצמות או רחבות בכיף גדול.
  • טיפוח גינה: דירת גן מספקת הזדמנות נהדרת לטיפוח גינה בהתאם לטעם האישי. הגינה תורמת לאסתטיקה של הבית והחצר ולתחושת החיבור לאדמה. הרבה אנשים אוהבים לעבוד מדי פעם בגינה כדרך להירגע (אבל אין סיבה לדאוג – גם גנן יכול לעשות את העבודה). ניתן גם לגדל גינת ירק ועצי פרי ולהשתמש בהם למאכל, ותוך כדי כך להעשיר את הילדים בידע בוטני מעשי.
  • מקום לתחביבים: אנשים רבים נאלצים לוותר על התחביבים שלהם מפאת חוסר מקום בדירה. דירת גן היא פתרון מצוין לחובבי אמנות, גינון, נגרות, פיסול ותחביבים דומים שדורשים מרחב לעבודה.
  • גידול בעלי חיים: לאנשים שאוהבים לגדל בעלי חיים הגינה מספקת מענה אידיאלי.

בפרויקט גבעת אלונים שבונה חברת שרביב מוצעות בין היתר דירות למכירה בקריות הכוללות דירות גן מרווחות בנות 5 חדרים בבניינים בני 9 קומות. היציאה לגינה הגדולה עוברת דרך משטח מרוצף שמתחבר לסלון. בדירה עצמה סוויטת הורים מפנקת עם חדר ארונות ושלושה חדרי שינה נוספים. הפרויקט נבנה באזור מבוקש, מוקף בחורש טבעי ומבטיח סביבת מגורים שמשלבת תחושה כפרית עם יתרונות אורבניים.

עוד מהמגזין