דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

זה בטבע שלכם: עיצוב כפרי בדירה עירונית

זה בטבע שלכם: עיצוב כפרי בדירה עירונית

בית בעיצוב כפרי הוא חלומם של רבים, שרואים בעיני רוחם בית ספון עץ, משפחתי וחמים, כמו שרואים בסרטים רבים. ההשראה מגיעה בדרך כלל מבתים ישנים בארצות הברית ובאירופה. הסגנון מתבטא בדרך כלל בשילוב הרמוני של חומרים טבעיים כמו סוגי עץ שונים (לרוב בגוונים כהים), ברזל, נחושת, אבן ובדים מעוטרים עם גוונים רכים ועדינים. כל זאת על רקע של קירות בצבע בהיר.

משפחות רבות שרוכשות דירות בקריות מוצאות את הדרך לגור בעיר ולחוות בה את הכפר באמצעות עיצוב בסגנון כפרי של דירת המגורים שלהם. אם גם אתם אוהבים את הסגנון הכפרי, ריכזנו עבורכם כמה טיפים לעיצוב דירה בסגנון כפרי.

הנוף

אם קניתם דירה שצופה אל נוף פתוח, עשו הכל כדי להדגיש זאת. דאגו להבליט ככל האפשר את החלונות והדלת המובילה למרפסת (שמהם נשקף הנוף) ולמשוך אליהם את תשומת הלב.

ריהוט

התמקדו ברהיטי עץ, כאשר עץ כהה נחשב לכפרי קלאסי יותר ומתאים לחללים גדולים. גווני עץ בהירים משלבים בין מראה כפרי למודרני ומתאימים לחללים פחות גדולים. רהיטי רטרו חדשים או משוחזרים משתלבים מצוין בדירות כפריות. מכיוון שאלמנטים של פיתוחים ועיטורים מאפיינים את הסגנון הכפרי, אפשר לבחור בידיות עם פיתוחים, משולבות בברזל או מעוטרות. גם דלתות הארונות יכולות לכלול פיתוחים או ציפוי תחרה.

לרוב, הארונות לא יגיעו עד התקרה, הן במטבח והן בחדרים האחרים. על המשטח העליון של הארונות אפשר להציב עציצים או אלמנטים דקורטיביים אחרים. עדיף לבחור סוג וגוון אחיד של עץ לכל הרהיטים בבית, או לפחות באותו חלל.

סלון

בחרו מערכת ישיבה נוחה ומחבקת שמעניקה תחושה חמימה, כזאת שכיף לשקוע בה ושמשולבות בה כריות מפנקות. שולחן הקפה יכול להיות עשוי מעץ גולמי, עם עיטורים או בשילוב של עץ וברזל.

מטבח

תצוגה של כלי המטבח היא מאפיין ידוע של הסגנון הכפרי. אפשר לתלות מהתקרה מתלה סירים או כוסות בעל נוכחות עשוי מתכת או עץ או בשילוב של שניהם. יש מבחר עצום ויפיפה של אביזרים לתלייה ולתצוגה חיצונית של כלי מטבח שונים. מערכות כלים יפות אפשר להציג בוויטרינה מרשימה, וכאלה בסגנון כפרי לא חסרות. הציבו על השולחן או על השיש סלסלת פירות יפה או מתקן לתבלינים.

חדר שינה

כדאי לבחור מיטת עץ מרשימה ודומיננטית. ראש המיטה והדפנות שלה יכולים להיות מעוטרים בפיתוחים כלשהם. התאימו את שידות הלילה למיטה. יש כיום מגוון גדול של שידות וינטג' מקסימות שיעניקו לחדר טאץ' אישי מיוחד. השתמשו במצעים מבדים במראה נקי ורך שיעמיקו את הנוכחות של המיטה.

אלמנטים נוספים

ישנן אין ספור דרכים להעצמת האווירה הכפרית הביתית והחמימה. בחרו וילונות נשפכים בהירים ושטיחים נעימים. אם יש לכם די מקום בדירה או במרפסת, תוכלו להציב ספסלי רביצה מפנקים עשויים מעץ או ממשטח עץ המונח על התקן גבס, ועליהם כריות רכות ומזמינות. תוכלו לשלב שלל אביזרים ורהיטים תואמים כמו כיסא נדנדה, סל כביסה, מתלי מגבות או מתלי מעילים דקורטיביים ייחודיים. בחרו גופי תאורה שיעמיקו את התחושה החמימה כמו מנורות עומדות או גופים צמודי קיר.

משפחות שמחפשות דירות בקריות מוצאות בגבעת אלונים מגוון גדול של דירות מרווחות, שמאפשרות לכל משפחה לעצב את ביתה בהתאם לטעמה ולחלומותיה. חברת הבנייה הוותיקה שרביב בונה את פרויקט הדגל בשכונה על גבעה המוקפת חורש טבעי ומשקיפה לנופים פתוחים מרהיבים. תושבי גבעת אלונים נהנים מאווירה קהילתית שמשלבת בין כפר לעיר ומגישה מהירים לכבישים מרכזיים.

עוד מהמגזין