דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

לקראת מעבר דירה: האם כדאי להיעזר בשירותי אריזה וסידור הבית החדש?

לקראת מעבר דירה: האם כדאי להיעזר בשירותי אריזה וסידור הבית החדש?

משפחות רבות שעוברות דירה לקריות נעזרות בשירותי אריזת הבית, פריקה וסידור של הדירה החדשה. רבים מעדיפים לחסוך הרבה מאוד זמן, מאמצים, לבטים וגם ויכוחים משפחתיים, ולהטיל את המשימה המאתגרת על גורם מקצועי.

חברות ועסקים רבים מציעים חבילות משתנות שכוללות שירותים שונים בתחום – וניתן להזמין את חלקם או כולם: אריזת הבית כפי שהוא; ארזה לאחר מיון קפדני כולל זריקה ותרומה; הובלה; פריקת תכולת הארגזים ברמות סידור שונות. הכול בהתאם לסיכום המדויק עם העסק שהתקשרתם איתו (או לעיתים עסקים שונים להובלה ולאריזה וסידור).

מה כולל השירות המלא?

אם בחרתם בשירות המלא, כדאי שנותני השירות יגיעו לסיור מקדים בדירה הנוכחית ובדירה החדשה או לפחות ייראו צילומים של הדירות. כך הם יוכלו לתכנן את המעבר ביעילות ולבחון אם יש די מקום לכל החפצים בדירה החדשה, או שיש צורך בפתרונות אחסון נוספים.

כשמדובר בחברה שממיינת ביסודיות תוך כדי האריזה, לרוב יגיעו אנשיה יום לפני ההובלה לצורך המיון והאריזה. הם ימליצו מאילו פריטים כדאי להיפטר וידאגו לתרום או לזרוק אותם. לאחר מכן הם ידאגו לאריזה מסודרת ונוחה לפריקה של כל מה שעובר איתכם. חפצים שבירים ועדינים ייארזו באריזות ייעודיות, וכל הפריטים ייארזו באופן ששומר על תקינותם. הארגזים יסומנו בצורה ברורה לפי המיקום המיועד בבית ולפי התכולה.

עם הגעת ההובלה לבית החדש בקריות, הארגזים יפוזרו בחדרים המתאימים ותכולתם תסודר עד הפריט האחרון. כל חפץ יונח במקומו – בארונות, בנישות ובמדפים באופן פרקטי ונוח לשימוש. חלק מהעסקים מכינים את הבית עד לרמת המיטה המוצעת במצעים נקיים וגם תוך עיצוב בטוב טעם של נישות, ספריות, מטבח וסלון. שירות סידור מקצועי ישאיר אתכם בלי אף ארגז, ועם דירה אסתטית, מסודרת ונוחה לשימוש מידי.

איך תדעו אם משתלם לכם לשכור שירותי אריזה וסידור?

    1. תקציב: השיקול הראשוני הוא התקציב שעומד לרשותכם. התענוג שבשירות הזה כרוך כמובן בהוצאה לא קטנה, אם כי לא מדובר בסכומים אסטרונומיים. רבים מופתעים מכך שמדובר במחיר נגיש יחסית.
    2. איזה טיפוסים אתם? האם אתם מסודרים ותקתקנים, כאלה שהבית שלהם תמיד מסודר טיפ-טופ, הכול במקום ואין לכם חפצים מיותרים? אם אתם כאלה, כנראה שמעבר דירה יהיה קל יותר עבורכם מאשר טיפוסים הפוכים מכם, ותוכלו להסתדר גם בלי שירותי אריזה וסידור.
      לעומת זאת אם אתם מתקשים להיפרד מחפצים, מתלבטים אם ואיפה לשמור כל פריט; אם אתם נוטים לדחיינות, ואריזה וסידור הבית החדש נראים לכם מטלה מאיימת במיוחד; ואם אתם מעריכים שבאיזושהי פינה בבית תשאירו כמה ארגזים שלא ייפתחו לעולם – כנראה ששירות סידור ואריזה יציל אתכם.
    3. כמה חפצים יש לכם? אם הבית שלכם עמוס במיוחד באין ספור פריטים, רבים מהם מיותרים – השירות המלא יועיל לכם מאוד במעבר, וגם יהווה הזדמנות לעשות סדר אחת ולתמיד בשפע החפצים.
    4. זמן וכוח אדם: כמה זמן עומד לרשותכם לצורך האריזה, הפריקה והסידור? האם תוכלו להרשות לעצמכם לפחות שבוע פנוי לגמרי לצורך מיון ואריזה ועוד כמה ימים לפריקה וסידור? מי (אם בכלל) מהמשפחה ומהחברים יסייע לכם לארוז ולפרוק? אם יש לכם ילדים קטנים, האם מישהו יוכל לטפל בהם כדי שתתפנו לאריזה ולסידור? בשל השיקולים הללו זוגות רבים עם ילדים קטנים, או כאלה שלא יכולים להיעדר מהעבודה, בוחרים להיעזר בשירות המלא.
    5. הפרטיות שלכם: האם אתם חרדים לאינטימיות שלכם? יש אנשים שלא אוהבים שזרים מתעסקים להם בחפצים הפרטיים. תחושת החיטוט מפריעה להם, ולכן הם יעדיפו לארוז ולסדר בכוחות עצמם. אם כי אפשר לבחור בפתרונות ביניים כמו אריזה עצמאית של חדר השינה.

בין אם תבחרו להיעזר בשירותי אריזה וסידור הבית, ובין אם תסתדרו בכוחות עצמכם, כדאי שתכירו את גבעת אלונים בקריות שמאות משפחות כבר עברו להתגורר בה. השכונה הצעירה מוקמת על גבעה מוקפת חורש טבעי בשיפולי קריית אתא, ומשולבים בה אופי קהילתי עם יתרונות אורבניים. חברת שרביב מציעה בגבעת אלונים מבחר של דירות בגדלים ובסגנונות שונים, במגוון בניינים כולל צמודי קרקע, דו משפחתיים, בנייני בוטיק ומגדלים. מהדירות המרווחות והמפנקות נשקף נוף פתוח עוצר נשימה. הנגישות לשכונה מעולה גם בתחבורה ציבורית וגם ברכב פרטי.

 

עוד מהמגזין