דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

הטרנדים החמים בעיצוב דירות בקריות 2020

הטרנדים החמים בעיצוב דירות בקריות 2020

התחילה שנה חדשה, החיפוש אחר דירות למכירה בקריות מאחוריכם מכיוון שאוטוטו אתם עומדים להיכנס לדירה החדשה שרכשתם, איזו התרגשות! בתחילתה של שנה חדשה, אנו מתחייבים ביננו לבין עצמנו, לשפר את איכות חיינו וכניסה לדירה חדשה בפרויקט גבעת אלונים בקריות כמוה כפתיחת חיים חדשים. זהו המקום בו אנו קמים, ישנים אוכלים והאווירה בו תלווה אותנו ברגעים החשובים בחיים, לכן כדאי להשקיע בדירתכם החדשה את מלוא תשומת הלב והאהבה. אחת הדרכים המסוגננות והנכונות ביותר לסדר את הקן החדש שלכם, היא על ידי אימוץ אחת או יותר מן המגמות החמות ביותר בעולם העיצוב.

באווירת השנה האזרחית החדשה והתחלות חדשות, אספנו עבורכם כל מה שלוהט וחם בעיצוב דירות בשנת 2020 ואסור לכם לפספס!

תרצו או לא טראצו – הטראצו חוזר!

המגמה הגדולה ביותר של עיצוב פנים של 2020 היא הטראצו, אותם האריחים שהיו דומיננטיים בכל בית ובית בשנות ה 80 בואכה ה90. ישנה מגמה המתעצמת בכל בירות אירופה של נהירה למרצפות הנוסטלגיות הללו. ולא רק מרצפות – שולחנות קפה, שולחנות צד, רצפות אריחים, טפטים ושטיחים, "זו מגמה מהעבר שחוזרת עם טוויסט מודרני ". אומרת סאשה ביקוף, מעצבת פנים ואושיית עיצוב רותחת.

קלאסיקה במטבח

בשנים האחרונות המטבחים היו כמעט סגפניים – בעלי צבע וטקסטורה אחידה נקיים ומעט קרים. ב 2020 עיצוב מטבח מסורתי הולך לעלות על הכיריים. העיפו מבט על עיצוב המטבח הבריטי כהשראה – ארונות סגורים, עבודת גימור מוקפדת ומעוטרת, דלתות בעלות רשת מסורגת המראות את תוכן הארון, חומר תקופתי אותנטי, עץ במראה מחוספס מעט ושיש המשתלב עם העיצוב ולא משתלט עליו.

חמוקיים לא רק בתצוגות אופנה

כבר שנים שחוגגים את חזרת החמוקיים במסלולי התצוגות עכשיו חוגגים את המגמה גם בריהוט מעוגל ורך – כסאות, כורסאות וספות החובקים את הגוף בהשראת שנות ה 70', רהיטים בעלי קימור וגימור עגלגל מספות ועד כורסאות ושולחנות, ישלטו על חדר המגורים. ולא רק ב 2020 – עיצוב קמור ומעוגל ילווה את ביתנו גם בשנים הקרובות.

ערבבו את זה

מגמת המיקס אנד מאץ' מגיעה גם לעיצוב הבית, כאשר נראה יותר ויותר שילובי חומרים – מתכת עם עץ, צמר עם קטיפה וכדומה. הרעיון להביא שני עולמות מנוגדים להרמוניה אחת, כגון שולחן אוכל מעץ עם כסאות משולבים עץ ומתכת, או ספת קטיפה עם כריות יוטה. את המגמה נוכל להעצים גם במחיצות – מחיצת נחושת עם מסגרת עץ לחדר השינה, מראה המשלבת תחרה כסופה ממתכת מעל לשידה במראה עץ מלא וחם.

הירוק השנה ירוק מאוד

הירוק הוא צבע מרגיע, מתוחכם ומעורר מחשבה. השנה, לצד התעצמות המגמה של שילוב חומרים טבעיים וחזרה לקווים קלאסיים יותר, הכמיהה שלנו לירוק הולכת וגוברת. ירוק משמש גם בסיס נהדר לשילובי צבעים לא רגילים שיכולים ליצור מגוון של סגנונות – ירוק וחום למראה כפרי, ירוק וקורל חי למראה נועז ועצמתי, ירוק שחור ולבן למראה עשיר והדונסטי ואיך אפשר בלי השילוב הקלאסי שמרגש את כל עולם העיצוב השנה – ירוק, זהב ושחור השולחים אותנו הישר לסגנון הארט דקו ושנות ה 20 העליזות, המככבות בכל מגזיני העיצוב הנחשבים בעולם.

שובן של שנות ה 20 העליזות

חובבי הוינטג' מבינכם ישמחו לשמוע שהעשור השמח ביותר חוזר לככב בסלון, בחדר השינה ובכל מקום שרק תרצו – האר דקו כבר כאן! הארט דקו הינו סגנון גיאומטרי בעל קווים מאתגרים החוזרים על עצמם ושואבים את השראתם ממצרים הקדומה, עולם האדריכלות ואף קוביזם. השנה הוא חוזר למרכז הבמה כאילו לא נעדר מעולם והשראתו תהיה מורגשת הן בעיצוב טקסטיל והן בריהוט. את מגמת הצבע בסגנון זה יוביל הוורוד על גווניו ולצידו יככבו צבעי הירוק, הזהב, השחור, הבורדו העמוק שיביאו את הסגנון לשלמות.

בצבעים חיים

תגידו שלום למינימליזם הנורדי והסקנדינבי שמלווה את עולם העיצוב מעל לעשור והכניסו לביתכם חיים עם צבעים עזים. 2020 תהיה השנה שבה אמרנו שלום לחום, אפור ולבן הבטוחים והעזנו להתפרע – ריבוי צבעים בחלל עלול להכות אנשים רבים בהלם קל, אבל לא אותנו! מעצבים ברחבי העולם חוזים כי 2020 תהיה שנה דרמטית עם הדפסים עזים וצבעים שלא ישאירו אף אחד אדיש. שימו עין על צבעי אבן חן עשירים כגון ספיר עמוק, צהוב טופז ועל צבעים חושניים כגון אדום מהפנט.

שחור זה האמבט החדש

השנה חדרי הרחצה הופכים דרמטיים יותר. אם עד היום ראיתם דירות בעלות חדרי רחצה מינימליסטיים, נקיים וקליניים החל מ 2018 הם פינו את הדרך למגמה הלוהטת – דרמה חושנית ובעלת מראה פראי כמעט, בגווני השחור והאפור. כמו שכבר הזכרנו, הארט דקו שחוזר אל מרכז הבמה משפיע לא רק על הסלון אלא על כל חדר בבית –  לצד האריחים הכהים וכלי הסניטציה בגוונים שחורים ואפורים נראה ניצוצות של זהב ופליז באביזרי הסניטציה המשלימים. החדר הכל כך בסיסי ומוכר בבית מקבל תפנית ויהיה הדוניסטי, דרמתי וייצור תחושה מפנקת של ספא אקסקלוסיבי בחדר הרחצה בדירה החדשה שלכם בקריות.

איך תיישמו את המגמות הלוהטות בדירה החדשה שלכם בגבעת אלונים?

הסוד הוא במינון, בדיוק כמו שלא נלבש את כל הטרנדים לחורף 2020 בבת אחת, כך גם בבית – נגיעה קטנה של צבע בכורסא מרשימה בעלת מראה מעוגל ורך, שולחן קפה משולב מתכת ובחדר הרחצה אפשר להוסיף נגיעות כהות ודרמטיות כמו כלי אמבט, מגבות וארון בצבע שחור או אפור עם נצנוצי זהב.

משפחות רבות מחפשות דירות חדשות למכירה בקריות והם מוצאות את כל מבוקשן בפרויקט גבעת אלונים מבית שרביב – דירות מרווחות, מוארות בעלות נוף מרהיב הנשקף מכל עבר שניתן לסגנן ולהתאים אותם בצורה מושלמת עם הטרנדים הלוהטים, לכל משפחה ומשפחה לפי טעמה וסגנונה. חברת הבנייה הידועה שרביב בנתה את פרויקט הדגל שלה בגבעת אלונים במיקום שלעולם לא יצא מהאופנה, מיקום מרכזי לצד דרכי גישה מהירות ונוף טבעי וכפרי, בעל אווירה קהילתית מעצימה ושלווה.

 

>>> הידעתם? כיום אפשר ליהנות מבית צמוד קרקע בקריות במחיר של דירה קטנה במרכז

עוד מהמגזין