דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

אביב הגיע, פסח בא לחיפה והקריות!

אביב הגיע, פסח בא לחיפה והקריות!

חופשת הפסח מעבר לפינה ואתם שוברים את הראש מה לעשות עם הילדים? כבר עברתם לדירה החדשה שלכם בקריות ואחרי שמיציתם את הים, את השמורות המקסימות של אזור חיפה והקריות, הגיע הזמן לבחון את האטרקציות הנוספות שמקום מגוריכם החדש מציע! לכן אספנו עבורכם את כל האטרקציות החמות לבילוי המושלם עם הילדים בחופשת הפסח.

סיור מומחז לילדים בעקבות האוצר האבוד
בואו לגלות את הקסם המתרחש כאשר מדריך טיולים פוגש בקבצן מוזר, המספר לו סיפור על אוניית פיראטים שהגיעה לחיפה במאה ה-17 והטמינה אוצר ליד חוף הים. המדריך הסקרן יוצא יחד עם הקבוצה לבדוק האם הקבצן צודק והיכן קבור האוצר. מחזה אינטראקטיבי עם שלל דמויות לכל המשפחה, מחזה שחי ונושם בחיפה. המחזה כולל הפעלות לילדים, עובדות היסטוריות על העיר ושוזר את העלילה לתוך האתרים בהם מבקרים בסיור.

מתאים ל: ילדים בגילאי 5-12.
היכן: הנמל 24
זמן הסיור: שעה וחצי
מתי : 24.4.19 בשעה 10:00
מחיר: 39 שקלים למבוגר 29 שקלים לילד

סיור מומחז לכל המשפחה – כיצד קמה העיר חיפה
בואו למסע מרתק במרכז הכרמל, הכירו באופן אישי חלוצי המתיישבים על הכרמל וסעו בזמן אל ימים תמימים וראשוניים. נבקר בתקופות שונות ונפגוש אישים חשובים מתחילת ההתיישבות. כל הסיפורים מבוססים על אנשים אמתיים והיסטוריים שהתרחשו במרכז הכרמל, זוהי הזדמנות ללמוד על העבר מנקודת מבט הומוריסטית, צבעונית ומשעשעת.

היכן: מלון דן כרמל, שד' הנשיא 85
זמן הסיור: שעתיים
מתי : 25.4.19 בשעה 16:00
מחיר: 39 שקלים למבוגר 29 שקלים לילד

פסטיבל חיפה הבינלאומי

איך אפשר בלי האירוע הגדול של הפסח, אירוע שבו כל העיר לובשת חג! פסטיבל חיפה הבינלאומי ה- 29 להצגות ילדים הוא האטרקציה הגדולה של ישראל ומציע 4 ימים של קרנבל בינלאומי צבעוני מרתק וססגוני ובו כ- 200 הצגות ומופעים מ-6 מדינות שונות. בואו לחוות תרבות ואמונות המוקדשת כולה להצגות ילדים החל ממופעי תיאטרון רחוב הנערכים ללא תשלום לאורך כל היום להנאת הציבור ועד הצגות איכות המספקות חוויה תרבותית לכל המשפחה בתיאטרון חיפה. השנה הפסטיבל יהיה בסימן עיבוד לסופרים ויוצרים בינלאומיים. בין ההצגות תוכלו גם למצוא את הסופרים הישראלים דויד גרוסמן ודניאלה לונדון דקל.

את הפסטיבל תפתח ההצגה הקלאסית בעיבוד לילדים מאת גדול המחזאים ווילאם שייקספיר "הלילה השניים עשר"– בהשתתפות שחקני קבוצת "החיפאית" ובבימויה של רוני ברודצקי.

היכן: תיאטרון חיפה
מתי :
יום א', 21.4: 10:00, 12:00, 15:00, 17:30

בנוסף להצגות המרהיבות יארח הפסטיבל עוד פסטיבל! הפסטיבל לקוסמות "אותות ומופתים"
שלושה ימים של מופעי קוסמות, משחקי תעתוע ואשליות, בשיתוף כוחות מקומיים. ההצגות והפעילויות באוויר הפתוח פתוחות לקהל הרחב בחינם. לכל אירועי הפסטיבל ומחירי ההצגות הכנסו לאתר: https://www.haifakids.co.il.

ומהצגות נעבור לעקוב אחרי החיות

גן החיות החיפאי מציע לנו אטרקציה לאחר השקיעה – "מה עושות החיות בלילות?" – הצצה ייחודית לחיי הלילה של בעלי החיים. נכיר את בעלי החיים הפעילים בלילה את חושיהם וסיפורים מרתקים עליהם. הסיור נמשך כשעה ו-45 דקות, מתנהל בקבוצות קטנות ומועבר על ידי מדריכי גן החיות.

היכן: גן החיות הלימודי בחיפה ספארי לילה
זמן הסיור:
כשעה ו-45 דקות
מתי :
23.4, 25.4, החל מהשעה 20:00 בערב
מחיר:
בטל': 04-8372390

…ומשהו קטן למבוגרים
בפסח הזה הולכים לתערוכה! לרגל החג כל מוזאוני חיפה פותחים את שעריהם ומציעים כניסה חינם לקהל הרחב לתערוכות והסדנאות. תוכלו ליהנות מסדנת ציור נוף ממרפסת מוזיאון מאנה כץ, סדנת הכנת סירות מפרש מקיפולי נייר ב"מוזיאון הימי הלאומי" וסדנת גרפיטי אביבית במוזיאון "הרמן שטרוק". התעדכנו בזמני הפתיחה והמוזאונים המשתתפים באתר https://haifahaifa.co.il.

לאחר שהתרווחתם בדירה החדשה שרכשתם בקריות, הגיע הזמן ליהנות מכל הטוב שאזור חיפה והקריות מציע עבורכם. פרויקט גבעת אלונים נמצא במיקום משגע ומרכזי אל מול הים ודקות ספורות מכל אטרקציה חמה לפסח 2019, ובכלל…

וודאי יעניין אתכם (ואת הילדים!) גם:

>>> 5 אטרקציות שהילדים שלכם יאהבו באזור הקריות

>>> סביב הגבעה: טיולי משקים בקיבוצים באזור גבעת אלונים

>>> עולים על הסוס: מסלולי רכיבה שאסור להחמיץ באזור הקריות

 

עוד מהמגזין