דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

עושים שכונה - האפליקציה שתחבר אתכם לקהילה

עושים שכונה – האפליקציה שתחבר אתכם לקהילה

אחד הדברים הכי חשובים בבחירת מקום מגורים הם השכנים. שכנות טובה, תחושת קהילתיות ומיזמים משותפים לכל אנשי השכונה – כל אלו יוצרים תחושה אמיתית של בית וביחד. תכירו את האפליקציה שתעזור לכם להתחבר בקלות לשכנים שלכם

בשנים האחרונות נהנות משפחות רבות שרוצות לשדרג את מקום מגוריהן מההתלבטות הטובה בין דירות חדשות בקריות שממוקמות בשכונות איכותיות ובהן קהילה טובה. זה היה גם הדגש העיקרי שלנו בתכנון וביצירת שכונה כמו גבעת אלונים שבנויה לייצר חיבורים בין אנשים, בזכות המתחמים המשותפים, פינות המשחק ושאר השירותים לקהילה.

לצד התכנון הנכון, שמעודד חיבור קהילתי פורה, יש היום פתרונות חכמים נוספים שיכולים לחבר ביניכם, כדיירים חדשים בשכונה, ובין השכנים שלכם. תכירו את אפליקציית Hoodini שעוזרת לכם ליצור רשת חברתית בתוך השכונה שלכם.

מההודעות הכי חשובות ועד לפרלמנט השכונתי

אפליקציית Hoodini היא פרי יצירתם של שלושה יזמים צעירים, שי אפשטיין, אנטוניו זייתון ועורסאן עוואד. שלושתם מתגוררים באזור חיפה והחליטו לקחת את השאלה "מה קורה בשכונה?" צעד אחד קדימה ולתת לה מענה שמתאים למאה ה-21. האפליקציה הושקה באוקטובר האחרון בשיתוף פעולה עם עיריית חיפה, בה נפתח גם פיילוט בכמה שכונות.

המטרה של האפליקציה ברורה – לייצר חיבור בין התושבים בשכונה, לעדכן על אירועים תרבותיים וקהילתיים, לבדוק מה קורה במתנ"ס ומה מתכננת העירייה, לפרסם שירותים ומודעות שונות, לעדכן את השכנים בהודעות חשובות ואפילו לבצע תשלומים מוניציפליים.

לאפליקציה מטרה נוספת והיא לחשוף תושבים ייעודיים לקהל השכונתי, כך שמי שמחפש דירות חדשות בקריות למשל יוכל לבדוק אילו פרויקטים קיימים בסביבה ולהבין מה אופי השכונה דרך ההודעות באפליקציה ודרך עדכונים מהעיריות.

רשת חברתית לשכנות טובה

אחד הדברים החשובים שמציעה האפליקציה היא האפשרות לעדכן את השכנים בדברים שקורים בשכונה וליצור קשר פרטני עם שכנים, לפי מספר הרכב או חיפוש על פי שם.

שכונה כמו גבעת אלונים שבה יש משפחות רבות עם ילדים היא מקום מושלם להתנסות עם האפליקציה, שמאפשרת פתיחת קהילה שבה יכללו אנשי הבניין, הרחוב או השכונה כולה, קבוצת משפחות עם ילדים או כל קהל אחר שרוצה להתאחד תחת קורת גג אחת.

באפליקציה אפשר ליצור קבוצות של ועדי הורים, ועד השכונה, קבוצות משפחות למשחק ובילוי משותף אחר הצהריים ועוד מגוון רחב של קהילות, לפי הרצון והדמיון.

להכיר את העסקים והשירותים בסביבת המגורים שלכם

אחד הדברים שהיו לנו חשובים בפרויקט כמו גבעת אלונים היה ליצור חיבור בין האווירה הכפרית והרגועה ובין הנוחות של מגורים בסביבה אורבנית, שבה אפשר למצוא קרוב לבית את כל השירותים הדרושים למשפחה – מהסופר עם המחירים הכי נוחים ועד לחנות הפרחים שבה כיף לקנות פרחים לשבת.

באמצעות האפליקציה אפשר להכיר בקלות את העסקים ונותני השירותים שנמצאים בסביבת מקום המגורים שלכם וליצור איתם קשר ישיר דרך פרטי התקשרות שמופיעים באפליקציה. הלוח לבעלי מקצוע מאפשר לחפש ולאתר מקצוענים בסביבה ולפרסם בעצמכם אם אתם בעלי מקצוע שמתגוררים בשכונה ופועלים בה.

> להורדת האפליקציה: לאנדרואיד הקליקו כאן, לאייפון הקליקו כאן

את פרויקט גבעת אלונים תכננו בשרביב כך שיתאים לכל מי שמחפש קהילה פורייה ואטרקטיבית, איכותית ויוזמת ושכנים ברמה הגבוהה ביותר. התכנון הסביבתי, המרכזים הקהילתיים והאיזורים המשותפים – כולם תוכננו כדי ליצור חיבורים נפלאים בין שכנים ודיירים. האפליקציה מתחברת באופן ישיר לשליחות שלנו ונותנת עוד אפשרויות לשמירה על קשר בין אנשי השכונה.

עוד מהמגזין