דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

נשארים בארץ: אטרקציות לסוכות באזור חיפה, קריות והצפון

נשארים בארץ: אטרקציות לסוכות באזור חיפה, קריות והצפון

המיקום של שכונת גבעת אלונים בקריות במרחק נסיעה קצר מצירי התנועה העיקריים של חיפה והקריות מספק יתרון משמעותי דווקא בתקופות כמו חגים וחופשים, אז הכבישים של הצפון הופכים קצת יותר עמוסים. זה הזמן להישאר קרוב לדירה החדשה שלכם, לארוז את הילדים וקצת צידה לדרך ולנסוע – מרחק נסיעה קצר – לאחת האטרקציות שמציע אזור חיפה והקריות בחגים, ובעיקר בחול המועד סוכות. 

לקראת תקופת החגים, יצאנו לבדוק מאילו אטרקציות תוכלו להנות אם אתם גרים בשכונה בלי לנסוע רחוק מהבית או לחכות בתורים של נתב"ג. 

אלו האטרקציות שמחכות לכם בסוכות באיזור הצפון, חיפה והקריות

סוכות במוזיאוני חיפה: 

מהמוזיאון היפני טיקוטין ועד למוזיאון האמנות והמוזיאון הימי, המוזיאונים המוכרים של חיפה מציעים במהלך חול המועד סוכות פעילויות מיוחדות לילדים ולהורים. חלק מהפעילויות נערכות ללא תשלום ואחרות בתשלום נוסף. בין היתר תוכלו להנות מסדנאות אמנות, תערוכות צילום, תצוגה ימית מרשימה במוזיאון הימי ועוד. 

הפעילויות בכל המוזיאונים בחיפה יעודכנו החודש באתר המאגד את פעילויות כל ששת המוזיאונים בעיר וכדאי מאד להתעדכן. 

2jump פארק טרמפולינות – חיפה:

במתחם חוצות המפרץ, במרחק נסיעה קצר משכונת גבעת אלונים, תוכלו להנות עם הילדים מהוצאת אנרגיה במזגן, בפארק הטרמפולינות שנמצא בבניין 7 במתחם. אפשר לשבת ליד אחד השולחנות הירוקים ולצפות בילדים קופצים, משתוללים ובעיקר מוציאים המון אנרגיה שתאפשר לכם להגיע אחר כך הביתה לדירה ולשלוח אותם ישר לשינה טובה ורגועה. 

במתחם יש אזור נינג'ה פופולרי, קיר טיפוס, מתחם כדורסל וגם ג'ימבורי לקטנטנים, כך שכל המשפחה יכולה להנות מיום של אקסטרים, במקום נוח וסגור. 

סוכות במדעטק חיפה: 

מתחם המדע הפופולרי של חיפה הוא מקום שבו הילדים יכולים ללכת לאיבוד – לגמרי לטובה ולגלות איך העולם שלנו עובד. במתחם הגיל הרך יתקיימו במהלך סוכות סדנאות ופעילויות מיוחדות לילדים קטנים ובכל שטח המדעטק אפשר להנות מהתצוגות הקבועות והמתחלפות ולגלות עולם שלם של מדע, טכנולוגיה וטבע. 

אם היציאה שלכם לבילוי המשפחתי בסוכות נוחתת על יום שבת, תוכלו להנות מפעילויות הסתיו שנערכות בשבת במדעטק, שכוללות בכל שבוע פעילות אחרת לילדים. פירוט נרחב יותר על פעילויות סוכות במדעטק תמצאו באתר האינטרנט של המתחם

Virality- מתחם מציאות מדומה בקריית מוצקין:

מתחם Virality שנמצא בדרך עכו בקריית מוצקין הוא מתחם שלוקח את הילדים למציאות אחרת, תרתי משמע. בסוכות תוכלו להגיע עם הילדים ולהנות מעמדות משחק מדהימות שלוקחות את הילדים למסע בסיפורים ומקומות בכל רחבי הגלובוס, בחלל, בעבר ובעתיד. מדינוזאורים ועד לממלכות קדומות, הילדים נשאבים לתוך העלילה באמצעות ציוד המציאות המדומה ויכולים להשתמש בדמיון ובתעוזה שלהם כדי לשחק ולפתור אתגרים בדרך.

האי המשפחתי – חיפה: 

מתחם בילוי ענק ובו חדרי בריחה, מתחם לייזר גדול, משחקי אתגר, מתחמי משחק מציאות מדומה, אזור משחק לילדים קטנים ועוד. 

במהלך סוכות תוכלו להגיע למתחם הממוזג שנמצא במרחק נסיעה קצר מהקריות ולהנות מזמן איכות שכולו משחקי דמיון, עלילות בריחה לכל המשפחה ועוד. תוכלו להתעדכן בפעילויות מיוחדות ובשעות הפתיחה במהלך סוכות באתר לייזר טאג המפעילים את האטרקציה. 

חי פארק קריית מוצקין: 

לחי פארק בקריית מוצקין יגיעו בחול המועד סוכות המפלצות הגדולות של עולם הטבע וילוו את המשפחות שיגיעו למתחם. לצד החיות האהובות שאפשר לבקר בכל שבת תוכלו לצפות בתערוכה של המפלצות שבטבע, לשמוע הסברים ולהנות ממתחמי הדשא והבילוי שמפוזרים בחי פארק. מקום מושלם לבוקר רגוע לא רחוק מהבית. 

את כל הפרטים על פעילויות סוכות בחי פארק תוכלו למצוא באתר האינטרנט

פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה:

בפסטיבל תחשפו להקרנות של עשרות יצירות קולנועיות חדשות מכל רחבי העולם וביניהם כמובן סרטים לכל המשפחה. השנה יינתן זרקור לתחום המציאות המדומה (VR) עם הקרנות מיוחדות של מציאות מדומה, מיצגי סאונד וכו' בעיר התחתית. כמו-כן, לצד הפסטיבל יתקיים מדי ערב תכנית עשירה של אירועים הפתוחים לקהל הרחב הכוללים הופעות מוסיקה, הקרנות סרטים תחת כיפת השמים, יריד אמנים ופעילויות ילדים בגן מניה שוחט ובפיאצה (כיכר האודיטוריום החדשה). כל בתי הקפה לאורך רכס ומרכז הכרמל יהיו פתוחים עד שעות מאוחרות. באתר פסטיבל חיפה כל הסרטים, ההופעות האירועים המתוכננים במהלך ימי הפסטיבל בעיר.

סיור גרפיטי בעיר תחתית חיפה:

העיר התחתית בחיפה עוברת לא מעט שינויים לטובה בשנים האחרונות. מעבר לסצנה הקולינארית שהולכת ומתפתחת בצעדי ענק, משמשת העיר התחתית כמקום מפגש מפרה לאמנות חיפאית מודרנית. העיר התחתית של חיפה הפכה ל"מגרש הביתי" של 2 הקולקטיבים האמנותיים המרכזיים בעיר – האגף והקרטל. בסיור גרפיטי בעיר, המשתתפים יוכלו להכיר לעומק את האומנות המיוחדת במינה של חיפה. באתר העירייה תוכלו למצוא את תאריכי הסיורים.

על הבמה – קריית חיים:

ממש ליד הבית בקריה הסמוכה, קרית חיים, בחג סוכות תוכלו ליהנות מפעילות משעשעת לילדים "על הבמה". בפעילות נפגוש עולמות של תיאטרון ותנועה שיגרמו לכם ולקהל כולו להתרגש ובעיקר לצחוק עד לב השמיים. הכניסה לאירוע חופשית.

המגורים בפרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב אידיאליים למשפחות שאוהבות לצאת ולבלות בחול המועד סוכות ובחגים ולא רוצות לנסוע רחוק. המגוון הגדול באזור הקריות של אטרקציות, מקומות בילוי, מסלולי טיול בטבע, שמורות ופארקים וגם קניונים ממוזגים לשופינג של חג. רק קפיצה קטנה מהבית ואתם יכולים להנות מכל הטוב הזה. 

 

עוד מהמגזין