דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

רצים קרוב לבית: מסלולי הריצה המומלצים באזור הקריות

רצים קרוב לבית: מסלולי הריצה המומלצים באזור הקריות

פרויקט גבעת אלונים נבנה במרכז הקריות, אל מול הים, הפארקים הירוקים והרחובות הנקיים. כל אלו יחד נותנים השראה לצאת החוצה ולנשום אוויר – ובעיקר לעשות כושר. טרנד הריצה שתפס את כולנו לא פסח על תושבי הקריות וקבוצות ריצה, מסלולים חדשים ופארקים ירוקים מספקים את ההזדמנות לנעול נעלי ספורט ולהתחיל לרוץ. 

לקראת מירוץ קריית אתא שיתקיים בסוף החודש – ב.27.9.19 ויאפשר לכם לרוץ ברחובות העיר בכמה מסלולים שונים ולהתחרות עם חובבי ריצה מכל הקריות, סקרנו עבורכם כמה מקומות שהופכים את הריצה למהנה יותר. 

פארק המסילה – קריית מוצקין

פארק המסילה הירוק הוקם לפני כעשור על ידי עיריית קריית מוצקין לאורך מסילת הרכבת. אפשר לרוץ או ללכת בכיף בתוך צמחייה מטופחת ולפגוש עשרות מתושבי העיר שצועדים ורצים במסלול מדי יום. לאורך מסלולי הפארק יש פינות ישיבה בהן אפשר לעצור ולנוח ומגרש ספורט בו משחקים ילדים ומבוגרים קט-רגל ונותנים עוד השראה לשמור על הכושר. 

שביל פרס – קריית ביאליק

שביל פרס או בשמו השני, טיילת נחל הגדורה, הוא מסלול יפיפה שמתחיל באפק עם הנוף הירוק ומסתיים ברחוב העמקים בקריית ביאליק ובתכנון יש המשך למסלול שחלקו נבנה עוד היום וחלקו כבר גמור. בשעות הבוקר בעיקר הולכים ורצים בשביל עשרות מתושבי הקריות שנהנים מהאוויר הצח ומהנוף הירוק.  

מסלולי הליכה וריצה בקריית אתא

בקריית אתא ישנם כמה מסלולים להליכה, ריצה וגם לרוכבי אופניים. המסלולים המוסדרים נמצאים ברחובות דרך בגין, זבולון וטולוז לוטרק עד לשכונת גבעת אלונים. בנוסף, נסללים שבילים נוספים שיאפשרו בעיקר לרוכבי אופניים לחצות את העיר בקלות ואפילו להנות ממסלול טבעתי, כמובן שגם הולכי הרגל והרצים יוכלו לאמץ את המסלול הזה. 

שביל הסנהדרין הוא עוד מסלול הליכה וריצה פופולרי שמאפשר לרוץ לאורך כמה קילומטרים של נוף עירוני וכפרי. באופן כללי העירייה מתכננת לסלול כ-55 קילומטרים בסך הכל של מסלולי הליכה, ריצה ואופניים בכל רחבי העיר. 

מסלולי ריצה בחיפה ובקריית חיים

אם אתם רוצים להרחיק קצת לכיוון חיפה וקריית חיים תמצאו שביל הליכה וריצה מסודר של כ-8 קילומטרים שחולש על שדרות דגניה, וורבורג וטרומן. השבילים שהוכשרו מתאימים לרכיבה על אופניים ולצדם מדרכות המאפשרות הליכה וריצה. 

לאורך המסלולים שהוכשרו כבר על ידי העירייה תמצאו גם פנסי תאורה שמקלים על הריצה או הרכיבה בשעות הערב וספסלי ישיבה נוחים. 

מסלולי ריצה לאורך החופים

אחד היתרונות הגדולים של המגורים בקריות הוא קו החוף שמחבר בין הקריות לחיפה. במרבית החופים לאורך קו החוף יש טיילות ושבילים סלולים שאפשר לרוץ בהם. בנסיעה קצרה לכיוון חיפה תוכלו לעצור בטיילת שקמונה או בפארק הכט שבהם אפשר לרוץ במסלול מוסדר לאורך קו החוף. בנוסף, תוכלו למצוא בקריית מוצקין טיילת מסודרת לאורך החוף עם מקומות חנייה שמאפשרים להגיע עד לחוף ולרוץ להנאתכם. 

דרך ספיר בקריית ים

שביל הליכה נוסף תמצאו בקריית ים, על הציר של שדרות ספיר. הציר מוביל אל רצועת החוף ולמעשה מקיף את קריית ים ומתחבר לטיילת על החוף. משם אפשר לחתוך בכל עת דרך שדרות רוברט סולד למרכז העיר.  גם שדרות צה"ל וירושלים ורחוב פנחס לבון נחשבים כמסלולים אהודים על חובבי הריצה בקריות והעירייה מתכננת שדרוג של דרכים נוספים שיאפשרו הליכה, ריצה ורכיבה על אופניים במסלולים מותאמים. 

פרויקט גבעת אלונים נמצא על הציר המרכזי בין שלל מסלולי הליכה וריצה, קרובים ורחוקים, שמאפשרים לכם כחובבי ריצה לשמור על כושר, להמשיך להתאמן ולרוץ להנאתכם בכל האזור. הבחירה לעשות זאת מתחברת באופן מושלם לשמירה על איכות החיים, זו שמציעים המגורים בפרויקט גבעת אלונים. 

עוד מהמגזין