דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

ביתי מבצרי: כך תעברו לדירה חדשה ועדיין תרגישו בבית

ביתי מבצרי: כך תעברו לדירה חדשה ועדיין תרגישו בבית

המעבר לדירה חדשה עלול להיות קשה. כשאנחנו פוגשים משפחות שנערכות למעבר, אנחנו שומעים על קשיי ההסתגלות, התאקלמות הילדים במסגרות חדשות, חיפוש אחר חברים חדשים, הכרות עם שכנים ועוד דברים שצריך להסתגל אליהם. כמו כל מעבר, זהו תהליך שלוקח זמן. 

דירה מטופחת, חמימה ונעימה שגורמת לכם להרגיש בבית, עוזרת להפוך את תהליך ההסתגלות הזה למעט יותר קל. דירות חדשות בקריות בגבעת אלונים נבנו כך שיספקו נקודת התחלה חדשה לכל משפחה או זוג, עם אפשרויות לעיצוב שיגרום לכם להרגיש בבית כבר מהרגע הראשון. 

הנה עוד כמה דברים שיעזרו לכם להרגיש בבית

סידור הבית יתחיל מהחפצים המשפחתיים הכי מחממים את הלב:

התמונות המשפחתיות על הקיר, הואזה שקיבלתם מסבתא או הכורסה המשופצת שעוברת אתכם מבית לבית, אלו הדברים הקטנים שהופכים דירה חדשה לבית אמיתי. כשאתם מתחילים לעצב ולסדר את הדירה החדשה, תתחילו דווקא מהחפצים האלו, שמיד גורמים לתחושה חמימה וביתית ומזכירים לכם שאתם בבית. 

משקיעים מחשבה ונותנים ביטוי להעדפות העיצוב שלכם:

כשחיפשתם דירות חדשות בקריות לעבור עליהם ראיתם בודאי כמה סוגים של נכסים שונים, כל אחד מהם הציע לכם אופציות עיצוב אחרות. בסופו של דבר אחרי שבחרתם ועברתם לדירה חדשה, היא הופכת לשלכם ואתם יכולים להכניס אליה את נגיעות העיצוב שגורמות לכם להרגיש בבית. מבחירת הריהוט ועד לצבעים על הקירות, מגופי התאורה ועד לפריטי הטקסטיל. אל תוותרו על העדפות העיצוב שלכם וביחרו באלמנטים ובחומרי גמר שבאמת גורמים לכם להרגיש טוב. 

עוברים עם ילדים? השקיעו בעיצוב חדרי הילדים

בין אם אתם עוברים לדירות חדשות בקריות או לכל מקום אחר ואתם הורים לילדים קטנים, שימו דגש מיוחד על עיצוב חדרי הילדים. ילדים שעוברים למקום חדש צריכים להרגיש בבית כמה שיותר מהר, כך ההסתגלות שלהם לבית הספר, לגן וגם לשגרה החדשה בבית תהיה קלה יותר. 

כדאי לערב את הילדים בבחירות העיצוביות לחדרים שלהם, במיוחד אם מדובר בילדים בגיל בית ספר ובני נוער שמארחים חברים והחדר שלהם הוא מבצר פרטי וייחודי להם. 

קחו את הזמן להכניס לדירה החדשה את האופי והאישיות שלכם

במקרים רבים אנחנו פוגשים אנשים שרכשו דירות חדשות בקריות ורוצים שהכל יהיה מוכן ביום המעבר. מהפריט הכי גדול ועד לפריט הנוי שיהיה על השולחן בסלון – הכל מתוכנן אצלם בראש. הדרך הכי טובה להסתגל לדירה חדשה ולהרגיש בה בבית היא לחיות בה ולאט לאט ליצור בה את המציאות שגורמת לכם להרגיש בה בנוח. 

נכון, כדאי שיהיו דברים שמזכירים לכם שאתם בבית, כמו התמונות והפריטים שציינו בתחילת המאמר, אבל תנו לעצמכם מקום לגמישות והזדמנות להרגיש את הדירה, המרחב בה, את המרפסת וחדרי האמבטיה, את המטבח שאתם צריכים להתרגל אליו ואת הסביבה. 

כמו כל שינוי בחיים, גם הסתגלות לדירה חדשה לוקחת זמן. אנחנו בשרביב ננסה לתת לכם את נקודת ההתחלה הטובה ביותר עם הדירות המפנקות והמרווחות שמחכות לכם בגבעת אלונים. 

עוד מהמגזין