דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

יצאנו לרקוד: לוקיישנים בקריות בהם לא תפסיקו לפזז וליהנות

יצאנו לרקוד: לוקיישנים בקריות בהם לא תפסיקו לפזז וליהנות

כשתכננו ובנינו את הבניינים של גבעת אלונים חשבנו על דירות למכירה בקריות שיוצרות עבור בעליהן אורח חיים חדש, מפנק יותר, כיפי יותר, עם רגעים של בילוי סוער או רגוע, בדיוק איך שמתחשק. אפשר להישאר בבית – לשים את המוזיקה שהכי אוהבים ופשוט לרקוד ולהנות, אפשר גם לצאת בקלות אל העיר והסביבה ולמצוא את המקומות שהופכים את הערב למסיבת ריקודים אחת גדולה. 

מסביב לפרויקט ובערים הסמוכות יש שפע של מועדוני ריקודים שמאפשרים לכם לעשות בדיוק את זה – לצאת, להכניס אדרנלין לחיים, להנות ממוזיקה טובה ולא להפסיק לפזז.

אם אתם גרים בקריות ומחפשים איפה לרקוד (חוץ מבתוך הבית) הנה כמה המלצות מאיתנו: 

מועדון המלינה: 

המועדון שנמצא על הקו בין חיפה לקריות הוא אחד ממועדוני הריקודים הגדולים באזור. הוא מציע ערבי ריקודים לפי סגנון מסוים, מסיבות בסופי שבוע, אפשרות למסיבות ריקודים פרטיות והרבה מאד קצב ושמחה. המועדון מתמקד בערבים מסוימים במקצב לטיני ומציע מסיבות ריקודים ברוח דרום אמריקאית, שיכולה לסחוף אתכם גם אם אתם לא רוקדים סלסה באופן קבוע.

מועדון הפלורה: 

המועדון שנמצא בקריית אתא נחשב לאחד המועדונים האהובים באזור הקריות. המועדון נבנה בהשראת מועדונים גדולים בחו"ל ומציע בסופי שבוע ערבי ריקודים על טהרת המוזיקה המזרחית, ערבי דאנס וטראנס, מסיבות בסגנון לטיני ואירוח של די.ג'ייז מכל הארץ ומחו"ל. מומלץ להתעדכן בפייסבוק של המועדון באופן קבוע כדי לראות אילו מסיבות צפויות בתקופה הקרובה.

הקולוסיאום:

אחד המועדונים הגדולים באזור עם רשימת לקוחות קבועים ששומרים לו נאמנות מדי שבוע כמו גם צעירים מכל רחבי האזור שמגיעים לבלות בו בשישבת. הקולוסיאום מארח די.ג'ייז מכל רחבי העולם, די.ג'ייז מקומיים, עורך ערבים מיוחדים עם מסיבות נושא ובקיץ מביא גם הופעות של אמנים מהארץ ומבחו"ל.

מועדון האולטרסאונד:

אם אתם מחפשים דירות בקריות ורוצים להכיר אנשים מכל רחבי האזור שאוהבים לרקוד ולבלות, מועדון האולטרסאונד הותיק הוא מקום מעולה עבורכם. המועדון אמנם נמצא במרחק נסיעה של כחצי שעה מהקריות אבל הוא מביא אליו רוקדים מכל אזור חיפה והקריות ומהקיבוצים והמושבים שבסביבה.

המועדון ממוקם ביגור והוא נסגר לפני כמה שנים ונפתח מחדש לדרישת הקהל. בסופי שבוע הוא מציע ערבי נושא, מסיבות וליינים מיוחדים לאורך השנה, הוא מארח די.ג'ייז מהארץ ומחו"ל ואמנים רבים.

Club way:

מועדון חדש יחסית שנמצא בשדרות ההסתדרות, על הציר שבין חיפה והקריות. המועדון מאכלס מאות אנשים בסופי שבוע עם מסיבות במקצבים שונים. הוא נוח, גדול ומרווח, עם חנייה נוחה ובר מפנק. המארגנים שפתחו את המועדון לקחו את ההשראה ממועדונים בחו"ל ואפשר גם לערוך בו אירועים פרטיים.

NatBag – מועדון ארוחת הערב:

בקריית חיים נמצא NatBag, מועדון בסגנון ניו יורקי שמציע ארוחת ערב לבליינים שאוהבים לשבת ולזלול לפני הריקודים, מוזיקה טובה וגם הזדמנות לרקוד בשעות היותר קטנות של הלילה. המועדון נחשב ליותר מתוחכם ומתאים למי שמחפש את השילוב בין בילוי סולידי למסיבת ריקודים סוערת.

לצד כל המועדונים האלו, נפתחים כל הזמן מקומות בילוי חדשים, שהופכים את המגורים בגבעת אלונים לאידיאליים עבור מי שאוהב לצאת מהבית ולנסוע מרחק ממש קצר בסופי השבוע כדי לפזז ולרקוד. 

עוד מהמגזין