דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

חנויות לעיצוב הבית בקריות שרוכשי דירות חייבים לבדוק

חנויות לעיצוב הבית בקריות שרוכשי דירות חייבים לבדוק

קניתם דירה חדשה בגבעת אלונים, יש כבר מועד למעבר החגיגי ועכשיו הגיע הזמן להפוך את החלל הריק לבית. אם בחרתם בקריות כבית החדש שלכם, לא תצטרכו לנסוע רחוק כדי לקבל השראה ולבחור פריטים שיעזרו לכם להפוך את הדירה לבית חם, מעוצב ונעים. 

ריכזנו עבורכם במקום אחד כמה מהחנויות הבולטות לעיצוב הבית באזור הקריות

איקאה – קריית אתא

אי אפשר לכתוב על חנויות לעיצוב הבית בקריות בלי לדבר על איקאה שהגיעה לקריות לפני כמה שנים ושינתה את הדרך שבה אנחנו מסתכלים על עיצוב, על פרקטיות ועל מגורים חכמים. 

הסניף הצפוני של איקאה מאפשר לכם למצוא את כל מה שצריך לבית תחת קורת גג אחת – מהסלון ועד חדר הילדים, מהמגבות וכלי האוכל החדשים ועד לצמחים ולעציצים. 

היתרון הכי גדול של איקאה הוא בכך שאפשר לתכנן מראש איך רוצים לעצב ואילו פריטים נכנסים לתוכנית העיצוב. באמצעות האתר שבו מופיע קטלוג המוצרים והקטלוג המודפס של איקאה שמגיע בכל שנה לכל בית בישראל אפשר לתכנן מראש ולהגיע ליום הקניות מוכנים, כולל מספר המק"ט של המוצר ומאיפה אפשר לאסוף אותו.

כתובת: מתחם איקאה, דרך חיפה 52, קריית אתא

המרכז לעיצוב הבית – חוצות המפרץ Outlet

אחד הדברים המאתגרים בעיצוב דירה חדשה הוא כמות הפריטים שצריך לבחור, לפעמים מכמה חנויות שונות – גופי תאורה, ריהוט לחדר הילדים, פריטי נגרות מותאמים, סלון חדש וחדר שינה. 

המרכז לעיצוב הבית בחוצות המפרץ מרכז כמה מהחנויות הבולטות בישראל לעיצוב הבית, ביניהן "עצמלה", "גנים ושושנים", "אייס", "גודנייט" ואחרות. כדאי להגיע למרכז עם רשימה מסודרת של כל הפריטים שתרצו לחפש לבית ולעבור בין החנויות השונות כדי לקבל השראה, לקבל ייעוץ, לראות מה בקולקצייה ובסוף גם לבחור את הפריטים הרצויים. המרכז פתוח גם בסופי שבוע. 

כתובת: המרכז לעיצוב הבית, חוצות המפרץ

מפעם – בלומה מיי – חיפה

אם אתם אוהבים פריטים ייחודיים עם ניחוח של פעם אתם חייבים להכיר את "מפעם". החנות שנבחרה לחנות היפה ביותר בארץ לשנת 2019 על ידי קוראי מאקו נמצאת במרכז שוק הפשפשים בחיפה ונחשבת למעוז עיצובי עבור מעצבים מכל רחבי הארץ וחובבי עיצוב שמגיעים להציץ בקולקציות החדשות. 

אחת לתקופה נוסעת בעלת החנות לאירופה ולארצות הברית ומביאה איתה פריטי וינטאג' איכותיים ויוקרתיים שנבחרו בקפידה. בית המלאכה הצמוד לחנות הוא המקום שבו הפריטים האלו מקבלים מתיחת פנים עם צביעה ותיקון. אם אתם מחפשים פריט ייחודי ואיכותי שאין באף בית אחר, זו החנות שאתם חייבים לבקר בה. 

לצד פריטי ריהוט שונים, תמצאו במקום גם את "בלומה מיי", האחות הקטנה של מפעם, שבה נמכרים פריטי עיצוב משלימים כמו תמונות, חפצי נוי, עציצים ועוד. 

כתובת: שוק הפשפשים, חיפה

אאוטלט הרהיטים – היכל העודפים

אאוטלט הרהיטים נמצא בקריית ביאליק ונחשב לכתובת מצוינת לחיפוש אחר פריטי ריהוט חדשים לבית, במחירים נגישים ונוחים. היתרון הגדול של האאוטלט, חוץ מהמיקום הקרוב לשכונה, היא העובדה שאפשר למצוא בו במקום אחד רהיטים מקולקציות שונות, של חברות רבות, ובסגנונות מגוונים. 

כתובת: יוסף לוי 38 קריית ביאליק

הדירות החדשות בפרויקט גבעת אלונים מספקות את הדף החלק, הנקי והנוח לעיצוב משלכם. כל מה שנותר לעשות הוא לצאת למסע בסביבה וללקט את הפריטים שיהפכו אותן לבית עבורכם. 

עוד מהמגזין