דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

כך תהפכו את הממ

כך תהפכו את הממ"ד בדירה בקריות לחדר נעים ומיוחד

אז קניתם דירה: קריות, חיפה, צפון, דרום או מרכז, מזל טוב! לא משנה היכן בחרתם לבנות את חייכם, אתם יודעים שאתם גרים במדינה מיוחדת מאוד מבחינות רבות כשהבולטת בהן היא המציאות הביטחונית המחייבת ממ"ד בכל בית שנבנה מאז שנות ה-90. העובדה שהמרחב המוגן נכפה עלינו מכורח המציאות, לא אומרת שאנחנו לא יכולים להנות מהחדר הזה כמו מכל חדר אחר בביתנו. בפרויקט "גבעת אלונים" חדרי הממ"ד נבנו באופן שמאפשר לדיירים להשתמש בחלל לכל מטרה שיחפצו בה: כחדר ילדים, כחדר אורחים, משרד ביתי או כל שימוש יומיומי אחר שמתאים לחייכם. 

הממ"ד כחדר ילדים

ילדים זו שמחה! משפחות רבות משתמשות בממ"ד כחדר ילדים ולעיתים עולה השאלה האם הדבר בטוח וכדאי. אנו שמחים להדגיש כי אין כל מניעה בשימוש בממ"ד כחדר שינה לילדים ובכלל, כל עוד מקפידים לאוורר אותו באופן יום יומי. פתיחה של החלון והדלת במקביל לכמה דקות ביום ואתם מסודרים. 

ובכל זאת, בעיניי רבים, יש במראה של החדר הזה משהו קר יותר מאשר חדר רגיל. כמו כן, יש בממ"ד אלמנטים ויזואליים שרבים מבקשים לנסות להסוות. הרצון לטשטש את ה"ממ"דיות" הוא טבעי ונפוץ. לשמחת כולנו, יש הרבה פתרונות יצירתיים שיתנו מענה לכך.

מסנן אוויר שמשחק מחבואים 

מערכת לסינון אוויר היא אחת מדרישות החובה בממ"דים והיא באה להחליף את השימוש במסכות המגן בעת הצורך (ונקווה שלא יהיה צורך). מדובר באלמנט לא הכי סימפטי מבחינה אסתטית. החדשות הטובות הן שניתן להסתיר את המסנן בשגרה וזאת ע"י יצירת ארונית תלויה בהזמנה מותאמת מנגר. שימו לב: חשוב מאד לא לסגור הרמטית את פתחי כניסת האוויר כדי לאפשר למערכת לעבוד בצורה בטוחה. 

הפתחים עושים מהפך

החלון והדלת של הממ"ד עשויים מברזל, חומר שנותן תחושה כבדה משהו. את החלקים האלה בחדר אסור בתכלית האיסור להסיר כיוון והם חלקים אינטגרליים מהמיגון של הממ"ד, אך בהחלט ניתן "לרכך" את המראה שלהם. את ה"ברזליות" של הדלת ניתן לנצל לטובת קישוט במגנטים שונים ומשמחים. תוכלו להפוך את זה לפעילות שגרתית ומגוונת עם הילדים. פעילות שתלמד אותם לקחת חלק אקטיבי בעיצוב המרחב שלהם. קיימים אפילו חיפויים מגנטיים לדלתות בגודל מלא באמצעותם ניתן לכסות את הדלת ולהסב אותה לכדי אלמנט עיצובי מקורי ומיוחד. לחלון שדכו וילון רך הנשפך עד לרצפה, וקיבלתם מראה מזמין ושמח במינימום השקעה.   

דירה בקריות עם חללים חמים ונעימים 

הממ"ד, כריבוע הבטון שהוא, מקרין בחוויה של חלקנו תחושת נוקשות. כמו כן, עלולה לשרור בו טמפרטורה נמוכה מעט מהרגיל לצד אקוסטיקה חלולה. הבעיות הללו פתירות על ידי שילוב של טקסטיל שיעזור לבודד את החלל ולשפר בו את האקוסטיקה ובו זמנית להקפיץ את המראה שלו. טפט על קיר שלם בשילוב שטיח רך וכריות יתנו אפקט משמעותי וישפרו פלאים את החוויה בכל האספקטים הללו. התוצאה? חלל חם, רך, ביתי ומזמין. 

 

עוד מהמגזין