דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

עד 30 דקות נסיעה: אטרקציות חורף לילדים ליד גבעת אלונים

עד 30 דקות נסיעה: אטרקציות חורף לילדים ליד גבעת אלונים

החורף רק החל לתת אותותיו ומהר מאוד מצאנו את עצמנו בעיצומו. עם החורף מגיעות גם השבתות הגשומות, אחר הצהריים הקרים השאלה שתהדהד בבתים בין רעם לברק היא: מה עושים עם הילדים במזג האוויר הזה? וחשוב לא פחות, האם אפשר להנות מחוץ לבית בלי נסיעות ארוכות ומייגעות? יש לנו חדשות מעולות בשבילכם. במרחק נסיעה קצרה מפרויקט המגורים גבעת אלונים תמצאו מגוון מקומות בילוי מקורים, חמימים, נעימים ומשמחים הן עבור המבוגרים והן עבור הילדים. 

באולינג חוצות המפרץ

מה אומר פעילות משפחתית יותר ממשחק באולינג? אצל מי מבין בני המשפחה לא יתעורר יצר התחרותיות אל מול המסלול הנוצץ וקולות הכדור המוטל על המסוע? במתחם חוצות המפרץ המרכזי נמצא מרכז הבאולינג הגדול והאיכותי בצפון שמציע 20 מסלולים בעלי הטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום. במקום ניתן למצוא גם משחקייה מלאה ומסעדה להרגיע בה את הרעב לאחר משחק משפחתי סוער. 

החרושת 6, חיפה

תיאטרון ילדים קרית אתא

אם גם אתם חובבי תיאטרון ורוצים להעשיר את עולמם הפנימי של הילדים בהצגות מלאות דמיון ומוסרי השכל חיוביים, בוודאי תשמחו לשמוע שבקרית אתא קיים תיאטרון ילדים עם רפרטואר עשיר של הצגות המותאמות לגילאי 3-7. ניתן לרכוש מנוי שנתי במחיר מוזל ואטרקטיבי או לקנות כרטיסים חד פעמיים על בסיס מקום פנוי. 

הפלמ"ח 11, קרית אתא

בבילון פארק

במרחק נסיעה של 15 דקות בלבד מגבעת אלונים, בקניון שער הצפון, נמצאת אחת האטרקציות המשפחתיות המקורות השוות ביותר בסביבה. תכירו את בבילון. מתחם משחקים רחב ידיים שטומן בחובו את הסיכון שאפילו המבוגר ביותר בחבורה שלכם יחזור בן-רגע להיות ילד. המתחם כולל מגוון רחב של משחקי וידאו מכל הסוגים, סימולטורים, באולינג, קולנוע 9 מימדים, ג'ימבורי לגיל הרך ומתקני לונה פארק כגון מכוניות מתנגשות, קרוסלות וספינת פיראטים. לאחרונה המקום התחדש גם בחלל ג'אמפ מדליק של טרמפולינות לכל הגילאים. 

קניון שער הצפון, קריית אתא

פעלטון עזריאלי קרית אתא

שלוחה מוצלחת של רשת המשחקיות הענפה "הפעלטון" נמצאת גם היא דקות בודדות מגבעת אלונים ומציעה בילוי שמתאים לכל השנה עבור ילדים עד גיל 11. המקום שומר על רמת ניקיון מצוינת ומרחב בטוח בו אפשר לשחרר את הילדים "להיות ילדים" בתוך מתחם עשיר מגוון ובטיחותי. בזכות מיקומו הנוח, הפעלטון מספק פתרון מעולה גם לבילוי קצר של אחר צהריים כשמזג האוויר והחשיכה המוקדמת פחות הולמים גינות משחקים.  

עזריאלי קרית אתא

ממלכת הילדים

מי מאיתנו לא חובב את איקאה, שיעמוד! כולם יושבים, נכון? תושבי הקריות זכו בסניף משלהם לרשת הריהוט הבינלאומית האהובה. מעבר לריהוט ואבזור הבית במחירים נוחים ובמגוון עצום, הרשת מציעה גם את ממלכת הילדים: מתחם משחק מאובזר, מפוקח וחינמי שמאפשר להורים שעת חסד  שקטה, בזמן שהילדים נהנים במקום בטיחותי ומוגן. 

איקאה, קרית אתא 

סדנת אפייה לילדים 

אורלי קרלין היא בעלת המותג המקסים "סיפורים מתוקים". היא מציעה שלל סדנאות אפיה לילדים ולמבוגרים. קיימות אצלה, למשל, סדנאות הורים וילדים שיגבשו אתכם ויתנו לכם כלים וידע באמצעותם תוכלו להמשיך להנות גם בבית. חוויה אדירה מובטחת, הילדים ידברו עליה הרבה אחרי שסיימתם לזלול את התוצרים הנפלאים שהכנתם יחד.

חלוצי התעשייה 10, חיפה 

חדרי בריחה לילדים 

הלהיט של השנים האחרונות לא פוסח על הדור הצעיר ולמרבה המזל ה"אקסייפ לנד", מתחם חדרי הבריחה הגדול ביותר בצפון, נמצא מרחק נסיעה קצר מגבעת אלונים. המתחם מציע מספר חדרי בריחה המחולקים לפי נושאים שמותאמים לגילאים מאד צעירים – חמש ומעלה. פעילות משפחתית מגבשת ומסעירה שתרתום את כל המשפחה למטרה אחת משותפת, מעשירה ומגבשת. 

המוסכים 22 צ'ק פוסט, חיפה 

פרויקט גבעת אלונים נמצא במיקום אידיאלי למשפחות שמחפשות איכות חיים, שקט וקהילתיות, לצד אתרי בילוי קרובים ואטרקציות מגוונות בהישג יד. תושבי השכונה נהנים מסביבה כפרית ונוחות עירונית ומקרבה לכל אזורי הקניות והבילוי הטובים ביותר של הצפון. 

 

עוד מהמגזין