דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

10 עצות זהב לעוברים לבית פרטי בפעם הראשונה

10 עצות זהב לעוברים לבית פרטי בפעם הראשונה

מזל טוב, הגשמתם חלום! החיים החדשים שלכם עומדים להתחיל בבית פרטי משלכם. זו נקודת ציון מכוננת וההתרגשות היא בוודאי בשיאה. מעבר לבית פרטי דורש התארגנות שונה ממגורים בדירה בבניין משותף, ועל כן, התהליך טומן בחובו אתגרים שלא בטוח שלקחתם בחשבון. כחברה המציעה בתים למכירה בקריות, אנו מכירים את הנושא היטב. ריכזנו עבורכם מספר נקודות חשובות שחשבנו שכדאי שתכירו לקראת המעבר.

שקלו להשתמש בשירות של עיצוב פנים

עין מקצועית יכולה להפוך כל דירה לחוויית מגורים משודרגת. זה נכון כפליים כאשר אנחנו מדברים על בית פרטי. בבית פרטי יש הרבה משתנים המשפיעים על הנראות והתחושה בחלל. מי שרכש בתים פרטיים ודו משפחתיים בפרויקטים שלנו בשלב מוקדם של הפרויקט, יוכל לעיתים להיעזר באיש מקצוע גם בעניין שינויים מבניים, אך גם כאשר אנחנו מדברים על עיצוב הפנים, משימות כמו בחירת צבעים, ריהוט, דקורציה וכי"ב; תהיינה הרבה יותר פשוטות לביצוע בליווי איש מקצוע מנוסה. ההשקעה בשלב מוקדם יכולה לחסוך הרבה זמן, כסף וגם שלום בית בתקופה הלחוצה שסביב המעבר. מעצב או מעצבת ישכילו לראות את הצרכים של כולם ולסנכרן ביניהם באופן מקצועי ואובייקטיבי. דרך טובה לשלוט בהוצאה כזו היא להזמין את המעצב או המעצבת שתבחרו לפרק זמן תחום מראש. כך תוכלו לדעת בדיוק מה מצפה לכם ולהשאר ממוקדים ורגועים.

בחרו אופי למרחב

בית פרטי הוא מרווח יותר מדירה ומכיל פינות רבות שיאפשרו לכם לאכלס את כל הריהוט, האביזרים והציוד שרק תרצו. חשבו מראש איך אתם עומדים לנצל את החלל. החליטו האם נכון לכם ללכת על קו עיצובי מינימליסטי ו"אוורירי" או להפך, מתחשק לכם לאכלס את כל הנישות בבית ולייצר בית מלא בפרטים ואמירה. קו מנחה יחסוך לכם הרבה מחשבה ואנרגיות. בכל פעם שלא תהיו בטוחים, אתם מיד מתיישרים לקו שבחרתם ומבינים כיצד לפעול.

הכינו את בני הבית

שינוי משמעותי כמו מעבר מדירה לבית פרטי טומן בחובו את ההזדמנות לערוך שינויים; לא רק פיזיים אם כי גם התנהגותיים. אם חשוב לכם להקנות הרגלים חדשים שילוו את החיים בבית החדש, כדאי לחשוב על טקטיקה נכונה מראש – אם תזכרו בזה מאוחר מדי, תפספסו את חלון ההזדמנויות הנדיר הזה. חשבו על השינוי שיחול על כל בני המשפחה עם המעבר לבית הפרטי, כיצד הוא ישפיע על כל אחד מבני הבית? מה בחיי היומיום המשפחתיים הפריע לכם ותרצו לנסות לתקן?

תחזוקה שוטפת

הבית הפרטי מעניק הרבה פריבילגיות אבל הוא גם דורש. מעבר לכך שיש כעת יותר שטח לנקות ולסדר, המבנה עצמו הוא כעת באחריותכם, אז תשכחו מועד בית – מעכשיו זה עליכם. מה הם תחומי האחריות החדשים שתטפלו בהם? הגג, יחד עם המרזבים, התעלות ופתחי הניקוז. כל אלו צריכים להישאר תחת השגחה מתמדת כדי שלא תיווצרנה סתימות שעלולות להקשות על החיים אחר כך. על הגינה בוודאי כבר חשבתם לא מעט, חזית נוספת שחשוב להישאר בה עם האצבע על הדופק. הגינה צריכה להיות מקום בטוח שחף מסיכונים לילדכם. כמו כן, חשוב לבדוק שפני הקרקע מעובדים לכדי שיפוע שיאפשר ניקוז של מי השקיה וגשמים. כדאי לחשוב גם על הגנה מפני מזיקים בגינה ובבית. חישבו גם על דוד השמש וניקיון הקולטנים שמשפיע באופן ישיר על כמות המים החמים ומהירות החימום.

בפרויקט גבעת אלונים מבית שרביב תמצאו בתים דו משפחתיים המעניקים את כל הפינוקים של בית פרטי במחירים מפתיעים ומשתלמים. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל שאלה שקשורה לרכישה של בית פרטי בקריות ותחזוקה שלו.

 

עוד מהמגזין