דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

רעיונות משגעים ליצירת רהיטים: החומרים מהטבע, המעצבים - אתם!

רעיונות משגעים ליצירת רהיטים: החומרים מהטבע, המעצבים – אתם!

במשך עשרות אלפי שנים השתמשו בני האדם אך ורק במה שהטבע הגיש להם. עבור אבותינו, יצירה מתוך החומרים שנתונים בטבע, הייתה שגרת החיים היומיומית. הבית, הריהוט, כלי המטבח, הכל נוצר מחומרים אותם ליקט ועיבד במו ידיו כמו עץ, קש, בוץ ועוד.

כיום, כמעט כל רכושו של אדם מיוצר על ידי אנשים ומכונות שזרים לו. ואף על פי כן, רובנו עדיין מרגישים חיבור אותנטי ופשוט לטבע. החיבור הזה של האדם לטבע, הוא חיבור שמבקש ביטוי. הדרך הכי טובה להביא את החיבור שלכם לטבע לידי ביטוי היא להכניס אותו הביתה דרך יצירה של מוצרים שישמשו אותנו ביום-יום.

התהליך כיפי, התוצאות מהממות, והכי חשוב – אתם מעמיקים את החיבור לטבע על ידי הגברת הנוכחות שלו בתוך הבית.

היכולת להפוך חומרים מהטבע לריהוט בטוב טעם הפכה לאומנות ששמורה רק למי שמעז. אז תפשילו שרוולים ותתחילו לעבוד, כי מי שמעז מנצח!

> וודאי תאהבו את הכתובה הזו: כאן ממחזרים בכיף: DIY – הפכו חפצים ישנים לרהיטים

עולם של משטחי עץ

הם מסתובבים מסביבנו בהמוניהם אך מי שלא מחפש אותם, בדרך כלל גם לא מבחין בהם. אנחנו מדברים כמובן על משטחי העץ הפשוטים והנפוצים ביותר. הם יכולים להתאים לכל חללי הבית, אתם רק צריכים להחליט ממה בא לכם להתחיל. ספת רביצה למרפסת, שולחן, מעמד עציצים תלויים או כל פריט אחר שעולה לכם בדמיון. כדי לא להסתבך, כדאי להתחיל לייצר בליווי הדרכה. אנו ממליצים להיעזר ביו טיוב או בכל אתר אחר, הרשת מלאה במדריכים ובסרטוני וידאו שלא יותירו מקום לספק.

שימו לב, יש להקפיד לבחור משטחים שאין עליהם סימני ריקבון או התפוררות. התחילו את הטיפול בעץ מניקוי ממסמרים, שיוף וצביעה בצבע שדוחה חרקים. במידת הצורך, קיימת האפשרות לרכוש אותם מקבלני בניין בעלות מינימלית. כך תהיו בטוחים שאתם לא לוקחים ציוד ששייך למישהו וגם תקבלו את המשטחים האיכותיים ביותר.

מה עוד אפשר לעשות מהמשטחים? במסגרת התחקיר, נתקלנו בעשרות רעיונות. ביקור קצר באתר Pinterest יפיח בכם הרבה השראה. דוגמאות שראינו ואהבנו: מעמד לתליית תיקים ומעילים בעזרת ווים המשובצים במשטח, מעמד לנעליים שבו הנעליים נכנסות לרווחים שבין הקורות, גב מיטה אותו אפשר לרפד או להשאיר עירום לצורך הבניית סגנון תעשייתי.

יוצרים בענפים

אם יצאתם לטיול משפחתי ביער או חורשה, נצלו את ההזדמנות וגייסו את הילדים לחפש ענפים יפים. יש אינספור דברים מהממים שאפשר להכין לבית מענפים וכמה תוספות קטנות. ענפים יפים הם נכס צאן ברזל עבור מי שמכין רהיטים ואביזרים לבית כך שאם אתם נתקלים באחד, שווה לקחת ולשמור. שימו לב כמובן שהענף נקי ושלם, ללא מזיקים או רטיבות.

כל ענף הוא ייחודי וכל ענף יכול להשרות עליכם מוזה שונה. רעיון מדליק ליצירה יפה שתוכלו לעשות עם הילדים הוא הכנה של לוכד חלומות. המראה הטבעי הזה הולם חדרי שינה ויש לו נוכחות מרגיעה.

דוגמה נוספת לשימוש של ענף יפה היא הכנת מעמד תלוי לתכשיטים. כל מה שאתם צריכים זה ווים קטנים או אפילו מסמרים רגילים, חוט שתקשרו סביב קצוות הענף על מנת שתוכלו לתלות את המעמד על הקיר, והרי מתקן לשרשראות וצמידים.

בשנים האחרונות אנו עדים לכמות מתגברת של מחקרים המוכיחים את סגולות הריפוי שיש לטבע על נפש האדם. הוכח כי לטבע השפעה חיובית במצבים של סטרס ויש לכך השלכות משמעותית על תוחלת חיינו ואיכותם. גבעת אלונים מבית שרביב מציעה מגורים עירוניים בסביבה טבעית ומשפחתית, המוקפת חורש ומשקיפה לים, כדי שהטבע וסגולות הריפוי שלו יעטפו אתכם מכל פינה.

עוד מהמגזין