דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

ריהוט משלים לאמבטיה שגם אתם תתאהבו בו

ריהוט משלים לאמבטיה שגם אתם תתאהבו בו

שנת 2020 הביאה איתה טרנדים חדשים בעולם העיצוב של חדר האמבטיה. המטרה הראשונה של חדר אמבטיה היא הפרקטיות והנוחות והן אלו שאמורות להוביל את דיירי הבית בעת שניגשים למלאכת העיצוב והתכנון. עיצוב חדרי אמבטיה על פי הטרנדים החמים תוך התחשבות בפונקציונליות אופטימלית תעניק לכם חוויה של ספא מפנק. זכרו כי המראה הכולל נמצא גם בבחירות העיצוביות הבסיסיות כמו האריחים, סוג האמבטיה, הארונות והכיור; אבל לא פחות מכך, בכל הפרטים הקטנים: מווי התלייה ועד הכלי של הסבון. עיצוב האמבטיה הוא תהליך כיפי, והתוצאה משפרת את איכות החיים אלפי מונים.

פלטת צבעים

הצבעים הטרנדיים בשנת 2020 הם גווני השחור, ירוק טבעי, צהוב חרדל וגווני כתום. המהלך הבסיסי שמעצבי פנים מתנהלים על פיו הוא בחירה של פלטה של מספר צבעים המתכתבים ביחד. הצבעים הללו יהיו המוטיב העיצובי של חדר האמבט. המשחק שלכם הוא למעשה חזרתיות של הצבעים הנבחרים בכל מיני אלמנטים; בעיצוב החיפויים, באביזרים השונים, ואם בא לכם להשקיע בחוויית עיצובית הוליסטית מהממת, אפילו במגבות ובחלוקי הרחצה. כך נוצר מראה אלגנטי, מושקע ומתוחכם שיישאר אופנתי לאורך זמן ולא יראה מיושן אחרי מספר שנים.

ג'ונגל עירוני

טרנד מראה הלופט נכנס חזק לאחרונה גם לחדרי האמבטיה. הוא מביא איתו חיפויים באריחים גדולים הנראים כבטון. סגנון נוסף שחזר לאופנה הוא אריחים שנראים כמו קיר בריקים (לבנים) בגימור מבריק. שניהם נראים נפלא כשמשלבים אותם עם צמחייה חיה במראה טרופי המשווה מראה בסגנון אורבן-ג'אנגל. 

מינימליזם

עיצוב בקווים נקיים תמיד יראה קלאסי ואופנתי. מדובר בעיצוב ללא עיטורים וקישוטים כמעט בכלל. הקו הנקי נותן מראה אלגנטי לחדר האמבטיה ומתאים כמעט לכל בית וכל אופי. מקלחונים שקופים עם דלתות הזזה בקווים גאומטריים ישרים, עיצוב בצבע אחיד עבור כל האלמנטים בחדר האמבטיה – עם דגש על גווני הלבן, האפור ונגיעות של שחור, אמבטיות שקועות ואביזרים בעיצוב פשוט אך יוקרתי. למשל, שילובים של קרמיקה לבנה וזהב או כסף. אם תלכו על צבעים מתכתיים, ודאו כפליים שאתם קונים מוצרים שאינם מחלידים.

בית בכפר

המראה הכפרי חוזר אף הוא לחדרי האמבטיה. זהו סגנון ששולטים בו ריהוט, רצפות, אריחים ודלתות בגווני עץ טבעיים. העץ נותן תחושה של חמימות וקרבה לטבע. כדאי להוסיף אלמנטים מודרניים בריהוט המשלים, עם דגש על חומרים טבעיים כמו חרס, אבן טבעית, במבוק וקש. דמיינו צימר בצפון שהכינו במיוחד עבורכם עם זרי פרחים קטנים ומתוקים, סבונים טבעיים ועציצים תלויים. עכשיו דמיינו שזאת האווירה איתה אתם פותחים את הבוקר בכל יום. מושלם, לא?

חלק מהמחשבה שלנו בעיצוב חדר האמבטיה היא איך להכניס לתוכו כמה שיותר רוגע ושלווה. מראה נקי וסימטרי בהחלט יתרום לאווירה. היות והסגנון הזה הוא מבוקש וכמעט תמיד אופנתי, אפשר למצוא שפע של מוצרי ריהוט ואביזרים בסגנון הזה, אפילו באיקאה.

מוצרים משלימים

להפיל את השמפו, להיזכר שהמגבת מחוץ לחדר האמבטיה כשאנחנו עומדים לצאת ממנה, להניח את מברשת השיניים בכוס ולצפות כמעט בהילוך איטי כיצד המברשת מחליקה החוצה ונופלת על הרצפה – פשוט כי הכוס לא מותאמת לתכלית הזו. מוכר לכם? מוצרים משלימים למקלחת יעזרו לעשות סדר ולהימנע מרגעים קטנים ומעצבנים כאלה. זה גם יעזור לאסתטיקה ולהיגיינה הכה מהותיות, בפרט בתקופה הנוכחית. אז איזה מוצרים כדאי לכם לשלב בחדר האמבטיה?

מתלה מגבות – כזה שניתן לפרוס עליו מגבת לייבוש. כך לא תצטרכו להוציא את המגבות לתלייה מחוץ לחדר האמבטיה ועדיין תוכלו להימנע מריח לא נעים.

דיספנסרים תואמים מעוצבים לסבון, שמפו ומרכך – אמנם כרוך בלהעביר את המוצרים האלו לכלים ייעודיים בכל פעם אך זהו מאמץ קטן לעומת הנוחות והעיצוב המשודרג שתזכו להם.

עגלה או שידה – מיועדות להנחת הבגדים המלוכלכים שאנו מורידים ולהכנת הבגדים הנקיים אליהם נכנס לאחר המקלחת. אם המקום בחדר האמבטיה מוגבל אפשר להשתמש גם בסטול – שרפרף נמוך.

אפשר לשקול גם שילוב של וילונות אמבטיה עם הדפסים מיוחדים, שטיחים בצורות מיוחדות או כאלו שעשויים מחומרים נעימים במיוחד, ראש מקלחת בעל 'מוט פינוק' המציע מצבי זרם שונים, ראש מפל רחב וג'טים המדמים ג'קוזי. למתפנקים במיוחד – מחמם מגבות.

רגע לפני שאתם משקיעים באמבטיה מהסרטים אתם רוצים לוודא שיש לכם חדר אמבט ראוי בתוך דירה כמו שתמיד חלמתם. זה בדיוק הזמן להכיר את פרויקט "גבעת אלונים" בקריות. המשפחות שמתגוררות בפרויקט כבר נהנות מסטנדרט הבניה והעיצוב הגבוהים ביותר בתוך הבית ומחוצה לו. הפרויקט נמצא במיקום אידיאלי – שקט וירוק אך גם קרוב מאד לסביבה אורבנית שיש בה כל מה שאתם עשויים להזדקק לו. חברת "שרביב" שבנתה את פרויקט "גבעת אלונים" ידועה בזכות הסטנדרט הבלתי מתפשר שלה שבא לידי ביטוי בחוויה ההוליסטית שמקבלים דיירי הפרויקט בכל תחומי המחיה והמגורים.

עוד מהמגזין