דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

בית גדול עם גינה, הנכס המושלם לגדל בו משפחה

בית גדול עם גינה, הנכס המושלם לגדל בו משפחה

בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות מעזות ומגשימות את החלום האולטימטיבי: בית גודל עם גינה בה יוכלו להנות מכל הפינוקים שיאפשרו למשפחה להתגבש, לצבור זיכרונות משותפים ובעיקר לנשום הרבה אוויר צח כמה ומתי שמתחשק. גינה תאפשר לילדים מרחב להתרוצץ, לשחק ולהוציא אנרגיות, היא תקל עליכם בגידול חיות מחמד, תוכלו לרכוש ציוד צלייה ולארח חברים ומשפחה ועוד כל כך הרבה. גינה מייצרת בתוך הבית מוקד עניין שיאפשר לכל אחד מבני הבית מפגש, אירוח ותנועה שכל כך חיוניים למצב העניינים הפנימי שלנו.

מה הסוד של בית עם גינה?

כל אחד בבית צריך חלל ומרחב. בין אם מדובר בילדים שלנו, שצריכים את המרחב לשחק, בין אם מדובר בנו, שצריכים את הרגע השקט הזה עם הקפה והקרואסון או הספר, בין אם מדובר בבני הנוער שצריכים פרטיות. בית עם גינה מייצר באופן אוטומטי חלל נפרד גדול ונוח שהדבר הטוב ביותר בו הוא כמובן האוויר והמרחב. החיים המודרניים הרחיקו אותנו מאד מהטבע אך בין אם אנו מודעים לכך או בין אם לאו, כולנו זקוקים לריאות ירוקות ולאוויר כדי לאפשר למערכות הגוף לעבוד בצורה טובה וחלקה. זה מורגש במיוחד כאשר רבים או מתווכחים. הרבה פעמים יציאה מהבית לאוויר הפתוח "מאפסת" את הרגשות הקשים בתוך כמה רגעים. זהו האפקט שיש לטבע ולאוויר על הגוף שלנו, אפקט של "איפוס" שחיוני כל כך לתנועה זורמת וטובה של מערכות הגוף והנפש.

מרחב שנותן מרווח נשימה

אין טעם לחיות בבית גדול מאד שמייצר ריחוק מלאכותי בין בני הבית אבל כן כדאי לבחור בית שמאפשר מרחב ותנועה זורמת ואין בו תחושה של צפיפות. זה יאפשר לילדים הקטנים לשחק בחופשיות, לילדים הגדולים זה יתן תחושת מרחב אישי נוח וחופשי, גם לנו ההורים זה יתן יותר אוויר ומרחב שחיוניים כל כך בחיי היומיום הקדחתניים והלחוצים. המרחב הנדיב משפיע רבות על התפתחות הילדים ועל מצבים הנפשי של ההורים ומרגיל את כל בני הבית ללגיטימיות הבסיסית של פרטיות שכל אחד זקוק לה, כבר מגיל קטן. תוסיפו לזה גינה וקיבלתם איכות חיים במיטבה.

יתרונותיו של בית עם גינה

עדיין מתלבטים לגבי צורת הדיור האופטימלית עבורכם? מנינו עבורכם את היתרונות הבולטים של בית עם גינה. קראו את הסעיפים הבאים ונסו לעצום את העיניים ולדמיין את המשפחה שלכם בתוך הסיטואציות הללו.

פרטיות לילד – בית גדול מקנה לילד את כל הפרטיות שהוא צריך לה בגיל הילדות וגם בגילאים מתקדמים יותר. הגינה יוצרת "חציצה" שהיא בעיקר פסיכולוגית. היא מאפשרת לשוהה בה הרגשה כאילו הוא נמצא במרחב אחר ולא חלק מהבית. זה מאפשר אפקט של "בריחה" מבלי באמת לברוח.

מרחב תנועה גדול – בית עם גינה נותן מרחב תנועה ויצירה גדול, והמרחב הזה הוא מחוץ לבית, מה שאומר שאפשר להשתולל! טרמפולינה, טירות ומשחקיות גדולות לילדים, פינת כושר עם מכשירים, בריכה (שימו לב לרכוש בריכות עם סגירה במידה ויש ילדים קטנים בבית) ואפילו מגלשות ובריכות כדורים. הגינה נותנת מרחב להגשים חלומות של קטנים וגם של גדולים.

סביבה בריאה ומיטיבה – בית גדול שכולל גינה מייצר סביבה בריאה לגידול ילדים. כפי שכבר ציינו, לאוויר ולטבע אפקט מטהר ומאפס שמיטיב עם הנפש וגם עם הגוף. הדבר הזה תורם ישירות לבריאות של בני הבית.

לצאת פחות מהבית – כאשר יש לכם בית עם גינה שמעוצבת לטעמכם ומותאמת באופן נבון ומושכל לבני הבית, בני הבית ייטו לצאת פחות. כאשר יש גינה מזמינה, הכי קל להזמין חבר או חברה לקפה או בירה בגינה. אתם חוסכים זמן, כסף וריצות מיותרות.

תמיד חלמתם על בית עם גינה בקריות? זה הזמן להפוך את החלום למציאות בפרויקט "גבעת אלונים" היוקרתי בצפון שמספק שפע של דירות מרווחות ומלאות אוויר עם גינות צמודות שמחכות רק לכם. בואו להתרשם ולהיווכח במו עיניכם, מבטיחים שתתאהבו.

עוד מהמגזין