דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

עובדים מהבית: טיפים לשדרוג חדר לטובת משרד

עובדים מהבית: טיפים לשדרוג חדר לטובת משרד

בשנים האחרונות, כמות העובדים מהבית מרקיעה שחקים, ואין זה פלא, העבודה מהבית חוסכת הוצאות תפעוליות רבות וגם לא מעט זמן. במקום לשלם נסיעות ושעות נוספות לעובדים, מאפשרים לעובד לעבוד מהבית, וברוב המקרים, התפוקה תהיה אפילו יותר גבוהה. הפרמטר העיקרי שמשפיע על התפוקה הוא סביבת העבודה הביתית. אם אתם עובדים מהבית דרך קבע או אפילו לפעמים, כדאי מאד להתאים חלל ייעודי בשביל זה בתוך הבית. על מנת לשדרג חדר בבית למשרד עבודה ביתי, חשוב להקפיד על כמה כללי אצבע. איגדנו אותם לכדי שישה טיפים שכדאי מאד שתכירו. אלו יבטיחו עבודה חכמה ויעילה תוך מינימום נזק לגוף (וגם לנפש). 

בחירת שולחן עבודה

יש לבחור שולחן עבודה מתאים  ונוח לעבודה שיכיל מקום למסך המחשב ולחומרת המחשב. על השולחן להיות בעומק של 70 ס"מ ולהיות מספיק גדול על מנת שנוכל לנוע בו בקלות וביעילות רבה וכן לשים עליו את מסך המחשב, המקלדת וחומרת המחשב. במידה ומדובר על עבודה במחשב נייד יש להתאים עמדה ניידת נוחה לעבודה שנוכל לעבוד בה שעות רבות ללא כאבי צוואר או גב.

> קבלו רעיונות ליצירת מרחב למידה מזמין לילדים

כסא ארגונומי

קל מאד להיסחף לעבודה בפינה שלא מתאימה לגוף שלכם. מה שקורה במצב כזה הוא שאתם מתישים את עצמכם מהר מאד וכל חוויית העבודה מהבית מקבלת נופך של חוויה שלילית ולא טובה. כסא אורטופדי ארגונומי ומדויק לגופכם הוא חובה עבור מי שעובד מהבית. כסא אורטופדי נוח יאפשר לכם לעבוד שעות ללא כאבים שונים בצוואר, בכתפיים, בשכמות או בגב. הכסא נותן את כל התמיכה המלאה לגב לאורך כל שעות העבודה, כך שמתקבל מנח מושלם וזרימת דם טובה לכל חלקי הגוף. כאשר כל איבר מקבל את התמיכה המדויקת שהוא זקוק לה, אתם לא תגיעו למקומות הלא נעימים של הכאבים הפיזיים.

ארגונומיה חלל העבודה

על חלל העבודה שלכם להיות ארגונומי ונוח בכללותו, כמובן, בהתאם לצרכים האישיים שלכם. זאת על מנת שתוכלו לעבוד בצורה יעילה ונכונה לאורך שעות רבות בדומה לעבודה במשרד מחוץ לבית. במידה ואתם משתמשים בשני מסכים במשרד והדבר הוא באמת חיוני לעבודה, דאגו לעצמכם לשני מסכים גם בבית. גודל מרבי למשטח עבודה שיאפשר לכם תנועה חופשית עם הידיים כול הגוף, מדפסת, פד מתאים לעכבר, עכבר שנוח עבור כף ידכם, כל אלו הם חלק מהותי מהסיפור. 

תאורה מתאימה

אחד הדברים החשובים ביותר הוא תאורה מתאימה ומספקת שתלווה אתכם במהלך שעות היום. זה חשוב על אחת כמה וכמה אם אתם אוהבים לעבוד בשעות שבהן כבר חשוך בחוץ. תוכלו לשלב במשרד לחזק את העמדה עם מנורת שולחן בעלת אור בהיר וחזק המדמה אור יום. כך, העמדה שלכם תהיה מוארת מספיק כדי שתוכלו לעבוד ללא אימוץ מיותר של העיניים. את המנורה תוכלו למצוא במגוון נרחב של עיצובים – שווה לחשוב על הפן העיצובי ולהנחיל בעיצוב של החדר צבעים, דוגמאות וסגנונות שמשמחים אתכם. אין כמו מצב רוח טוב וחיוך כדי להגביר את המוטיבציה.

אחסון החפצים בחדר

המשרד הביתי שלכם צריך להיות מסודר ומאורגן בדומה למשרד מחוץ לבית. חשוב לאחסן את החפצים השונים בחדר בצורה אסתטית אך גם פרקטית. תדאגו שלא יהיה לכם "בלאגן בעיניים" כי זה מתכון בטוח לבלאגן בראש. את חפצי המשרד ארגנו במגירות השולחן או בכוננית, ספריה או כוורת. דאגו שכל מה שאתם עשויים להזדקק לו, מכלי כתיבה דרך חומרי עזר ועד קלסרים, הכל יהיה נגיש בהישג יד ומסודר באופן אינטואיטיבי שמאפשר לכם שליפה זריזה ללא יותר מדי מחשבה.

ריהוט ואביזרים

לא צריך להוציא הרבה כסף כדי לסגל משרד ביתי מהמם. נסו לסרוק היטב את הבית ולהשתמש במה שכבר יש. אם יש לכם שידת מגירות שאין לה כל כך שימוש תוכלו להפוך אותה לשידת מסמכים. אם יש לך כוננית ספרים שהיא יותר "ליופי" מאשר לשימוש יומיומי, תוכלו להעביר אותה למשרד, לצמצם את הספרים שבה התאם לכמות מקום האחסון שתזדקקו לו, ובין הרגע המשרד שלכם יקבל מראה טבעי, כאילו עמד כך בחדר הזה כבר שנים. יש לכם תעודות? הסמכות? הצטיינויות? תארים? אל תתביישו, תלו אותם על הקיר. זה מוסיף סגנון ואווירה ויגרום לכם להרגיש במשרד שלכם יותר בבית ויותר בנוח. אל תשכחו דברים קטנים כמו פח אשפה, וילון לחלון, במידה וזרימת האור היא רבה, וגם כמה עציצים ותמונות שיוסיפו חיים וצבע.

פרויקט "גבעת אלונים" בקריות מביא לכם את החיים החלומיים של המאה ה-21. עם הסטנדרטים הכי גבוהים בשוק, קהל אקלקטי איכותי ומגוון וצוות עוטף ותומך שנמצא איתכם ולמענכם משלב הרכישה ועד הרזולוציות הכי קטנות של חיי היומיום. הצטרפו אלינו עוד היום והתרפקו על החיים הטובים שתמיד חלמתם עליהם.

עוד מהמגזין