דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

עיצוב מבואת הכניסה לבית לפי הפנג שוואי

עיצוב מבואת הכניסה לבית לפי הפנג שוואי

מבואת הכניסה בבית מהווה את מוקד הכניסה לבית ולכן יש לה חשיבות רבה ביצירת התחושה וההרגשה שתתקבל. על פי תורת הפנג שוואי קיימת במרחב שלנו אנרגיה בשם צ'י, שמשפיעה על כל תחומי החיים ולכן ניתןלעצב את מבואת הכניסה, בצורה שתאפשר לאנרגיה הזו לזרום באופן חלק אל תוך הבית. 

דירות שמוצעות למכירה בקריות לרוב כוללות מבואת כניסה חדשה ומסודרת. יש כאלו שיבחרו לעצב אותה בהתאם לכללי הפנג שוואי, על מנת לאפשר לאנרגית הצ'י להיכנס בצורה חלקה הביתה. פרויקט גבעת אלונים משלב בין מבואות מרווחות וגדולות בבתי פרטיים או דו משפחתיים, לבין מבואות כניסה מעוצבות וזורמות בדירות המצויות בבניינים השונים.   

אנרגיה זורמת בכניסה לבית

אנרגית הצ'י נכנסת דרך דלת הכניסה הראשית של הבית ולכן כדאי לייצר שם זרימה טובה על מנת שהיא תוכל לנוע בחופשיות לשאר חללי הבית. כך שעלינו לייצר את התנאים הכי טובים עבורה לשוטט במרחב מבלי להיתקל במכשולים או חסימות, שגם יאפשרו לה לצאת ולפנות מקום לאנרגיה חדשה ונקייה בבוא העת. 

מסודר שקט ונקי

הרושם הראשוני שמתקבל כבר בכניסה לבית אחראי לקבלת הפנים החמה שנייצר, גם בפני האורחים שמגיעים אלינו וגם לאנרגיה שנכנסת. אז חשוב שנשמור על מבואת הכניסה נקייה ומסודרת, נפנה אותה מחפצים מיותרים שאנחנו לרוב רואים בכניסה כמו מעילים, נעליים ותיקים ונאחסן אותם בארון סגור המיועד לכך. 

מטופח ונעים

מבואה מטופחת ויפה לא רק נעימה לעין, אלא גם יוצרת כניסה של אנרגיה יותר נקייה וזורמת לחלל. אז נסו לטפח את מבואת הכניסה על ידי הצבה של חפצי נוי שונים, עציצים יפים ולוו את הכל בתאורה מחמיאה ומתאימה. עוד לפני שנכנסים הביתה, דאגו לשלט כניסה ברור ויפה ולשטיח סף צבעוני ומעוצב, מעבר להיותם אקססוריז יפים ומעוצבים, הם גם ישפיעו על תחושת השייכות וקבלת הפנים שתיצרו בכניסה וישרו אווירה טובה ונעימה בפתח הבית. 

הרחיבו את החלל

אם מבואת הכניסה שלכם קטנה יחסית, תוכלו לתלות לצד הדלת מראה, שתייצר תחושה של מרחב גדול יותר בחלל ותשקף לכם את הבבואה של עצמכם, בכל פעם שתכנסו או תצאו מהבית. אל תמקמו את המראה מול הדלת אלא לצידה, כי מראה שממוקמת ממול לדלת, יכולה להשפיע על זרימת האנרגיה ולהחזיר אותה החוצה במקום להכניס אותה פנימה. 

עקפו את המכשולים

קיר בכניסה לבית יכול להיות פרקטי כי הוא מהווה סוג של חוצץ בין הכניסה לשאר החלל, אבל בראיה של הפנג שוואי הוא גם יכול לחסום את כניסת האנרגיה הביתה ולהפריע לה להתנועע בחופשיות. אם יש לכם קיר מול הכניסה לבית, נסו למקם שם רהיט צר כמו קומודה יפה ועליה מקמו עליה אגרטל פרחים, תמונות או קישוטים אחרים שאתם אוהבים. אפשרות נוספת היא לשים שם אובייקט שיוצר תחושה של עומק, כמו תמונה עם פרספקטיבה שכזו, שתיצור תחושה של מרחב במקום תחושה של חסימה.

בפרויקט גבעת אלונים שנבנה על ידי חברת שרביב, כבר חשבנו על כל הפרטים הקטנים שיגרמו לכניסה לבית להיות נעימה ולאנרגיה לזרום בנעימים בכל הבית.

עוד מהמגזין