דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

יוצרים ומעצבים - רעיונות עיצוב לבית בסגנון בוהו שיק

יוצרים ומעצבים – רעיונות עיצוב לבית בסגנון בוהו שיק

קניתם בית חדש, החלטתם על המראה הכללי שלו ועכשיו הוא עומד לו עירום? הגיע הזמן להלביש אותו ולהכניס לו קצת סטייל ושיק משלכם. אז לפני שאתם מתבלבלים ורצים לקנות רהיטים מכל הסוגים, כדאי שתעצרו ותחליטו על קו עיצובי אחיד שינחה אתכם בעיצוב הבית שלכם.

סגנון הבוהו שיק הופך בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולרי, אבל הוא לא סתם טרנד חולף ונראה שהוא כאן על מנת להישאר, כי הוא מחבר אותנו למקום קצת יותר אותנטי ופשוט. פרויקט גבעת אלונים נבנה קרוב לטבע ולכן הלבשת הבית באביזרים ממקורות וגוונים טבעיים, לגמרי מתכתבת איתו. 

אז איך נאמץ את טרנד הבוהו שיק בבית החדש שלנו?

עיצוב והלבשת הבית מרגיש לנו לפעמים כמשהו מאוד גדול, אבל חשוב שנזכור שגם הוספה של כמה פריטים בסגנון שנבחר, יכולה לשנות בקלות את המראה הכללי שלו ולשדרג אותו, מבלי שנצטרך להחליף את כל הריהוט. כי אומנם זה נפלא לרהט את כל הבית מאפס בקו העיצובי שנבחר, אבל גם אם רכשתם עכשיו דירה חדשה כנראה שיש לכם ריהוט קיים שתשמחו להעביר אליה.

זה הכל מתחיל ונגמר בטקסטיל

סגנון הבוהו שיק מושפע רבות מבדים, הדפסים או רקמות ממקומות אותנטיים מסביב לעולם. החל מרקמות שהיינו רגילים לראות על חולצות הונגריות, דרך שטיחים עם הדפסים אפריקאים ועד לבדים מסורתיים של האינדיאנים בדרום אמריקה. אז אתם יכולים לשלב בין כל הסגנונות וליצור עומס ויזואלי שכל כך מזוהה עם הסגנון או ללכת על קו נקי יותר ולשלב כריות רקומות או שטיחים בהשפעה אפריקאית, עם ריהוט בקווים נקיים ובהירים יותר. 

קש וחבריו

סגנון הבוהו שיק עושה שימוש בחומרים טבעיים כמו קש, במבוק או ראטן או לפחות כאלה שנראים טבעיים כמו ראטן סינטטי או בדים המדמים פשתן. אז אומנם חומרים ממקור טבעי לפעמים נראים יותר אותנטיים, אבל התחזוקה שלהם לעיתים תהיה קצת יותר מורכבת וחשוב שניקח את זה בחשבון. אז מצאו את החומרים שמתאימים לכם ומלאו את הבית בכיסאות קש או ראטן, וילונות פשתן במראה טבעי, סלים במקום קופסאות, צלחות קש שיקשטו את הקירות ועוד. 

מקרמה

המקרמה מהווה את אחד הסממנים הכי בולטים ומובהקים, שהכי מזוהים עם הסגנון. אז אם אתם אוהבים אתגרי DIY וניחנתם בידיים טובות, תוכלו למצוא אינספור סרטוני הדרכה ברשת ולמלא את הבית בעבודות מקרמה מעשה ידיכם. אבל גם אם לא, תוכלו למצוא אביזרים יפיפיים בעבודת יד שיקשטו את הבית ויעניקו לו את הטאץ הייחודי שלכם, החל מקישוטים פשוטים לקיר, דרך כריות מקרמה מעוצבות ועד אהילים, קישוטים למדפים ומראות. 

צמחייה ועציצים

מעבר לכך שעציצים תמיד תורמים למראה טבעי ונעים, פיזור של עציצים במקומות שונים בבית מזוהה מאוד עם סגנון הבוהו שיק. את העציצים שאתם רוכשים מקמו בכל רחבי הבית, ליצירת תחושה של ג'ונגל בייתי וכמובן השתמשו בכלים העשויים מחרס, בטון וגם קש או ראטן, למיקסום התחושה והסגנון. 

הכל מהכל

סגנון הבוהו שיק מאפשר לנו להדגיש את הסגנון הייחודי שלנו ולשלב פריטים שאהובים עלינו בכל מקום. אז זה הזמן להוציא את כל הפריטים שאספתם עם השנים ממקומות שונים בעולם והיו מרוכזים במקום אחד או מאופסנים עמוק בארון ולשלב אותם על השידות, מדפים, הוויטרינות ואפילו על הקירות. 

פרויקט גבעת אלונים שנבנה ע"י חברת שרביב מהווה סוג של ריאה ירוקה בתוך המרחב האורבני ונראה שסגנון הבוהו שיק ימשיך את הקו הזה, גם בתוך הבית שלכם.

 

עוד מהמגזין