דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

פסח כאן: זמן מושלם להתחדש בדירה בקריות

פסח כאן: זמן מושלם להתחדש בדירה בקריות

פסח הוא חג המסמל את היציאה מעבדות לחירות והזמן המושלם להתחדש בדירה חדשה ולהיות חופשי במקום משלנו. עונת האביב מעניקה לנו מזג אויר מושלם המספק תנאים אופטימליים ואווירת התחדשות מיוחדת המעוררת את הרצון שלנו לקנות דברים חדשים כמו רכב, כלי בית, בגדים וכן, גם דירה. וכשזה נוגע לדירה חדשה זה הכי מרגש. פרויקט גבעת אלונים מעניק לנו את האפשרות להגשים את החלום הנכסף ומציע מגוון דירות איכותיות מהן נשקף נוף מרהיב שייטבל את אוויר החג.

אז מה נשתנה הלילה הזה?

האביב! רבים מעדיפים לעבור לדירה חדשה דווקא באביב. מזג האוויר קל ונוח מה שהופך את המעבר לחוויה נעימה יותר. באביב האנרגיות משתנות לטובה, זו תקופה של פריחה ולבלוב וזמן לשינוי גם בסביבת המגורים.

חכם מה הוא אומר?

כשקונים דירה למכירה בקריות צריך לבדוק אם הפרמטרים מתאימים לנו. במילים אחרות, קניה חכמה. לכן בראש ובראשונה יש לקחת בחשבון את המיקום, שיתאים לצרכים שלנו ולנוחיות שאנו מחפשים. אם ברצונכם לגור במקום אידיאלי ושקט בצפון, בסביבה חדשה, ירוקה וכפרית עם קהילה נעימה, הרחק מהעיר העמוסה והפקוקה – גבעת אלונים זו השכונה המתאימה לכם.

יש יותר טוב משכנים נהדרים?

קהילה איכותית מציעה הזדמנות נהדרת לשפר עוד יותר את איכות חיינו ולהפוך אותה לחווייתית ומהנה. להיות מחוברים אחד לשני ולהנות מערבות הדדית המשלבת סיוע ועזרה במצבים מיוחדים, מעורבות חברתית הכוללת ערבים משותפים, פיקניקים משפחתיים, אירועים, משחקים וטיולים.

כבר השנה – בני חורין

הרצון להיות חופשי ולא להיות תלוי בהורים או בבעל דירה שכורה – היא טבעית והגיונית. כולנו רוצים לגור בדירה משלנו במקום איכותי שתתאים גם לילדים שיתרוצצו לנו בשמחה בין הרגליים. בין אם מדובר בדירה או בית צמוד קרקע, בשניהם אפשר להנות מיחידת הורים נפרדת ומרחב עם הרבה ירוק בעיניים, שיעניק לכל אחד מאיתנו מקום משלנו, רוגע נפשי וגם רגעים של אושר כשהילדים משחקים בגינה הציבורית או כשנחליט לשתות קפה במרפסת הבית ולהנות מהנוף.

כי סוף סוף מגיע לנו להגיע למנוחה ולנחלה.

אם אתם מתכננים לקנות דירה למכירה בקריות, באזור מבוקש ואיכותי עם נוף עוצר נשימה, לפרויקט גבעת אלונים יש את כל מה שאתם צריכים. כל שעליכם לעשות הוא להתרשם מהיצע הדירות באתר שלנו, לספר לנו שאתם מעוניינים ואנו נעניק לכם ליווי צמוד עד שתתמקמו בביתכם החדש.

לנוחיותכם נגישות לכל המקומות החשובים כמו בתי ספר וגנים, מרכזי קניות, קניונים, מוקדי תרבות ובילוי, מסעדות, אטרקציות לילדים, חוף הים, תחבורה ציבורית ועוד. האיזור הפסטורלי מעניק תנאים מעולים בנוסף לאיכות חיים גבוהה ובריאה בזכות הקרבה לטבע השופע בפינות ירוקות, יערות, שמורות טבע ומסלולי טיול ורכיבה לכל המשפחה, מהם אפשר להנות גם בחופשת הפסח. בואו והצטרפו עוד היום ותוכלו להגשים את החלום.

אחד מי יודע?

פרויקט "גבעת אלונים" הוא אחד הפרויקטים המובילים שמקימה יזמית הנדל"ן שרביב. שכונת מגורים חדשה ומיוחדת בקריות, המציעה סביבת חיים קהילתית איכותית ונעימה. בפרוייקט תמצאו מגוון של אפשרויות: דירות קרקע, בתים דו משפחתיים עם גינה פרטית, פנטהאוזים ועוד כשכולם מציעים לכם, המתעניינים החדשים פתרון מגורים בסביבה עירונית ובאווירה כפרית.

 

עוד מהמגזין