דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

זמן סיכומים: גבעת אלונים מסכמים את שנת 2020

זמן סיכומים: גבעת אלונים מסכמים את שנת 2020

2020 הייתה שנה יוצאת דופן שכנראה תיזכר מעל דפי ההיסטוריה לדורי דורות. למרבה המזל אך גם לגמרי לא במפתיע, עבור "גבעת אלונים" הייתה זו שנה של צמיחה, התרחבות והרבה מאד "ביחד" – הן של המשפחות הגרעיניות והן של תושבי השכונה שזכו להתקרב ולהתגבש השנה הרבה יותר מהצפוי. בשנה החולפת השכונה המשיכה לגדול, נוסף מתחם של בתים מרהיבים צמודי קרקע, דירות רבות אוכלסו ומשפחות וזוגות חדשים הצטרפו להצלחה והתוודעו לסוד הקסם של המרכז החדש של הצפון. דירות למכירה בקריות בפרוייקט "גבעת אלונים".

קהילה מגובשת ושמחה

אנו נדהמים וגאים לראות מהצד איך ממקבץ משפחות שבחרו לקבוע את מקומן ב"גבעת אלונים", תושבי השכונה הפכו במרוצת הזמן לקהילה של ממש. קהילה חיה ונושמת שנמצאת במגמת גדילה מתמדת. קהילה מלוכדת שמקבלת בחום ואהבה חברים חדשים ושומרת בערנות על מפלס אנרגיה גבוה ואווירה טובה. זה בלט במיוחד בחגיגות פורים עת נערכה העדליידע המסורתית של "גבעת אלונים" ששברה השנה שיאים של שמחה ויצירתיות. בעדליידע השתתפו 450 משפחות עם נציגים בכל הגילאים שהשקיעו באביזרים ותחפושות והכניסו הרבה צבע לשכונה רגע לפני פרוץ המגיפה.

שומרים על מורל בקורונה

אפילו נגיף הקורונה והסגר שהפתיע והשבית את כל המדינה – לא פגעו במורל ובאווירת ה"ביחד" החמה של "גבעת אלונים". חברת שרביב אשר יוזמת ומקימה את השכונה הזמינה לשכונה את די ג'יי דולב נישליס ודי ג'יי מושיקו פלוטקה מתכנית מגה מיקס ברדיו חיפה לסט מרים ומשמח שעבר בשידור חי ברדיו ובדיגיטל. משאית השמחות עברה בארבעה מוקדים שונים בגבעה והתושבים לא נשארו אדישים. משפחות רבות יצאו למרפסות הבתים וכך התהוותה לה מסיבת מרפסות המונית. התושבים שמחו והוקירו את ההירתמות המרגשת של חברת שרביב שטרחו והשקיעו להעלאת האווירה בתקופה הקשה.

גדלים גם בחינוך

הגדילה של השכונה ניכרת גם בהתרחבות מערך החינוך שלה. את שנת הלימודים האחרונה התחלנו עם כמעט 600 ילדים, מתוכם: 140 ילדים שהתחילו את השנה באחד מחמשת הגנים של "גבעת אלונים", 97 ילדים שהתחילו את השנה באחת משלושת החטיבות הצעירות, ו-335 ילדים שהתחילו את השנה בבית הספר היסודי "אלונים" שהוקם במיוחד עבור ילדי "גבעת אלונים". הביקורות של ההורים תושבי השכונה מעידות כי מערך החינוך של "גבעת אלונים" מתאפיין בכוח אדם איכותי, חדשנות בחינוך ותשומת לב יתרה להתפתחותם של הילדים. עיריית קרית אתא שמה לה למטרה להתמיד בשימור נושא החינוך בראש סדר העדיפויות וניכר שהיא מצליחה בכך. כמדי שנה חברת שרביב ערכה הפנינג פתיחת שנה"ל וחילקה מתנות לכל ילדי גבעת אלונים מחוץ למסגרות החינוכיות.

זינוק בביקוש לדירות קרקע ב"גבעת אלונים"

בשנת 2020 היינו עדים לזינוק חסר תקדים בביקוש לבתים צמודי קרקע. ניכר כי חוויית השהייה הממושכת בבתים שינתה באופן מהותי את המגמות והטרנדים בעולם הנדל"ן. בשנת 2020 זינק הביקוש לצמודי קרקע ב"גבעת אלונים" פי 2.5 (!) בחודש אוקטובר נרשמו 5600 חיפושים לצמודי קרקע בשכונה, לעומת 2200 חיפושים בחודשים שלפני פרוץ המגפה (עלייה של 156%). דירות הגן בפרויקט אזלו במהרה. הבתים הללו נמכרים בימים אלו ובתים נוספים עתידים להיבנות בשנה הקרובה.

גבעת אלונים – גם ברשת

בחציון השני של השנה הוקם לגבעת אלונים עמוד אינסטגרם קהילתי חדש אשר סחף אחריו מאות רבות של עוקבים אשר זוכים לתוכן קהילתי, מדורי טיפים, אירוחים של מומחים ומלא הפתעות ומתנות שוות לתושבי הגבעה. החל מאירוח של השף קונדיטור אור בן אוליאל, דרך התזונאית ומאמנת הכושר אליה צור ועד רופא ממכבי שענה על שאלות הגולשים בנושא הקורונה והשפעת. תושבי הגבעה זכו להפתעות והטבות לרבות: משלוחי פיצות בהפתעה ביום השכן הבינלאומי, מארזי פיקניק מפנקים ביום המשפחה, ערכות DIY של סופגניות בחנוכה, תלושים בסטימצקי ביום המורה ועוד. כמו-כן, בתקופת הקורונה המגזין הקהילתי "קול הגבעה" אשר היה מופץ בפרינט מדי כמה חודשים הופק והופץ לתושבי הגבעה בפורמט דיגיטלי דרך הרשתות החברתיות השונות.

בואו להכיר את הקסם של "גבעת אלונים"! פרויקט ייחודי ומושקע המספק סביבת חיים כפרית ברוח חדשנית. חווית החיים ב"גבעת אלונים" נותנת מענה לשילוב הנחשק שבין אוויר נקי, קרבה לים ולמוקדי טבע, חורש ירוק ומטופח – יחד עם קרבה למוקדים עירוניים שמספקים את כל הצרכים האורבניים שזמינים בכל מטרופולין גדול. זאת לצד סטנדרט הבנייה הבלתי מתפשר שמספק רמת חיים חדשנית ואיכותית ברוח המאה העשרים ואחת.

אנחנו כאן בשבילכם למענה על כל שאלה! כמו כן, נשמח לארח אתכם במרכז המבקרים שלנו. צרו קשר כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם.

עוד מהמגזין