דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

דירה במגדלי גבעת אלונים: גלו מה היא מציעה לחובבי לייף סטייל

דירה במגדלי גבעת אלונים: גלו מה היא מציעה לחובבי לייף סטייל

אחד השדרוגים המשמעותיים לרמת הלייף-סטייל של תושבי מדינת ישראל היא החיים במגדלים. דירות במגדל הפכו להיות שם נרדף לאיכות חיים גבוהה, יוקרה ונוחות. מה מקנה לדירות במגדל את המוניטין שלהן? מדוע חובבי לייף-סטייל רבים כל כך מתעקשים על מגורים במגדלים? ומה יש למגדלים של גבעת אלונים להציע? עולים קומה ומתחברים לחיים בגובה, בכתבה הבאה.

לחיות בגובה

אחד היתרונות המרכזיים של החיים במגדל, ולבטח הדבר ראשון שעולה בראש כאשר מדמיינים את החיים במגדל – זה כמובן הגובה. המיקום של מגדלי גבעת אלונים נבחר בקפידה כך שישלב באופן הרמוני את הדירות עם הטבע שבסביבה. לייף-סטייל במאה ה-21 זה קודם כל חיים אורגניים: טבע, אוויר נקי יותר והרבה אור טבעי. מרפסות השמש שבדירות המגדל מקנות לדייריהן את כל אלו בשפע. תושבי המגדל נהנים מנוף מהמם וורסטילי במיוחד – ההרים (כרמל), היערות (אלונים) וכמובן הים התיכון.

שקט

הדירות במגדל הן גבוהות יותר (הרבה יותר) מקו הקרקע. הרעש נשאר למטה ולא מגיע לקומות הגבוהות של המגדל. גם אם אתם לא תופסים את עצמכם כחסידי שקט או אולי אפילו נהנים לדעתכם מהאווירה הסואנת בעיר, לא חוויתם לייף-סטייל אמיתי עד שלא חוויתם את השקט והרוגע שמביאים איתם החיים במגדל. את התחושה הזאת הטיבה לתאר אחת הדיירות כ"שקט בלב שמים" (על משקל השקט בלב הים). אלא שכאן אתם לא צריכים להפליג רחוק כדי להנות מהשקט הזה. כל מה שמפריד ביניכם לבין רעשי הקרקע הן לא יותר מכמה שניות במעלית.

יוקרה

דיברנו על טבע ודיברנו על שקט שמרכיבים שתיים מן הצלעות של משולש איכות החיים המודרני הקלאסי. הצלע השלישית שמשלימה את המשולש הזה היא הסטנדרט הגבוה של מגדלי גבעת אלונים. אנחנו מדברים על דירות גדולות יותר, מוארות יותר, חכמות, מאובזרות ונוחות יותר. דירות ארבעה, חמישה ושישה חדרים לרבות פנטהאוזים מפוארים שנראים כאילו יצאו היישר ממגזין עיצוב ולייף-סטייל. חברת "שרביב" יצרו את המתווה המושלם שמחכה ל Touch האישי שלכם שיפיח בדירות הפאר הללו את רוח החיים הייחודית שלכם.

פינוקים

שמרנו לסוף את החלק שכולכם חיכיתם לו – הפינוקים! רמת הלייף-סטייל הגבוהה של מגדלי גבעת אלונים לא מתחילה ונגמרת רק בבית שלכם, היא באה לידי ביטוי בסביבת המגורים כולה. המגדלים מעוצבים מבפנים ומבחוץ, הם מתוחזקים בהקפדה יתרה בכדי לשמור על הניקיון והטיפוח ברמה הכי גבוהה שיש. הקדשנו תשומת לב רבה לפרטים הקטנים (והגדלים) כדי להבטיח לכם אווירה של פאר ויוקרה בכל עת. במגדלים לובי מפואר, חדר כושר ומועדון דיירים וכל משפחה מקבלת מחסן וחנייה פרטיים.

פרויקט גבעת אלונים המבוקש מביא את בשורת האיכות והשפע של המאה העשרים ואחת היישר ללב הקריות. המגדלים המפוארים בפרויקט נבנו במיקום אסטרטגי שנותן את הכבוד הראוי לנוף עוצר הנשימה שנמצא ברדיוס הסובב. לצד המגדלים הפרויקט מציע גם בתים צמודי קרקע, בנייני בוטיק ובנייני פרימיום. הפרויקט ממוקם באזור ייחודי המגשר בין כל יתרונות הכפר מבלי הצורך להתרחק מהעיר. בואו להתאהב בקסם הבנייה של חברת "שרביב" כי דירה למכירה בקריות רוכשים רק אצל הטובים ביותר.

עוד מהמגזין