דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

כך תכנסו לדירה חדשה בקריות עם אנרגיה טובה

כך תכנסו לדירה חדשה בקריות עם אנרגיה טובה

מעבר לדירה חדשה מסמל התחלה חדשה והזדמנות מרגשת לכתוב פרק חדש בחיינו. זו חוויה רגשית ופיזית שבהחלט עלולה מעט להלחיץ, גם את הרגועים שבינינו. פרויקט "גבעת אלונים", ממוקם בסביבה כפרית, ירוקה ונעימה שתעניק לכם אוויר לנשימה ותחושת רוגע ושלווה. כשיוצרים משהו חדש, חשוב להתייחס לכל הפרטים, כולל הקטנים ביותר. אז לאחר שעברנו לביתנו החדש והתחלנו לפרוק את הארגזים, בין סידור המטבח להמתנה לסלון החדש, חשוב מאד לזכור להשאיר פתח לכניסת אנרגיות חיוביות.

8 דרכים שיכוונו אנרגיות טובות לדירה החדשה שלכם 

1. לעולם בעקבות השמש

חשוב לנצל את הכוחות החיוביים של אור השמש. לשם כך, הרימו תריסים ופתחו וילונות על מנת להכניס אור טבעי לחדר. ניקוי חלונות זכוכית מסיר חסימות אור ויכול להדגיש בחדרים אור בהיר וחיובי יותר. 

2. אוויר לנשימה

אווררו את החדרים ואפשרו למשבי רוח נעימים להיכנס אל הבית ולמלא אותו באנרגיות חדשות, בריאות וטובות (קראו על כיווני אוויר בדירה). על הדרך גם מסתלקות אנרגיות שליליות ונעלמים ריחות לא נעימים. כשהחלונות פתוחים, אפשר גם ליהנות משירת הציפורים ולשמוע ילדים צוחקים ברחוב. גם עונת החורף מסוגלת להעניק לבית אנרגיות טובות והשפעה חיובית בזמן שיורדים גשמים. הידעתם? בגבעת אלונים ישנה בריזה נעימה גם בחודשי הקיץ החמים.

3. בלי עומס יתר

עומס ברהיטים, מוצרים, כלים, תמונות וכדומה, הוא גורם מאד משפיע על מתח מיותר שלא מיודד כלל עם אנרגיה חיובית. בית שאינו עמוס מידי מעניק לחלל תחושת רוגע, שלווה ופתיחות. לכן, היפטרו מדברים שאינכם באמת צריכים ושימרו על חללים ריקים מעומס ובלגן. גם ריקון מגירה במטבח, שידת לילה ו/או דלפק מטבח תורם רבות לאווירה נעימה.

4. הכניסו את הטבע אל ביתכם

טבע פורח ורענן משפר מאד את איכות האוויר, מייפה את הסביבה ומועיל לשיפור מצב הרוח. הכניסו את הטבע אל ביתכם, היעזרו בעציצים, פרחים רעננים וריחניים והרגישו את האנרגיות הטובות והנעימות שיש כעת סביבכם. 

5. צבעים!

הוספת צבעים חמים ונעימים משפיעה מאד על האווירה בבית. זה אחד השינויים הקלים ביותר שתוכלו לעשות בביתכם החדש. אפשר להניח כריות בהירות על הספה או שמיכה יפה מעל המיטה להעצמה מיידית. ידוע שצבע משפיע מאד על מצב הרוח. צבעים מלאי חיים כמו ירוק, כתום וצהוב יכולים להשפיע באופן חיובי ומיידי על השמחה והאנרגיה.

6. נקי זה הכי

כשהבית נקי ומבריק התחושה נהדרת! האנרגיות הטובות נמצאות בבית נקי ומסודר. לכן חשוב מאד לנקות את הבית בצורה יסודית, עוד לפני שנכנסים אליו ולהיפטר מכל דבר שאינו נחוץ לנו. בנוסף, סיוד הבית הוא חיוני מאד לסילוק אנרגיות ישנות ומעניק תחושת התחדשות ורעננות.

7. ריחות נעימים

ריח הוא חוש רב עוצמה וגורם לנו להרגיש טוב יותר. ריח נעים מזמין מיידית אנרגיה חיובית ובנוסף מטהר אנרגטית את הבית. אפשר להשתמש בנרות ריחניים, שמן אתרי אופטימי כמו לבנדר, רוזמרין או להניח מפזר ריח אוטומטי עם הריח האהוב עליכם.

8. תאורה

הכניסו אור גם לחדרים ללא אור טבעי. כדאי לוודא שכל החדרים מוארים היטב עם תאורה נעימה, המסייעת לחלל החדר להיות בהיר ונעים ולאנשים בבית לתחושת ערנות ונינוחות. 

פרויקט גבעת אלונים מבית חברת שרביב מספק לכם הדיירים, החברים החדשים בשכונה, את התנאים האידיאליים לקבלת אנרגיות טובות ורעננות בדירתכם החדשה. 

עוד מהמגזין