דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

חדר שינה כמו בבית מלון: איך עושים את זה נכון?

חדר שינה כמו בבית מלון: איך עושים את זה נכון?

אין דבר קסום יותר מלהתעורר בחדר שינה נעים ומפנק של צימר או מלון בוטיק. חדר שינה מטופח ומעוצב שעוטף בחמימות שלו ונותן תחושת נחמה והצלחה. ממבט שטחי, זה נראה אולי שחדרי השינה בבתי המלון רחוקים מלהיות נגישים למימוש אצלכם בבית, אבל אם מסתכלים מקרוב יותר, אפשר לפרק לפרטי פרטים את האלמנטים שנותנים את התחושה הזאת של היוקרה והנוחות. ואז, ממבט קרוב יותר, מגלים שבעצם מרבית האלמנטים הללו הם לגמרי נגישים וברי השגה.

5 טיפים מצוינים שיעזרו לכם להפוך את החלל הכי אינטימי בבית לחדר מלון בוטיק שלא תרצו לצאת ממנו

1. בחירת סגנון

מכירים את הפתגם "השלם גדול מסך חלקיו"? זה נכון גם בעיצוב. בחירת אביזרים ורהיטים מושקעים לחדר השינה זה מצוין, אבל אם כל האלמנטים לא מתחברים לכדי נרטיב אחיד ומגובש – אתם מפספסים את האפקט המרשים שמספקת יצירת "השלם". מקום טוב להתחיל בו יהיה בחירה של צבעים וסגנון. כדי לתת תחושה של אווריריות וקלילות, כדאי לבחור בצבעים בהירים ו/או פסטליים שמתאימים מאד לחדרי שינה. הם גם נוטים להחזיק זמן ממושך יותר ולא להימאס מהר כמו צבעים כהים או בולטים. אם אתם אוהבים את המראה של צבעים כהים בחדר השינה, תוכלו לשלב אותם באביזרים ובסדינים. שילוב מומלץ, לדוגמה, יכול להיות ווילון בצבעי אוף-ווייט או בז', שטיחון שאגי לבן וסדינים שחורים. המומחים ממליצים להיצמד לחוק ה2+1 – שני אביזרים קבועים בצבעים בהירים ואלמנט משתנה אחד בצבע כהה. דרך יצירתית ומרעננת ליישם את הכלל הזה היא להחליף את השטיח פעם-פעמיים בשנה.

2. המיטה

השקיעו במיטה שלכם. זאת תהיה ההשקעה הכי חכמה שתעשו עבור עצמכם. שינה טובה היא התנאי הבסיסי לתפקוד שלכם בחיי היומיום. השקיעו מבלי להתחשבן גם אם זה אומר שתשקיעו בזה את מרבית התקציב שלכם. השקיעו במיטה והשקיעו כמובן במזרן שמתאים ביותר עבורכם. שימו לב שרכישת מזרן (כמעט באופן גורף) מלווה בכמה חודשים של התנסות ממנו ואפשרות החזרההחלפה. גם המיטה עצמה היא אלמנט חשוב לנראות ולאווירה. המיטה היא הדבר הכי גדול בחדר והיא זו שמתווה את האווירה שבו. הנה טריק של בתי מלון: חפשו ברשת מוצר שנקרא dust skirt. מדובר בכיסוי מיטה עם מלמלה בתחתית שנותן אווירה מטופחת ומסודרת. הוא רחב ונוח, מה שהופך את סידור המיטה בבוקר לזריז וקל.

3. לא רק יופי אלא גם נוחות

אחד הדברים שהפוכים את השהות בבתי המלון לחוויה הוא הפונקציונליות. עיצוב חדר שינה שמושתת על חשיבה פונקציונלית מגביר את תחושת הנוחות בחדר באופן משמעותי. אם אתם רוצים להשיג את הנוחות הזאת בחדר השינה הביתי שלכם, כדאי שתחשבו גם על האספקט הזה. בדקו את האקוסטיקה בחדר. אם צריך, דאגו לשפר אותה על ידי יצירת בידוד נוסף. אפשר לעשות את זה לבד בקלות ובהשקעה כספית נמוכה למדי. כמו כן, מיזוג ואוורור גם הם אלמנט משמעותי. דאגו שחדר השינה יהיה תמיד מאוורר והימנעו מהצבת המזגן מעל המיטה.

4. טכנולוגיה

אספקט חשוב נוסף בפונקציונליות הוא ענייני החשמל והטכנולוגיה. יש נטייה שלא להשקיע בפן הטכנולוגי בתחומי חדר השינה. רבים משקיעים בסלון ו/או במשרד אבל מזניחים את חדר השינה מתוך ההנחה (המוצדקת) שלא מבלים הרבה זמן בחדר הזה. אלא שרוב האנשים לא חושבים על כך שאיכות הבילוי בחדר השינה היא חשובה לא מתוקף התכיפות שלה – אלא מתוקף המשמעות שלה. עבור חלק מהזוגות, הזמן המשותף בחדר השינה הוא הזמן היחיד שהם לבד. ככל שחוויית הבילוי בחדר השינה תהיה מותאמת אישית ואיכותית יותר, כך הזמן שלכם בחדר השינה יטעין ויזכך אתכם טוב יותר משגרת החיים העמוסה. כדאי לתכנן תפעול טכנולוגי טוב ונוח ואולי אפילו לשקול מערכת חכמה שתאפשר לכם לשלוט בתאורה, במיזוג ובמוזיקה מבלי לצאת מהמיטה. ניתן לעשות את זה על ידי מתגים צמודים למיטה או על ידי שליטה קולית שמציעות אפל וגוגל.

5. מגע אישי

אחרי שבחרתם סגנון וצבעים, מיטה נוחה וטובה, תאורה, מוזיקה, מיזוג ומערכת שליטה בחשמל, כל שנותר הוא ה"טאץ'" האישי להשלמת חוויית הבוטיק המושלמת שלכם. הכי קל לקחת תמונה מהאינטרנט ולהעתיק אחד לאחד אבל אם אתם רוצים להבטיח זיקה וחיבור אמיתיים לחדר השינה שלכם, כדאי להכניס את עצמכם לתוכו. בתי מלון רבים רוכשים אמנות מקורית או רפרודוקציות של אמנות פופולרית. אחרים מכניסים אלמנטים רומנטיים כמו אפיריון, אוסף נרות או שפע של כריות על המיטה. יש מי שאוהב להכניס ספרים לחדר השינה ויש כאלה שלא יוותרו על אווירה מודרנית, מה שאפשר להנחיל באמצעות גופי תאורה, משחקים עם טקסטורות, טפטים, תמונות, ראשי מיטה גדולים על פי העדפתכם ועוד. שבו ביחד והחליטו מה מתוך עולם התוכן שלכם אתם רוצים להביא לחדר השינה. משם, יהיה לכם קל יותר לבחור דרך איזה ערוץ לתעל את זה.

חדר שינה מהחלומות אפשר להגשים רק בדירה מהחלומות! אם גם אתם מחפשים דירה למכירה בקריות, אנחנו מזמינים אתכם לגלות את הפרויקט שהפך להגשמת החלום של אלפי זוגות ומשפחות בישראל. "גבעת אלונים" היא שכונה יוקרתית המאכלת קהילה מגובשת ואיכותית. צרו קשר עוד היום ובואו לגלות בעצמכם.

 

עוד מהמגזין