דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

השכלה גבוהה והכשרה מקצועית בקרבת גבעת אלונים

השכלה גבוהה והכשרה מקצועית בקרבת גבעת אלונים

בדירוג ההשכלה הגבוהה של ארגון מדינות ה OECD, ישראל נמצאת מעל הממוצע. לפי הנתונים שנדגמו בשנת 2019 עלה כי 45% מקבוצת גילאי 25 עד 34, מחזיקים בתואר אקדמי ראשון, לכל הפחות. אף על פי כן, לא כל הישראלים מאמינים בדרך הזאת. רבים מעדיפים לקבל הכשרה מקצועית ולצאת לשוק העבודה מהר ככל האפשר. דבר אחד משותף לכל והוא ההכרה בחשיבות המכרעת של לימוד ורכישת מקצוע.

שאלת מוסדות הלימוד היא אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו נשאלים לגביהן, ואנו תמיד גאים לענות: "חשבנו גם על זה". פרויקט "גבעת אלונים" ממוקם בלב-ליבו של המרכז החדש של הצפון. אי לכך, האפשרויות לרכישת השכלה והכשרה מקצועית כאן הן רבות ומגוונות. דגמנו עבורכם ארבעה מסודות לימוד מעולים בסביבה של "גבעת אלונים", וריכזנו את כל המידע החיוני, בכתבה הבאה. קריאה מהנה!

מכללת עתיד

מכללת עתיד היא שלוחה מתוך רשת מכללות בפריסה ארצית. הרשת, שהקומה לפני כשלושים שנים, שמה לה למטרה להנגיש הכשרה מקצועית והשכלה למגוון רחב של אוכלוסייה. המכללה מסייעת לתלמידים על ידי התאמה פרטנית של לו"ז ומערכת שעות, וכמו כן, עוזרת עם מלגות ומציעה קורסים מסובסדים מטעם המדינה. בזכות הרמה הגבוהה שלה, שומרת המכללה על קשרים הדוקים עם התעשייה. מסלולי ההכשרה במכללה מתחלקים להסמכת הנדסאים וטכנאים לצד שפע של קורסים מקצועיים שונים בתחומי הלימוד הבאים: חשמל ואלקטרוניקה, בניין, בטיחות ואחזקה, רכב ותחבורה, תעשייה ומתכת, סייבר, מחשבים ותוכנה, מנהל וחשבונאות, אופנה וסטיילינג וחינוך לגיל הרך.

כתובת: שדרות וייצמן 2, קרית מוצקין
טלפון: 04-6666558

אוניברסיטת חיפה – מסלולים אקדמאיים

את אוניברסיטת חיפה אין צורך להציג. מדובר באחד מהמוסדות האקדמיים הטובים במזרח התיכון. אם עדיין לא עשיתם תואר ראשון ואתם מעוניינים בכך, מגורים בתווך של פרויקטים חדשים בקריות יתאימו לכם כמו כפפה ליד. בפרט, מגורים בשכונת "גבעת אלונים" שנסיעה ממנה לחיפה אורכת 19 דקות בממוצע. בין אם אתם מעוניינים בתואר ראשון בלבד, תואר שני או תואר שלישי, ובין אם אתם רוצים לעשות את כל המסלול של קריירה אקדמית, רכישת דירה בקריות תבטיח לכם את השקט והיציבות שמסלול ארוך כזה דורש. תחומי הלימוד באוניברסיטת חיפה הם מגוונים עד מאד: פקולטה למדעי הרוח, מדעי החברה, חינוך, משפטים, מדעי הרווחה והבריאות, מדעי הטבע, מדעי הים ותיירות. ישנה גמישות רבה בשילובי תחומים שונים לתואר הראשון. גם למי שמחפש תואר שני, קיימות תכניות בתחומים רבים כמו: יהדות, ארכיאולוגיה, ניהול מערכות בריאות, ביטחון לאומי, דיפלומטיה, מדעים גיאו-ימיים, מנהל עסקים ועוד. לא בטוחים אם אתם עומדים בתנאי הקבלה? אל דאגה, יש גם מסלולי מכינה. האוניברסיטה פותחת את שעריה לסטודנטים בכל הגילאים ומספקת אפשרויות פריסה גמישות ונוחות על מנת לתמוך בכל מי שנחוש בדעתו לרכוש השכלה בתוך כתליה.

אוניברסיטה חיפה – לבוגרי 12 שנות לימוד

לצד התכניות לתארים, מציעה אוניברסיטת חיפה מסלולי לימודים לבעלי השכלה תיכונית ו/או לאנשים שכבר רכשו מקצוע ומעוניינים בהשתלמויות, קורסים או הסבה מקצועית. במסגרת זו הם מציעים, בין היתר, מסלולי לימודים להוראה, ביניהם: לימודים לתעודת הוראה במסלול חד-שנתי, לימודים לתעודת הוראה במסלול דו-שנתי, לימודי מידענות וספרנות ומסלול הסבת אקדמאים לחינוך מיוחד. יחידת לימודי המשך ולימודי חוץ של אונ' חיפה מציעה קורסים מצוינים בתחומי: קואוצ'ינג, UX (חוויית משתמש), כספים, תקשורת, ניהול ופיתוח ארגוני ולימודי שפות. רק כדי להדגים כמה רחבות האפשרויות המוצעות שם, נתייחס כדוגמה לתחום הכספים. בתחום זה, תוכלו למצוא קורסים להכשרת: שמאות מקרקעין, ניהול הסדרים פנסיוניים, שוק ההון, מבקרים פנימיים, דירקטורים, ניהול עסקי ועוד. הקורסים שומרים על הרמה האקדמית הגבוהה שמאפיינת את האוניברסיטה אך לא דורשים תואר ראשון. על מנת לסיים את הקורס ולקבל את תעודת ההסמכה אתם תדרשו כמובן לעמוד בכל התנאים, לרבות נוכחות ועמידה בבחינות, אבל חשוב לציין שתכניות הלימודים הללו הן נוחות כיוון שהן מותאמות לאנשים מבוגרים שעובדים ומנהלים חיי משפחה.

כתובת: שד' אבא חושי 199, הר הכרמל, חיפה
טלפון: *6569

מכללת אורט קרית ביאליק

אורט קרית ביאליק היא חלק ממשפחת אורט הוותיקה שמנוסה מאד בהכשרת הנדסאים בפרט, ומקצועות טכנולוגיים בכלל. המכללה דוגלת בשילוב בין לימודים תיאורטיים להכשרה מעשית ללא צורך בשום ידע מקדים. במכללה ניתן לרכוש תואר הנדסאי אלקטרוניקה, חשמל, תעשייה וניהול, מכונות, הנדסה אזרחית ובנייה ותוכנה. כמו כן, מציעה המכללה מסלול השלמה לתואר B.A בלוגיסטיקה או ניהול טכנולוגיה, מטעם אוניברסיטת בר אילן. לצד מסלולים אלו, מציעה המכללה מגוון רחב של מסלולים ללימודי תעודה בתחומי: חשמל ואלקטרוניקה, הנדסה אזרחית ובניין, אדריכלות ועיצוב, תעשייה וניהול, תוכנה ומחשבים, מכונות והנהלת חשבונות.

כתובת: רחוב ניר עם 3, קרית ביאליק
טלפון: 04-8490091

הטכניון

הטכניון הוא מוסד אקדמי מוערך ויוקרתי שנמצא בחוד החנית של האקדמיה הישראלית. תחומי ההתמחות של הטכניון הם התחומים הריאליים, ולראייה, צוות החוקרים (שהם גם המרצים) נוטל חלק ארי וקוטף שפע של הישגים בזירה האקדמית הבינלאומית. הטכניון מציע מגוון רחב של מסלולים לתואר ראשון בהנדסה, ביניהם: הנדסה ביו רפואית, הנדסה אזרחית וסביבתית, הנדסת אווירונאוטיקה וחלל, הנדסה כימית, הנדסת חומרים, הנדסת ביוטכנולוגיה ומזון, הנדסת חשמל ומחשבים, הנדסת תעשייה וניהול והנדסת מכונות. מלבד תחומי ההנדסה, מצטיין הטכניון בהוראה והסמכה של לימודים ריאליים תיאורטיים כמו מתמטיקה ופיזיקה. לצד הפקולטות הריאליות הטכניון מציע גם לימודי הומניזם ואמנות, חינוך ורפואה. את התחומים הללו ניתן ללמוד בכל המסלולים האקדמאיים, החל מתואר ראשון ועד פוסט דוקטורט. אודות תנאי הקבלה ניתן לקרוא בהרחבה באתר, או באמצעות פנייה למוקד הטלפוני.

כתובת: קריית הטכניון, חיפה
טלפון: 077-8875555

רוצים לחיות באווירה איכותית, שקטה וירוקה, מבלי לוותר על סמיכות למטרופולין עירוני שכולל מוסדות לימוד איכותיים, מקומות עבודה מגוונים, מרכזי צרכנות שוקקים ואטרקציות תרבות? "גבעת אלונים" הוא פרויקט מגורים חדשני ויוקרתי שכולל את הדירות הכי יפות בארץ. אצלנו תיהנו מדירות בסטנדרט הגבוה ביותר בישראל, קרבה לים, לטבע ולעיר ואוכלוסייה איכותית, מבלי שתצטרכו לעמוד בפקקים ארוכים, לחפש חניות ולשלם הון תועפות. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? צרו קשר ובואו להיווכח בעצמכם.

 

עוד מהמגזין