דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

האם כדאי לקנות דירה חדשה בקריות או משופצת?

האם כדאי לקנות דירה חדשה בקריות או משופצת?

אחת השאלות המרכזיות המעסיקות משפחות לפני רכישת דירה היא שאלת גיל הדירה. זאת, למעשה, השאלה הבסיסית שהכרעתה תשפיע על כל יתר הפרמטרים הנלווים שנגע בהם בכתבה. היתרון הגלום ברכישת דירה ישנה, בין אם משופצת ובין אם לאו, הוא המחיר האטרקטיבי. אלא שמה שזול – עולה יקר, ומה שעולה יקר – מניב ערך. עיקרון בסיסי שנכון לא רק לעולם הנדל"ן אלא לכל תחומי החיים. לא בטוחים? הנה ארבע סיבות חשובות שמכריעות את התשובה לשאלה הזאת באופן שלא משתמע לשתי פנים.

1. תחזוקה קלה יותר

דירה חדשה משמעותה צנרת חדשה, קווי תקשורת, מערכת מיזוג אוויר, תשתיות גז, חשמל ותאורה חדשים. זאת אומרת שלא רק שכלל הציוד חדש לגמרי אלא שהציוד הזה בנוי בטכנולוגיות החדשניות ביותר. המשמעות בחיי היומיום היא תחזוקה מינימלית. מעבר לאיכות החיים החלומית, זה גם אומר חיסכון משמעותי בכסף.

2. השכרה קלה ומשתלמת יותר

השכרת נדל"ן הוא אפיק הכנסה יציב ומהימן ולא מן הנמנע שתבחרו למצות את האפיק הזה בעתיד – גם אם כרגע הדירה מיועדת למגורים בלבד. היתרון של דירה חדשה הוא "השקט התעשייתי" שהיא נותנת למשכיר. דירה משופצת – ויהיה השיפוץ מוצלח ככל שיהיה – היא דירה ישנה יותר המתאפיינת בקצב בלאי ושחיקה גבוהים יותר. תוסיפו על זה את אי הוודאות בדבר אופן האחזקה ומידת האכפתיות של השוכרים שתכניסו לדירה שלכם. ומה קורה כשהשיפוץ מתגלה כלא מוצלח? מפח נפש שעלול להוביל לאובדן בלתי מבוטל של זמן וכסף. השכרת דירה חדשה טומנת בחובה פוטנציאל תשואה גבוה יותר, הן מבחינת גובה ההכנסות והן מבחינת צמצום המשאבים הנדרשים לניהול ותחזוקה.

3. רמת חיים גבוהה יותר

בין אם התכנון שלכם הוא לגור בדירה או להשכיר אותה, החלק הכי כיפי בדירה חדשה – במיוחד אם מדובר בדירה הממוקמת בפרויקט מושקע ויוקרתי – הוא האדריכלות, העיצוב וכל הפינוקים הנלווים. פנטהאוזים במגדל, דופלקסים מרווחים, חלונות גדולים ועיצובים מתוחכמים המייצרים חללים מוארים ומעניינים, חלוקה פנימית חכמה, אבזור, כלים סניטריים מעוצבים, מרפסות לנוף פתוח, חניה פרטית ועוד. בשורה התחתונה, דירה חדשה בפרויקט איכותי מספקת רמת חיים חוויתית שדירה משופצת בבניין ישן, לרוב, לא יכולה להתחרות בה.

4. סביבת מגורים חדשנית ומטופחת

עד עכשיו, מיקדנו את הפוקוס על מה שקורה בגבולות הדירה בלבד. כעת, נרחיב את הפריזמה לאזור המגורים שבו הדירה ממוקמת. רכישת דירה שהיא חלק מפרויקט חדש ואיכותי מגיעה עם שורה ארוכה של ערכים מוספים שחורגת הרבה מעבר לגבולות הדירה. זה מתחיל בבניינים החדשים שבדרך כלל כוללים לובי מושקע ואפילו חדר כושר פרטי לדיירי הבניין. זה בא לידי ביטוי גם בסביבת המגורים הנקייה והמטופחת. סביבת מגורים שתוכננה ועוצבה בסטנדרטים עדכניים וחדשניים. זה משפיע גם על איכות האוכלוסייה, וזה מורגש היטב בכל האספקטים שנוגעים לחיי היומיום: חינוך, תרבות ופנאי, תכנון עירוני – כמו למשל מסלולי ריצה ומתקני כושר ועוד.

מחפשים דירה למכירה בקריות שתהיה חדשה, איכותית אך גם ברת השגה? פרויקט "גבעת אלונים" מעניק לכם הזדמנות פז לרכוש דירה גדולה, יפה ומרווחת המתוכננת ומעוצבת בסטנדרט בנייה גבוה. השכונה מעוצבת ומטופחת, הקהילה מגוונת, איכותית ונעימה. בואו להכיר ולהתאהב!

עוד מהמגזין