דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

גבעת אלונים בקריות: דרכי הגעה נוחות לשכונה

גבעת אלונים בקריות: דרכי הגעה נוחות לשכונה

אזור הצפון לא מפסיק להתחדש ולהתפתח ומציע לתושביו חווית מגורים נוחה מאי פעם. מי שמחפש דירה למכירה בקריות לא יכול לפספס את "גבעת אלונים" שבקריות. השכונה מציעה לתושביה שילוב מדויק בין אפשרויות תעסוקה, רווחה והשכלה מגוונות לצד דרכי גישה נוחות ומהירות לאזור בכל אמצעי התחבורה. להגיע הביתה מעולם לא היה נוח כל כך!

מהפכת התחבורה של הקריות

בשנים האחרונות עובר מחוז הצפון תהליך של צמיחה מואצת אשר גורם למהפכה אמיתית באפשרויות הדיור וברמת החיים באזור. אם גם אתם מחפשים דירה למכירה בקריות, אתם ודאי יודעים שאחת הערים הבולטות במיוחד במגמה הזו היא קריית אתא שעוברת בימים אלו תהליכי פיתוח משמעותיים בכל תחומי החיים. אם בעבר יתרונה הגדול של העיר היה הקירבה לטבע ולים, כעת היא זוכה ליתרונות רבים נוספים. אחד הבולטים בהם הוא אפשרויות התחבורה הטובות מאי פעם שמשפרות את הנגישות עבור תושבי האזור באורח חסר תקדים. האזור מציע גישה קלה לכל אזורי הארץ ברכבים פרטיים וגם בתחבורה ציבורית. בנוסף לגישה הבין-עירונית, רפורמת תחבורה מקיפה שהחלה זה מכבר וממשיכה לקרום עור וגידים בהווה ובשנים הקרובות, משפרת גישה לאזורי תעשייה ולפארק ההייטק, למוסדות מתקדמים להשכלה גבוהה, לבית החולים הגדול באזור הצפון ועוד.

למגיעים ברכב לשכונת גבעת אלונים – גישה נוחה לכבישים מהירים

היציאה והכניסה לשכונה נחשבת לקלה ולמהירה במיוחד. השכונה נהנית מנגישות גבוהה לעורקי תחבורה ארציים, בהם כביש 6 ,כביש עוקף קריות, ומנהרות הכרמל.

למתניידים בתחבורה ציבורית – מגוון קווי תחבורה ותחנות סמוכות

לצד גישה נוחה עבור רכבים פרטיים, גם המשתמשים בתחבורה הציבורית יוכלו ליהנות מאפשרויות תחבורה מתקדמות לא פחות. בפני תושבי השכונה עומדות מגוון אפשרויות גישה לאזור, ביניהן קווי אוטובוס, נתיבי רכבת קלה וקווי רכבת ישראל. ההיצע הרב מאפשר לכל נוסע לבחור את אופן התחבורה המועדף עליו עבור כל יעד ולכל עת, בהתאם לצורך ולמיקום המבוקש, תוך נוחות ויעילות מקסימלית.

קווי אוטובוס לגבעת אלונים בקריות

נוסעי התחבורה הציבורית ימצאו מגוון דרכי הגעה באמצעות קווי אוטובוס העוברים בשכונה ובסמיכות לה ומאפשרים נוחות מרבית. בין קווי האוטובוס הפועלים באזור: 144, 23, 24, 342, 344, 353. המגוון הרחב של הקווים שעוברים בגבעת אלונים מהווה מבטיח תדירות גבוהה של תנועה לכל חלקי האזור. בזכות כך, כלל התושבים נהנים מנגישות למגוון רחב של מקומות עבודה – גם בשעות המוקדמות והמאוחרות ביותר ביממה.

רכבת ישראל

רכבת ישראל מפעילה ארבע תחנות במרחק של רבע שעה מקריית אתא: תחנת קריית מוצקין, חוצות המפרץ, קריית ים ואחיהוד. התחנות הללו הן חלק מציר רכבת הגליל (עכו-כרמיאל), ורכבת העמק (יוקנעם – כפר יהושוע). הצירים הללו מתחברים בקלות ובמהירות לכלל הצירים הארציים של הרכבת. בזכות הגישה המהירה נהנים תושבי הגבעה מגישה מהירה וחסכונית לכל חלקי הארץ.

רכבת קלה

בעתיד הקרוב תפעל באזור רכבת קלה שתכלול תחנות קרובות בקריית אתא. כך, הרכבת הקלה תציע לתושבי האזור דרכי גישה מתקדמות ומהירות במיוחד לשכונה ומחוצה לה. מועד תחילת פעילות הרכבת הקלה באזור מתוכנן ל-2027 וצפוי להפוך את התחבורה הציבורית במחוז הצפון למהירה ומתקדמת מאי פעם. במסגרת תכנון קווי הרכבת הקלה צפויים לפעול באזור שתי תחנות בקריית אתא: אתא מרכז ואתא דרום, אשר יצטרפו ל-12 תחנות נוספות. פעילות הרכבת הקלה תאפשר לתושבי האזור להגיע לתל אביב, למרכז הארץ ולפארק התעשייה בנצרת עילית המציע שלל אפשרויות תעסוקה, באופן המהיר והנוח ביותר. כפועל יוצא מכך, המחפשים דירה למכירה בקריות שיעברו לאזור בשנים הקרובות, ייהנו גם מעליית ערך משמעותית לנכס בחסות השדרוג המשמעותי.

נוח להגיע, טוב להישאר

שכונת "גבעת אלונים" נהנית ממיקום אטרקטיבי המשלב בין שפע אפשרויות תעסוקה, רפואה, השכלה, טבע, תרבות ופנאי. השכונה קרובה לאזורי התעשייה של חיפה ומאפשרת עבודה מחוץ לעיר תוך גישה קלה ומהירה בדרך לעבודה ובחזרה. פיתוח האזור לא עוצר כאן אלא ממשיך גם לענף הרפואה. בקרוב עתיד להיפתח באזור בית החולים הגדול ביותר בצפון שנועד לספק אמצעי רפואה מתקדמים עבור תושבי מחוז הצפון. בית החולים ישפר משמעותית את שירותי הבריאות, ומטבע הדברים, יציע גם מגוון מתרחב של משרות עבור תושבי "גבעת אלונים".

אלפי ישראלים כבר בחרו להשתדרג ולעבור ללוקיישן המנצח: שכונת "גבעת אלונים". זה הזמן להצטרף אליהם וליהנות מאיכות חיים אמיתית במרכז החדש של הצפון. השכונה מציעה נוחות גישה מקסימלית בכל אמצעי התחבורה, רפואה מתקדמת, שלל אפשרויות תעסוקה, מוסדות לימוד ברמה הגבוהה ביותר, חיי קהילה, תרבות ופנאי – כל אלה כבר מחכים לכם כאן! השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם לתיאום סיור בהקדם.

 

עוד מהמגזין