דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

לא כל יום ממחזרים: יוצרים בתבונה תחפושות ממחוזרות לפורים

לא כל יום ממחזרים: יוצרים בתבונה תחפושות ממחוזרות לפורים

כולנו עדים לגל ממצאי ההשפעות השליליות של הפלסטיק על בריאות האדם ואיכות הסביבה. לנו, כצרכנים, יש את הכוח להשפיע במערכה הזאת באופן משמעותי. אחד הדברים שאנחנו יכולים לעשות הוא לצמצם את צריכת הפלסטיק שלנו על ידי העדפת שימוש חוזר או בחירה במוצר שכבר קיים בבית, על פני קניית מוצר חדש. מעבר לערך הסביבתי והבריאותי, תחפושת ממחוזרת תחסוך לכם עלויות של זמן וכסף. אז גם אם אתם לא אנשים יצירתיים במיוחד ו/או לא ממחזרים בדרך כלל, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ומבטיחים שכל אחד ואחת מכם ימצא בכתבה פתרון, רעיון או כיוון בדיוק בשבילו.

תחפושת מקוריות מדברים שיש לכם בבית

כאן הכוונה היא לדברים הרגילים שיש לכם בארונות ולא ליצירה מחומרי יצירה. למשל, אב ובן יכולים להתחפש ל"גברים בשחור" (Men In Black), סרט הקאלט האלמותי שכולם מכירים ואוהבים. האב ילבש חליפה של מכנס אלגנטי שחור, ג'קט או בלייזר שחור קלאסי, חולצה מכופתרת לבנה ועניבה שחורה. הבן ילבש פריטים דומים במידתו. אם אין בלייזר שחור לילד, אפשר לקחת בלייזר של אמא. ורסיה עכשווית ומדליקה של התחפושת תהיה "גברות בשחור" – פשוט מאד, לשחק עם המגדר. האמא תלבש חליפה שחורה והבת תלבש לבוש דומה רק עם טייץ שחור. התחפושת הזאת עובדת הכי טוב כתחפושת זוגית, אבל גם הרחבה לכל המשפחה תעשה את העבודה. להשלמת התחפושת, ציידו כל אחד עם עט לייזר שישמש בתור המכשיר הקטן שמוחק את הזיכרון, וכמובן, משקפי שמש להשלמת הלוק המלא.

עוד רעיונות בסגנון:

* מלכת הלבבות – חברו לשמלה אדומה קלפים מתוך חפיסת קלפים שיש בבית. תוכלו לעשות את זה באמצעות תפירה, הדבקה או סיכות ביטחון. הקפידו לבחור בקלפי לבבות אדומים ושחורים.
* ספרנית – חצאית משובצת, חולצה לבנה מכופתרת, קרדיגן אפור, משקפי ראייה (אפשר להוציא את העדשות החוצה מתוך משקפיים קיימות).
* חקלאי – אוברול ג'ינס, טי שירט, כובע קש, יאה / מזלף השקיה מפלסטיק מהגינה או כל כלי עבודה לא מסוכן ולא כבד שיש בבית.

שפצור תחפושות קיימות שיש לכם בבית

לכולנו יש בבית תחפושות משנים קודמות. כאלו שהילדים השתמשו בהן, כאלו שקנינו אנחנו למסיבה במשרד, כאלו שעברו אלינו בירושה מהמשפחה או השכנים, כאלו שהגיעו באיחור מעלי אקספרס או שלא השתמשנו בהן כי הייתה קורונה. הבעיה עם תחפושות כאלה היא שהרבה פעמים יש הרגשה ש"הן כבר לא אקטואליות" ופשוט רוצים להתפנק על תחפושת חדשה. גם במקרה כזה, עם קצת דמיון וחשיבה מחוץ לקופסה אפשר ליצור תחפושות חדשות בסגנון Mix & Match.

שימו לב שאת התחפושות הפופולריות ניתן לחלק לקטגוריות: בעלי חיים, בעלי מקצוע, דמויות מיסטיות, דמויות אצולה ועוד. כל קטגוריה נמכרת עם הרכב דומה של אביזרים. למשל, תחפושות של בעלי חיים בדרך כוללות אוזניים, זנב ואף. זאת אומרת שתחפושת ישנה של חתול יכולה להפוך לתחפושת חדשה של אשת החתול, ותחפושת של ארנב יכולה להפוך לתחפושת באגנס באני. ומה לגבי וואנזי שיש בבית? וואנזי נמר + אוזני חתול = תחפושת נמר. לעומת זאת, וואנזי עם כובע הוא כבר תחפושת בפני עצמה לכל דבר ועניין.

עוד רעיונות בסגנון:

טריק ה Mix & Match עובד גם על תחפושות מקטגורית הפנטזיה והמיסטיקה. הכוונה היא לדמויות כמו ערפד, עטלף, מכשפה, מכשף, קוסם וכי"ב. זאת ועוד, כל תחפושת "רגילה" אפשר לשדרג ל"דמות". למשל, כובע מכשף מחודד, שרשרת עם תליון מתכתי גדול וקרדיגן או ג'קט קטיפה ירוק מעל חולצה שחורה – וקיבלתם לא אחרת מאשר מנרווה מקגונגל, המורה לשינויי צורה, מזכירתו של דמבלדור וראש בית גריפינדור (הארי פוטר).

תחפושות לפורים DIY

מיטיבי הלכת שיש להם מיומנויות יד כמו תפירה, שזירה, סריגה או ציור, ישמחו לגלות שהאינטרנט גדוש בסרטונים והדרכות שיסבירו וימחישו מה לעשות ואיך, כדי ליצור תחפושות מרהיבות בכמה צעדים פשוטים ומהירים – צעד אחר צעד. אם, למשל, יש לכם פיסה גדולה של לבד ירוק, תוכלו ליצור תחפושת פיטר פן לילד באמצעות כמה גזירות והדוקים עם מהדק. לבד או סול אדום וירוק יאפשר לכם ליצור תחפושת של תות לילד או לילדה. יש בבית בד טול צבעוני, קשת לשיער, לבד לבן וגומי לתפירה? ברכותינו, יש לכם תחפושת חד קרן. אין לכם בדים בבית? הציצו בבוידעם וחפשו מה זמין לכם בערמת הסדינים שאתם לא משתמשים בהם, בגדים שאתם כבר לא לובשים ואפילו וילונות שלא בשימוש. לחשוב מחוץ לקופסה, כבר אמרנו? זהו הסוד האמיתי שעומד מאחורי קונספט המחזור.

עוד ז'אנר DIY שמרבה לגרוף מחמאות הוא תחפושות הרכבה. יש בבית קרטונים שנשארו ממעבר דירה או משלוחים? גם קרטון ביצוע יעבוד. בנוסף, תזדקקו לדבק חם, טושים עבים (לורדים) ומספריים. הנה כמה רעיונות לתחפושות הרכבה קלות שילדים אוהבים: קובייה הונגרית, קרטון חלב, מכונת כביסה, פופקורן בקולנוע, משחת שיניים, טלפון נייד, ובגדול – כל העולה על הדמיון! זאת יכולה להיות פעילות מצוינת לביצוע ביחד עם הילדים אם במקרה אתם משתעממים בבידוד. הקלידו בגוגל "תחפושת XXX (הבחירה שלכם) עשה זאת בעצמך" ותהנו מהדרך!

גבעת אלונים היא פרויקט מגורים מודרני שתוכנן ועוצב תוך חשיבה על נוחות מרבית, בריאות, ידידותיות לסביבה – וזאת מבלי להתפשר על אסתטיקה, יוקרה וסטנדרט אדריכלי ועיצובי ברמת הגימור הגבוהה ביותר. אם אתם מחפשים פרויקט מגורים בקריות שמדבר אדריכלות, בני אדם וסביבה, מקומכם איתנו. השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם.

 

עוד מהמגזין