דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

מהפך במטבח: טריקים שווים לארונות מטבח מסודרים במינימום מאמץ

מהפך במטבח: טריקים שווים לארונות מטבח מסודרים במינימום מאמץ

לא צריך לחכות לפסח או למעבר דירה כדי להכניס קצת סדר לחיים. מפליא (ואולי לא) עד כמה סדר מופתי וחכם בארונות המטבח עשוי לשנות את חוויית המרחב שלנו בבית. קורטוב יצירתיות ותבלין רצון טוב, והפכתם את המטבח לחלל נעים, מזמין והרמוני, מרחב של הנאה ושמחה למשפחה. כי המטבח הוא ממלכה קסומה שתפקידה להזין, מעבר לצרכינו הגשמיים, את אלה הרוחניים. (לכל סיר יש מכסה, אבל איפה הוא לעזאזל:)
ספוילר: יש קשר בין ארונות מטבח מסודרים לפרויקטים חדשים בקריות.

אז שניגש למתכון?

תלו את שקיות האשפה בארון
סדרו מתלה לשקיות האשפה במקום נוח בארון. זה ימנע מהן להתגלגל ולהיעלם בכל פעם שאתם ניגשים למשימה האינסופית של החלפת השקיות בפח.

סגרו את החטיפים בעזרת מקלות כביסה
פתחתם שקית חטיפים ולא בא לכם לסיים? קפלו את השקית והדקו אותה בעזרת תופסן כביסה. גם שמרתם על טריות החטיף, וגם הרווחתם סדר בארון.

הניחו חוצצים במגירות הסכו"ם
לרובנו יש יותר מסט סכו"ם אחד. אם תניחו בין שכבות הסטים חוצצים, הם לא יתפזרו ולא יתערבבו, ושלום לבלגאן במגירות.

השתמשו בבקבוק שמפו לסבון הכלים
אל תמהרו להשליך בקבוק יפה במיוחד של שמפו או קרם גוף עם שפריצר (מתז). כשתסיימו אותו, הוא יוכל לשמש כפתרון אידיאלי לסבון כלים נוזלי.

תלו את חומרי הניקוי שמתחת לכיור
מתלה נעליים שבו מסודרים כל חומרי הניקוי הוא רעיון פשוט ויפה לתליית חומרי הניקוי. לא צריך להוציא את כולם כדי לשלוף אחד…

סיר על ציר
לא רק כדור הארץ נע על ציר. מתלה סירים שנע על ציר (קלי קלות למצוא כזה) יאפשר לכם להגיע לסיר שחיפשתם באופן מידי, וארון הסירים ייראה הרבה יותר מסודר ונעים.

מגירה כמשטח עבודה
מי אמר שהמגירות נועדו לאחסון בלבד? הניחו על המגרה קרש חיתוך, והרווחתם משטח עבודה זמני, שנשלף בהתאם לצורך.

אפשר להזמין אתכם לקפה?
ארגנו מחדש את 'מחלקת' הקפה: דאגו שהקומקום, כוסות הקפה והסוכר יהיו צמודים, והכנת הקפה תהיה הרבה יותר קלה ונעימה.

איפה הכורכום כשצריך אותו?
אחסנו את התבלינים במעמד מיוחד קרוב אל פינת הבישול והגז. כך הם לא יתפזרו על השיש, ותוכלו לאתר כל אחד מהם ברגע המתאים וביתר קלות.

מון שרי
הסלסלות הקטנות של עגבניות השרי (או שאר ירקות) הן פתרון מושלם לעטים, מספריים, נייר דבק, גומיות וכל יתר הדברים הקטנים- שתמיד נעלמים כשצריך לכתוב ברכה לסבתא ברכה או לפתוח שקית.

עוד קפה?
פנו מקום בארון הספלים: קנו מעמד דקורטיבי לתליית ספלים ומקמו עליו את הספלים האהובים עליכם, אלה שבשימוש יומיומי. מתלה יפה מקל על הנגישות, תורם לאווירה, וחוסך מקום בארון.

אנשי החלל
סדרו את הכלים בהתאם לחלל בין המדפים; כאשר כלים נמוכים ממוקמים בחללים גבוהים, מקום רב הולך לאיבוד. כדי לשפר את המודולריות בארון תוכלו לקנות מתקנים ייעודיים לניצול חלל הארון ותכולתו. ובאותו עניין – מקמו את הכלים השימושיים קרוב אליכם, ואת השימושיים פחות- בעומק הארון, או במקומות גבוהים יותר.

אנא נס האננס
מכירים את זה שאי אפשר למצוא בארון אפילו לפתן אננס אחד לרפואה, אבל שימורי זיתים- יש המונים?… עשו הפרדה בארון בין לפתני הפירות והירקות, ובין החמוצים למתוקים- ותאתרו את מבוקשכם הרבה יותר מהר. למהדרין: הצמידו פתק קטן בדופן מדף השימורים, ורשמו בו בכל פעם שאתם לוקחים או מוסיפים קופסת שימורים. כך תהיו תמיד מעודכנים מה יש ומה חסר.

מגיע לילדים
גם הקטנים רוצים לבטא את עצמם במטבח? הניחו את הכלים שאתם מייעדים לילדים במקומות נמוכים ונגישים, שהם מגיעים אליהם בקלות. זה יעודד את תחושת העצמאות שלהם במרחב.

בגבעת אלונים, אחד מהפרויקטים החדשים בקריות, מתגוררת בשנים האחרונות קהילה תוססת של משפחות צעירות, שחיפשו את השילוב הקלאסי בין מרחב מגורים חדשני ומפנק ובין סביבה איכותית, שלווה וירוקה.

אם גם לכם מתאים תמהיל כזה, ואתם מחפשים מקום מושלם עד לפרטים הכי קטנים (כן, עד לאחרונת המגירות בארונות המטבח), אנחנו ממליצים בחום שתחפשו את מעונכם החדש בפרויקטים חדשים בקריות.
תשאירו פרטים, ונשמח לקחת אתכם לסיור ולהראות לכם על מה אנחנו מדברים.

עוד מהמגזין