דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

אין כמו יום הולדת בבית: מינימום השקעה, מקסימום שמחה

אין כמו יום הולדת בבית: מינימום השקעה, מקסימום שמחה

אין כמו יום הולדת להפתיע, לחדש ולרגש את האהובים עליכם, קל וחומר יום הולדת ביתי באווירה חמה, טבעית ומחבקת.

לימי הולדת הנחגגים בבית קסם מיוחד משלהם. אם החלל בדירה מספיק גדול*, אם יש אחים או חברים שישמחו לתת יד, ובעיקר אם אתם אוהבים לארח ופתוחים לרעיונות יצירתיים – תוכלו להפוך כל יום הולדת לחגיגה בלתי נשכחת.

קיבצנו זר פורח וריחני של עצות טובות ורעיונות מדליקים, בדגש על עלויות נמוכות והפקה קלה לביצוע. תיהנו.

נייד בצד
בקשו מהילדים להניח את הנייד בצד. באופן כזה תרוויחו את מלוא הקשב, ושיתוף הפעולה יהיה גדול הרבה יותר. בלי הפרעות הקשב שמעורר הנייד קל הרבה יותר להתרכז ולהתמסר לפעילויות ולאווירה המיוחדת. הבטיחו להם שבלי הנייד ייהנו הרבה יותר.

חלל שכולו חגיגה
חלל נקי הוא חלל נרחב לפעולה… כדאי לפנות את הסלון, עד כמה שניתן, מרהיטים ומאביזרים שימשכו תשומת לב ויקשו על הקשב של הילדים או המשתתפים.
את החלל הנקי יהי קל יותר לקשט במגוון קישוטים שמחים ומדליקים: בלונים, כדורי נייר ופונפונים, שרשראות דגלים ועוד.

שעה וחצי – לא יותר
תכננו את פעילות המסיבה למשך כשעה וחצי, זה משך הזמן האידיאלי. ילדים נוטים להשתעמם בקלות, לכן נצלו את הזמן בו הריכוז וההתעניינות שלהם בשיאם.

בתום הפעילות תוכלו להכין טקס נחמד ומרגש לעוגה, וממש טרם תחילתו, שלחו הודעות להורים לצאת לכיוונכם ולאסוף את ילדיהם הביתה.

מי מגיע?
תכננו היטב את מספר המוזמנים ודאגו לוודא מי מגיע. כמובן שאת כל אלה כדאי לבצע באופן דיסקרטי, כמו קבוצת ווצאפ המיועדת למסיבה או פשוט להזמין בטלפון. ככל שתדעו באופן מדויק יותר את מספר המשתתפים , יהיה לכם קל יותר לתכנן פעילויות ומשחקים בהלימה מלאה.

ומה יהיה תוכן יום ההולדת? הנה מספר רעיונות.

יום הולדת משוקולד
קישוטים משוקולד: קשטו את החלל בשוקולדים מכל המינים והסוגים. ניתן לפזר קערות שוקולדים, לקשט את בגדי הילד, להדביק למשטחים או ליצור שרשראות שוקולד.
משחק שוקולד: טריוויה שוקולד תשעשע את המשתתפים. לא קשה למצוא מגוון של שאלות נחמדות בנושא שוקולד, כמו שירים בנושא שוקולד, סוגי שוקולד שונים, תחרות על הזיכרון המרגש ביותר הקשור בשוקולד
ועוד.

אפשרות נוספת היא שנועדו למילוי בשוקולד המומס. בוחרים תמונה ממגוון תמונות שהכנתם מראש ומניחים אותה מתחת לנייר האפייה. כעת נותר לילדים רק להעתיק את הציור שמתחת באמצעות שקיות הזילוף.

מילה שלי
בעידן שבו לניידים ולמסכים תפקיד מרכזי והספרים נדחקים הצידה, המשחק "מילה שלי" משיב לספר, ולו לשעה קלה, את מקומו המכובד. איך משחקים? קודם כל דואגים שיהיה בנמצא מילון. בוחרים מתנדב אחד שיוצא מהחדר, בעוד שמתנדב שני בוחר מילה מסובכת מהמילון, ומגלה את פירושה המילוני לכל המשתתפים. כעת מכניסים את הילד שמחכה מחוץ לחדר, אומרים לו מהי המילה, ועליו לנחש את פירושה מתוך שלושה פירושים שונים שהמתנדב שבחדר מציג בפניו. מתוך שלושת הפירושים, רק אחד הוא האמיתי, והשניים האחרים פרי דמיונם של הילדים… משחק מומלץ ומהנה מאוד.

טעם של פעם
ואם הזכרנו את עידן המסכים, אחת הדרכים הטובות והיפות ביותר לצמצם את השפעת הניידים והטאבלטים היא לתת לילדים טעימה מהמשחקים הישנים והטובים בהם שיחקו הוריהם. לשם כך כל שעליכם לעשות הוא להיזכר במשחקים שאהבתם כילדים, כמו החבילה עוברת, נר המושחל לצנצנת או לבקבוק, תחרות הכיסא החם, מה הסוד שלי ועוד…

מחפשים דירה? מבקשים לחגוג את ימי ההולדת הבאים בדירה חדשה ויפה? גבעת אלונים היא פרויקט מגורים אטרקטיבי בקריות, שמשלב מרחב מגורים יוקרתי עם סביבה כפרית איכותית.

המפרט הטכני של הדירות כאן מפנק במיוחד, עם תכנון חכם ויפהפה וחללים גדולים* ומוארים (מושלם לאירועים וימי הולדת, אפילו לכל ילדי הגן או הכיתה!). צרו קשר ובואו לראות.

עוד מהמגזין