דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

כך תבחר את סוג הדיור המושלם עבורך

כך תבחר את סוג הדיור המושלם עבורך

הגעתם כבר לישורת האחרונה. בחרתם את האזור, העיר או היישוב  להתגורר בו ובכך צלחתם את המהמורות הקשות של הדרך לבית החלומות. עכשיו הגיע הרגע מהנה באמת – איזה בית לבחור והיכן לשתות את הקפה :בגינה או במרפסת המשקיפה לנוף? בסלון המעוצב או בפנטהאוז?

ואכן, הפרויקטים והדירות החדשות בקריות וצפון הארץ, ובפרט לידי קריית אתא, מציעים אפשרויות רבות והן כולן מרתקות.

בית צמוד קרקע

הרבה חולמים על בית צמוד קרקע, המגלם את חלום הנדל"ן האולטימטיבי. בית צמוד קרקע הינו בית פרטי לחלוטין, המעניק את פיסת הקרקע לטיפוח גינה, שתילת צמחי נוי או עצי פרי וטיפוח גינת תבלינים. הלבד המושלם. אין מדרגות או המתנה למעלית. אין שכנים מעל הראש, אין ועד בית או צורך להתחשב בגחמות אנשים אחרים. לחובבי העצמאות המוחלטת והרצון בשטח אדמה משלכם ובעלי היכולת הכלכלית- צמוד הקרקע הינו הפתרון עבורכם.

 פנטהאוז

הפנטהאוז ממוקם במפלס העליון והאחרון של בניין מגורים. הוא בגודל של שתי דירות לפחות המשתרע על מפלס אחד. הדירה כוללת מרפסת ענקית בחזית הסלון. דירת הפנטהאוז נהנית מלפחות שלושה כיווני אוויר ויש המגדירים אותה  כ'צמוד קרקע עם נוף'. היא נחשבת למוצר מבוקש ויוקרתי במיוחד בגלל שטחה הגדול, המרפסת רחבת הידיים הממשיכה את חלל האירוח, הפרטיות המוחלטת, עיצובה המוקפד וכמובן, הנוף הנשקף ממנה.

 דופלקס

הדופלקס הוא דירה דו-מפלסית בבניין, עם מדרגות פנימיות, הכוללת בדרך כלל מרפסת גג, אם המדובר בקומה עליונה או גינה, במקרה של קומה תחתונה. דופלקס הינו אחד המוצרים המבוקשים בישראל משום שהוא מאפשר מרחב מחייה גדול יחסית ועלותו תואמת ליכולתם הכלכלית של משפרי הדיור, שעדיין אינם מסוגלים לאפשר לעצמם מוצרי יוקרה דוגמת פנטהאוז או צמוד-קרקע. לכן, אם מדרגות פנימיות אינן מפחידות אתכם, כמו גם הפרדה בין יחידת ההורים לחדרי הילדים,  הדופלקס מאפשר תחושת בית פרטי במחיר סביר.

דירת גן

דירת גן הינה דירה בבניין דירות הממוקמת בקומת הקרקע וצמודה לה גינה פרטית בשטחים משתנים (250-50 מ"ר).  שיווק דירות הגן החלו כחלופה זולה ופרטית פחות לצמודי הקרקע – אך נהפכו עד מהרה למוצר מבוקש בפני עצמו. מי שמעוניין בתחושה של בית פרטי עם גינה והחופש להזמין חברים לברביקיו במחיר של דירה בבניין, זו הבחירה עבורו.

דירה

שכחו כל מה שאותם חושבים על מילה דירה. דירות בבנייני מגורים הפכו מזמן לדירות נחשקות בגלל עיצובים אדריכליים ומוקפדים. הן מרווחות, משדרות תחכום ויוקרה ומעניקות תחושת פרטיות בגלל מפרטי הבניה החכמים. בין אם ילדיכם בגרו ועזבו את הקן ובין אם אתם משפחה צעירה – דירות חדשות, גדולות ומרווחות הם תמיד אופציות הדיור הקלה והנעימה לחיות בה. מי שאינו מעוניין בטיפוח גינה ובתחזוקת שטחים גדולים, הדירות המעוצבות והיפות של היום הנבנות בבנייני בוטיק מוקפדים הן אפשרות המגורים המוצלחת עבורכם.

 בית צמוד קרקע או דירה מעוצבת? הבחירה כולה שלכם

בין אם חשקתם בבית צמוד קרקע עם גינה, חניה ומחסן פרטיים, בדירת חמישה חדרים מעוצבת או בדירת גן עם פטוניות פורחות – כל האפשרויות פתוחות בפניכם. פרויקט גבעת אלונים בקריית אתא מציג תפיסת מגורים חדשה, המביאה עמה את החופש לבחור, כדי שגם אתם תוכלו למצוא את הבית שתמיד רציתם.

לבחירתכם. תמהיל דירות מגוון: דירות 4 חדרים ו-5 חדרים, דופלקסים, פנטהאוזים, דירות גן וכן בתים צמודי קרקע. בגבעת אלונים יעמדו לרשותכם מגוון רחב של טיפוסי בתים, שאחד מהם יקלע לטעמכם והעדפותיכם. המכנה המשותף לכולם הוא תשומת הלב המרבית והמענה לצרכי המשפחה: מרחבים פתוחים, פינות משפחה, סוויטות הורים מפנקות, מטבחים שטופי אור ובבתים צמודי הקרקע- יציאה ישירה לגינת חלומותיכם.

עוד מהמגזין