דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

פרויקט גבעת אלונים: הכל בשביל הילדים

פרויקט גבעת אלונים: הכל בשביל הילדים

זוכרים את התקופה בה רציתם לגור רק בעיר הגדולה? בכל מחיר, בכל תנאי, בכל דירת חדר מתפוררת ודולפת? אז הזמנים הללו חלפו עברו להם. הייתם צעירים ושוחרי הרפתקאות והיום אתם כבר נשואים ובעלי משפחה והשיקולים לבחירת מקום המגורים השתנו לחלוטין עכשיו כשיש ילדים, מערכת השיקולים מורכבת הרבה יותר וצריך לקחת בחשבון גורמים שלא זכו להתייחסות בעבר. חוץ מזה, גם אתם התבגרתם ואתם רוצים איכות חיים, נוחות ודירות מפנקות.

אז במקום להידחס בדירה קטנות, ישנות  וצפופות בעיר הגדולה רוצים עכשיו הרבה מרחב, כך שיהיה מקום לכולם ובגלל שמרחב לגוף הוא גם מרחב לנפש. רוצים דירות גדולות ומרווחת עם חדרים נפרדים לילדים כשבאותה הזדמנות מקבלים גם יחידות נפרדות להורים. רוצים גינה או מרפסת גדולה כדי לצאת החוצה ולנשום אויר או מקום שהילדים יכולים לצאת אליו ולשחק בבטחה ולהזמין אליו חברים ובאותה הזדמנות, גם אתם המבוגרים יכולים לשבת בגינה להירגע אחר הצהריים או בשעות הבוקר המוקדמות. ורוצים חיי טבע, אויר נקי והרבה ירוק בעיניים, וחיי קהילה ענפים ותוססים ומשפחות עם ילדים באותם גילאים.

ואחרי שסידרנו את המרחב הדירתי המרווח לכולם  אפשר לבחון את  התנאים הנוספים הנדרשים כאשר מגדלים ילדים: צריכים מערכת חינוך טובה, קרבה של גנים ובתי הספר במרחק הליכה או נסיעה קצרה. גם שירותי בריאות הנחוצים בתכיפות גבוהה בגיל הילדות.  פארקים, גינות ציבוריות, מתקני שעשעועים וחוגים לבלות ולהתפתח בהם אחרי שעות הלימודים. כדאי לבדוק גם שהסביבה החברתית אליה עוברים מורכבת מאוכלוסיה הומוגנית לזו שלכם. שיוך על רקע קבוצות גיל, רקע, השכלה נחשבים לגורמים העיקריים שכדאי לבדוק. בפרט אם מדובר במשפחות והורים לילדים צעירים בהם המעורבות החברתית והקהילתית רבה במיוחד.

 אם בוחרים לגור בשכונות חדשות מחוץ לעיר, כדאי לבחון אופציות של פרויקטים חדשים שממקמים שכונות מתוכננות היטב ובמפרט גבוה במרחק נסיעה קצר מהערים. כך, נהנים מכל העולמות. גרים במקומות איכותיים המבטיחים שלוה, פרטיות ואיכות חיים וגם מאפשרים קפיצה מהירה לעיר כדי להבטיח את כל מה שצריך עבור הילדים. חוגים אחרי שעות הלימודים, ספריה עירונית, מרכזי, קניות, רופאים וכל הנלווה.

 פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב בקריות עונה בדיוק על המודל המבוקש של משפחות המבקשות איכות חיים למשפחה ובעיקר להבטיח חיים טובים לילדים. הפרויקט החדש בקריות מציע איכות חיים ואיכות סביבתית, בניה מתוכננת היטב ובסטנדרט גבוה עם דגש על סגנון חיים קהילתי באופיו וקרבה אופטימלית לעיר. פרויקט גבעת אלונים תוכנן עם תשומת הלב המירבית והמענה לצרכי המשפחה: בתים מרווחים, מרחבים פתוחים לנוף, מוצפי אור שמש ואויר נקי.חדרי ילדים מושקעים, פינות משפחה,  סוויטות הורים מפנקות לצד גינות ומרפסות. גבעת אלונים מציעה את כל אלה, עבור הילדים שלכם וגם עבורכם והכל מבלי להתפשר על איכויות עירוניות.

עוד מהמגזין