דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

איך תבחרו קומה שתתאים לכם?

איך תבחרו קומה שתתאים לכם?

להחלטה באיזו קומה לגור יש חשיבות רבה, אף על פי שלא תמיד מתייחסים אליה בכובד ראש. אין תשובה גורפת באיזו קומה עדיף לגור, זה כמובן תלוי בהעדפה האישית, במצב המשפחתי, בהרגלי החיים וכמובן בזמינות הקומות. לא בכל רכישת דירה עומדת הפריבילגיה לבחור את הקומה הרצויה.

מכיוון שהשיקולים באילו דירות למכירה בקריות לבחור כל כך רבים, לא פעם סוגיית הקומה נדחקת הצידה. אבל בעת קניית דירה בשלב ראשוני של פרויקט חדש, ניתן לבחור את הקומה הרצויה. אם אתם עומדים לקנות דירה ומתלבטים באיזו קומה לבחור, כדאי שתשאלו את עצמכם סדרת שאלות שהתשובות עליהן יכוונו אתכם להחלטה.

השאלות שתשאלו את עצמכם לפני שתבחרו קומה לגור בה במגדלי גבעת אלונים:

אתם אוהבים לעלות במדרגות או במעלית? יש אנשים שלא אוהבים מעליות. מעלית לא עושה להם טוב – פיזית או רגשית. הם כנראה לא יטפסו 15 קומות ברגל, אבל כשמדובר על שתיים-שלוש קומות הם לא ייכנסו למעלית. אם אתם כאלה, כנראה יהיה יותר נעים לגור בקומה נמוכה ולהמשיך לעלות את השתיים עד ארבע קומות שאתם רגילים, במקום לסבול יום יום במעלית עד הקומה ה-17.

אתם מאנשי הקפה במרפסת? יש כאלה שיוצאים למרפסת בכל הזדמנות. כשהם קמים בבוקר, ברגע שהם נכנסים הביתה. יושבים לשתות, פותחים שולחן, קוראים ספר או מסתכלים על הנוף. הם פשוט חייבים את זה לנשמה. אם אתם מאלה, קומה נמוכה בבניין גבוה תתסכל אתכם. קומה גבוהה עם נוף רק תעשה לכם טוב לנשמה.

אתם אנשים של נוף? הנוף נותן לכם השראה, מרגיע אתכם וממלא באנרגיות? נראה שאין לכם מקום להתלבטות. אתם אנשים של קומה גבוהה במגדל.

 קראו גם: מדוע כדאי לקנות דירה שצופה אל נוף מרהיב?

אתם ממילא אף פעם לא יוצאים למרפסת? אז כנראה שאין טעם שתשלמו על קומה גבוהה אם אתם לא מתכוונים ליהנות מהמרפסת.

אתם אוהבים להיכנס הביתה ומיד לפתוח לרווחה את כל החלונות והתריסים? ובכל פעם מחדש אתם אומרים וואו כשהאור הטבעי שוטף את הדירה (ולא משנה בכלל מה הנוף מהחלון)? אם ככה, קומה גבוהה תרחיב לכם את הלב בכל יום מחדש, אפילו כמה פעמים ביום.

אתם אוהבים להצליל את הבית? האור מבחוץ מסנוור אתכם והורס לכם את הריפוד של הסלון? התריסים אצלכם תמיד סגורים? אין לכם טעם בקומה גבוהה. דירה מפנקת שיש בה הכל, לא משנה באיזו קומה – נמוכה או בינונית – תעשה לכם הכי טוב.

תמיד קר לכם ורוח עושה לכם רע? אחד היתרונות הכי נעימים בקומה גבוהה הוא הרוח ופרצי האוויר שחודרים לדירה. אם זה לא עושה לכם טוב, כנראה שקומה נמוכה תתאים לכם יותר.

יש לכם פחד גבהים או אי נוחות כשאתם נמצאים בגובה? הרבה אנשים מרגישים לא בנוח כשהם נמצאים בגובה, סוג של חוסר יציבות ואפילו סחרחורת. וזה לא כל כך נדיר. כמובן שאין טעם לבחור בבית שלא תרגישו בו בטוחים, ולכן קומה גבוהה לא תתאים לכם.

יש לכם ילדים קטנים ואפילו המעקה לא מרגיע אתכם? זהו אחד הפחדים הגדולים ביותר של הורים. למרות המעקה ואמצעי הזהירות יש הורים שלעולם לא ירגישו לגמרי בנוח בקומה גבוהה עם ילדים קטנים. לעומת זאת בקומה נמוכה הם יחושו בטוחים יותר.

אתם שומרי שבת? משפחות רבות שלא משתמשות במעלית בימי שבת (על אף היותה מעלית שבת) מעדיפות לא פעם לגור בקומה נמוכה, כדי להימנע מהצורך לרדת ולעלות קומות רבות במדרגות בימי שבת. אבל קחו בחשבון שתפסידו את הנוף.

היכן תמצאו מגוון של דירות בקומות שונות ובבניינים בגבהים שונים? שכונת גבעת אלונים נבנית על ידי חברת שרביב במיקום אטרקטיבי בקריות שבצפון, על גבעה מוקפת חורש ומשקיפה אל הים. (קראו על היתרונות בשכונה עם בנייה מגוונת) בפרויקט משווקות דירות בגדלים שונים, החל מבתים דו משפחתיים, דרך בנייני בוטיק בני 5 קומות ועד דירות, דירות גן יפות שתמצאו רק בקריות, דירות קרקע, דופלקסים ופנטהאוזים גבוהים בבניינים בגבהים שונים עד 18 קומות.

  קראו גם: כך תבחרו את סוג הדיור המושלם עבורכם

עוד מהמגזין