דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

דירת גן בקריות: למה זה משתלם לכם?

דירת גן בקריות: למה זה משתלם לכם?

משפחות רבות שחולמות על מגורים בבית פרטי עם חצר מבינות שמבחינה כלכלית לא מדובר בשאיפה ריאלית עבורן. מי שלא מוותר על החלום מגלה שהחלופה הקרובה ביותר היא דירת גן. אולם במחירי הנדל"ן במרכז הארץ, גם הדירות האלה כבר הפכו קשות להשגה למרבית המשפחות. בנסיבות האלה יותר ויותר משפחות בוחרות לקנות דירות גן בקריות, אזור שהפך למבוקש מאוד בשנים האחרונות.

אז מה היתרונות של דירת גן בקריות?

המחיר אטרקטיבי, המיקום לא מאוד רחוק

מיקום הדירה בקריות הופך את מחיר הנכס לאטרקטיבי במיוחד בגלל המרחק היחסי ממרכז הארץ. אולם המרחק הוא רק יחסי, מכיוון שלא מדובר על הצפון הרחוק (כמו רמת הגולן או הגליל העליון) שהנסיעה אליו אורכת זמן רב. עם הכבישים והמחלפים החדשים הנסיעה ממרכז הארץ לקריות לא נמשכת זמן רב. היא אף יכולה להיות מהירה יותר מהנסיעה מהוד השרון, פתח תקווה או ראשון לציון למרכז תל אביב בשעות העומס.

אבל כאמור הריחוק היחסי מוריד את מחירי הנדל"ן, כך שבמחיר של דירה קטנה במרכז תוכלו לקנות דירת גן מרווחת וחדשה בקריות, עם גינה פרטית גדולה, חנייה ומחסן בשכונה צעירה ואיכותית. כך תרוויחו הרגשה של בית פרטי במחיר נמוך הרבה יותר מבית פרטי.

הילדים נהנים מהחצר ומחברים רבים

במקביל לנהירת משפחות צעירות לבדיקת דירות בקריות, נבנות באזור שכונות חדשות ואטרקטיביות. כך כל היתרונות של דירת גן מתעצמים אפילו יותר. הילדים נהנים מממלכה משלהם, מעין גן שעשועים פרטי, טרמפולינה ומרחב להשתולל בו ולשחק כדורגל. כשהשכונה צעירה, תוססת ואיכותית – חיי החברה של הילדים יהיו עשירים וכיפיים יותר. הם יכולים לארח חברים בגינה והשמחה היומיומית גדולה.

הכיף שלכם

לא רק הילדים נהנים. גם אתם יכולים ליהנות מפינת זולה בחצר הכיפית, שכמוה תתקשו למצוא במרכז הארץ, אפילו במחיר גבוה יותר. אין כמו לשבת בפינת הישיבה או להשתרע על הערסל באוויר הנעים. לנוח, לקרוא, לשתות קפה, לשחק עם הילדים ולארח חברים ובני משפחה באווירה מושלמת.

 המרחבים

דירות גן הן לרוב מרווחות הרבה יותר מדירות "רגילות". יש בהן חללים משפחתיים גדולים, סוויטות הורים מפנקות, כמה חדרי שינה נוספים והן שטופות אור טבעי. הגינה הפרטית הגדולה, שמחוברת ישירות דרך משטח מרוצף לסלון הדירה, מתמזגת עם הבית ומעמיקה את תחושת המרחב של המשפחה בדירה (המרווחת גם כך).

כאשר ההתנהלות בבית זולגת לגינה וחלק מבני המשפחה נמצאים בחוץ – משחקים, נחים או מארחים – ההרגשה היא שהדירה והגינה הן חלל אחד, ושהדירה גדולה ומרווחת אפילו הרבה יותר ממה שהיא בפועל. המרחבים הפתוחים המקיפים את הקריות מעצימים עוד יותר את תחושת המרחב, ומעניקים הרגשה שהגינה והבית נמשכים אל עבר האופק.

הטבע אצלכם בבית

הצמחייה שתגדלו בגינה כמו שתמיד חלמתם, והגרניום והפטוניה שיפרחו בשלל צבעים, יגרמו לכם להרגיש שאתם בלב הטבע, עם כל תחושת הרוגע שנלווית לכך. מה גם שבקריות אתם באמת קרובים לטבע הפתוח של הגליל התחתון, חלק מהשכונות בקריות מוקפות בחורש טבעי, והשכונות החדשות לרוב מטופחות ורוויות בשטחים ירוקים. עם כל אלה תרגישו את הצביון הכפרי במיטבו, אבל כמובן בשילוב כל היתרונות של עיר גדולה. כלומר תרוויחו מגורים שמעניקים תחושה של צימר מבלי לוותר על היתרונות של סביבה אורבנית.

שכונת גבעת אלונים נבנית על גבעה במיקום אטרקטיבי בקריות, צפונית לשכונת גבעת טל, מוקפת בחורש טבעי ופונה אל נוף פתוח של רכס הכרמל, הגליל התחתון, מפרץ חיפה ויערות אלונים.

בפרויקט שבונה חברת שרביב הוותיקה מוצע מגוון סוגי דירות, שרבות מהן מספקות את היתרונות שהוזכרו. ברבים מהבניינים בשכונה מוצעות דירות גן מרווחות בנות חמישה חדרים ובסטנדרטים גבוהים. השכונה הפסטורלית משלבת תחושה כפרית עם כל היתרונות האורבניים.

עוד מהמגזין