דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

למה כדאי לקנות את הדירה לדוגמה בפרויקט?

למה כדאי לקנות את הדירה לדוגמה בפרויקט?

בכל פרויקט בנייה משמעותי שנמצא בשלבי שיווק מוגדרת לפחות אחת הדירות כדירה לדוגמה, כדי שתשמש כפנים של הפרויקט. הדירה לדוגמה היא כלי להצגת מלוא הפוטנציאל שטמון בדירות המשווקות. הדירה מעוצבת, משודרגת, מרוהטת ומאובזרת בתשומת לב רבה ובאטרקטיביות שמושכת את העין ו"עושה חשק" להתגורר בדירה.

בפרוייקט גבעת אלונים – דירות למכירה בקריותעומדת דירה לדוגמה לטובת רוכשים מתעניינים.

דירה לדוגמה אמנם עולה יותר מדירה רגילה, אבל יתרונותיה רבים ובולטים ולכן גם משתלמים מבחינה כלכלית. כשמדובר בפרויקט גדול עם סוגי דירות שונים ובהם למשל פנטהאוזים, מיני פנטהאוזים, דירות גן ובתים צמודי קרקע – יכולות להיות כמה דירות לדוגמה בפרויקט.

מעבר להיותה כלי שיווקי עבור היזם, דירה לדוגמה היא גם הזדמנות נהדרת ללקוחות שמעוניינים לקנות אותה ולקבל דירה מושקעת, יפיפיה ומוכנה לשימוש מיידי.

אז מהם היתרונות של דירה לדוגמה?

חיסכון כלכלי: לרוב, מעבר דירה כרוך בהוצאות שחורגות בהרבה מהתקציב המתוכנן. הוצאות אלה כוללות מלבד מחיר הדירה עצמה גם קניית רהיטים וחפצים משלימים, מוצרי חשמל, ריהוט, הובלה ועוד סעיפים רבים. קונים רבים מרגישים שמדובר בבור ללא תחתית ומופתעים מהיקף ההוצאות. בקניית דירה לדוגמה אלמנט ההוצאות הבלתי מתוכננות מצומצם בדרמטיות. מה שאתם רואים זה מה שאתם מקבלים, וההשלמות שאתם נדרשים לעשות מינימליות.

פחות טרטור ובלגן: ברכישת דירה לדוגמה רק תארזו את הבגדים שלכם, כאילו שאתם נוסעים לצימר, ואתם מסודרים. בלי לשבור את הראש בבחירת הרהיטים, הצבעים וסגנון העיצוב. בלי לשוטט ימים, שבועות וחודשים בין חנויות רהיטים. ואפילו בלי הובלה, או לפחות תוך הסתפקות בהובלה מצומצמת מאוד של בגדים, צעצועים וחפצים אישיים.

פחות חיכוכים משפחתיים: בחלק מהמשפחות מהלכים של מעבר דירה עוברים בקלות ובשלום, בעוד שמשפחות רבות אחרות נקלעות למריבות וחילוקי דעות סביב העיצוב הפנימי של הדירה, בחירת הרהיטים והצבתם בחללן. כניסה לדירה AS IS חוסכת מצבים משפחתיים לא נעימים מהסוג הזה. אתם מקבלים את הטוב ביותר כפי שהוא, בלי להיגרר לסיטואציות בעייתיות.

אין צורך בשינויים קוסמטיים: בכניסה לדירה חדשה, חלק מהמשפחות בוחרות לשדרג את העיצוב הפנימי על פי העדפותיהן. גם אם הדירה תוכננה מתוך מחשבה פרקטית ואסתטית, ישנם קונים שמבצעים עבודות פנים קלות כמו הנמכות, מחיצות או נישות מגבס, שינוי במערכת התקשורת הקווית וכדומה. המשמעות היא בלגן, לכלוך, התעסקות רבה והוצאות יקרות. לעומת זאת ברכישת דירה לדוגמה אתם מקבלים הכל פרפקט, במראה מושלם ובתפקוד מלא. זאת, אחרי שהושקעה תשומת לב רבה בתכנון הפנימי ובייעוד של כל חלל, הן מבחינה פרקטית והן מבחינה אסתטית, כך שהדירה תהיה אופטימלית למשפחות.

חיסכון בשירותי עיצוב פנים: הדירות לדוגמה מעוצבות על ידי טובי האדריכלים ומעצבי הפנים. היזמים לא חוסכים בעיצוב הדירות הללו, שמעוצבות בשיק, בתפיסה מתקדמת וחדשנית ועל פי הטרנדים המעודכנים והאהובים ביותר. העיצוב המקצועי מתייחס לכל הפרטים עד רמת התמונות על הקיר, הווילונות וחפצי הנוי. תוכלו להיכנס לגור בדירה שנראית כאילו הרגע יצאה מקטלוג עיצוב.

מפרט טכני משובח: בדירה לדוגמה משקיעים היזמים במפרט טכני בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך הקפדה על חומרי גלם, אבזור וגימורים איכותיים ויוקרתיים. ניתנת תשומת לב לכל פרט מהקטן ועד הגדול, כולל הריהוט המלא בכל החדרים, ריצוף וגופי תאורה יוקרתיים, מוצרי חשמל, וילונות, אביזרי אמבטיה וסניטציה, אביזרי מטבח, מגוון אקססוריז, פרטי טקסטיל, שטיחים, עציצים, כריות נוי. פשוט הכל.

בגבעת אלונים שבקריות מציעה חברת שרביב מגוון גדול של דירות מרווחות ומפנקות שבנויות ומעוצבות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כל משפחה יכולה לבחור את בית חלומותיה מתוך ההיצע הרחב. חלק מהדירות לדוגמה בשכונה עדיין עומדות למכירה. הרוכשים שיבחרו בדירות הללו ירוויחו את העיצוב המוקפד והאווירה הביתית והיוקרתית בילט אין.

מאות משפחות כבר נהנות ממגורים בשכונה שבנויה על פסגה המוקפת בחורש ירוק ומשקיפה אל הים. בגבעת אלונים תמצאו אווירה קהילתית שמשלבת בין עיר לכפר, ונגישות מעולה לכבישים מרכזיים.

עוד מהמגזין