דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

איך נראה החופש הגדול כשגרים בשכונה חדשה לגמרי בקריות?

איך נראה החופש הגדול כשגרים בשכונה חדשה לגמרי בקריות?

החופש הגדול כיפי לילדים בכל מקום, אבל יש מקומות מגורים שבהם הילדים נהנים הרבה יותר. מגורים בשכונה חדשה בקריות מעניקים יתרונות ייחודיים שהופכים את החופש הגדול לעונג צרוף עבור ילדים בכל הגילים. כך למשל ילדי המשפחות שמתגוררות בפרויקט שמקימה חברת שרביב בשכונת גבעת אלונים בקריית אתא מרוויחים אין ספור חוויות בזכות השילוב בין המיקום המעולה ליתרונות של שכונה חדשה.

אז איך נראה החופש הגדול של ילדי גבעת אלונים, השכונה החדשה בקריות?

שפע של חופים קרובים

בקיץ הישראלי אין כמו בילוי בחוף הים. תושבי שהשכילו ליהנות מרכישת דירות למכירה בקריות נהנים גם מחופים קרובים שאפשר לקפוץ אליהם בנסיעה קצרה. בני נוער יכולים להגיע לחוף עם חבריהם ברכיבה על אופניים או בנסיעה באוטובוס. מגוון החופים בסביבה גדול וכולל את חופי קריית ים וחופי חיפה השונים ובהם חוף בת גלים לחובבי הגלישה. אם תתרחקו רק מעט, תוכלו לנסוע לחופים מיוחדים יותר כמו שבי ציון, אכזיב ונווה ים.

ילדים (והרבה) זה שמחה

בשכונות חדשות כמו גבעת אלונים מתגוררות בעיקר משפחות צעירות, ולכן יש בשכונה מאות ילדים ובכל הגילאים. כך כל ילד יכול לבחור את החברים שלו לפי אופיים ונטיות ליבם, ומבלי להתפשר על שביעות הרצון בגלל מספר מצומצם של ילדים בכל שכבה. הרבה יותר כיף להעביר את החופש עם מבחר של חברים טובים.

שכונה של משפחות כמוכם

בשכונה חדשה וצעירה שמאוכלסת במשפחות צעירות ואיכותיות, מתפתחת קהילה איכותית ופעילה. כך למשל בגבעת אלונים התושבים מנהלים פעילות חברתית ענפה שמתאימה למשפחות צעירות. בחופש הגדול המשמעות היא צבירת חוויות משמחות בשפע של פעילויות קהילתיות לכל המשפחה.

שבילי אופניים

רכיבה חופשית על אופניים עם החברים זו ילדות אמיתית ותעסוקה אידיאלית לחופש הגדול. אבל בערים רבות רכיבה על אופניים הפכה לסכנה של ממש. לעומת זאת, בשכונה חדשה שתוכננה ונבנתה היטב יש רשת של שבילי אופניים, וכן מערכת כבישים בטיחותית לילדים ולכל המשפחה. מלבד שתי המערכות האלה, בגבעת אלונים גם השדרה הרחבה המובילה לשכונה כוללת מסלול אופניים צמוד.

שפע גינות ושטחים ירוקים

חופש גדול קלאסי (בהנחה שאתם לא רוצים שהילדים יעבירו את יולי אוגוסט רק מול מסכים) מתנהל בחלקו הגדול בגינות הציבוריות ובשטחים הפתוחים והירוקים בשכונה. שם הילדים משחקים עם חברים, ההורים מבלים עם הילדים אחר הצהריים, ואפשר גם לעשות פיקניק קבוצתי לקראת ערב. כדי שיהיה כיף במיוחד, חשוב שהשטחים הציבוריים הללו יהיו מטופחים, נעימים ומרווחים. בשכונה חדשה לגמרי שהושקעה מחשבה רבה בתכנונה, יש סיכוי גבוה יותר שתיהנו מהגינות הטובות ביותר. בגבעת אלונים הושם דגש על כמות גדולה של שטחים ירוקים וגינות עם גינון ציבורי מוקפד ומרחבים בין הבניינים.

מיליון מסלולי טיול

בזכות המיקום המושלם, תושבי הקריות נהנים משפע של שמורות טבע ומסלולי טיולים בכל רמות הקושי – למשפחות מיטיבות לכת, לטיולים ברמה בינונית וגם למשפחות שמטיילות עם עגלות וילדים קטנים. במרחק נסיעה קצר (או אפילו הליכה) אפשר לטייל במרחבי הגליל, העמקים, הכרמל ואזור החוף. רק תבחרו יעד ותקפצו לטיול משפחתי או קהילתי עם המשפחה, החברים או השכנים.

הילדים וההורים המתגוררים בגבעת אלונים שמוקמת בשיפולי קריית אתא נהנים מכל היתרונות הללו. השכונה משלבת אופי קהילתי כפרי עם שפע שטחים ירוקים, שבילי הליכה ורכיבה וגני משחקים. השכונה הצעירה נבנית על גבעה פסטורלית המוקפת בחורש טבעי. בין היתר מקיפים אותה יער קריית אתא, יערות אלונים, שמורת עין אפק, מרחבי הגליל ופארק הכרמל. מהדירות בגבעת אלונים נשקף נוף עוצר נשימה. חברת שרביב, שבונה את הפרויקט המרכזי בשכונה, משווקת בה דירות במגוון גדלים וסגנונות

עוד מהמגזין