דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

מקום משלך: הכוח הנשי בקריות

מקום משלך: הכוח הנשי בקריות

כיום ברור לכולם שמקום מגורים איכותי הוא כזה שמקדם נשים, מעריך אותן, מעצים אותן ומתייחס אליהן בשוויון מלא. המחפשים דירות למכירה בקריות נהנים מאזור המאופיין בעוצמה נשית ומציע שפע של יוזמות וארגונים המופעלים על ידי נשים או שפועלים למען קידום נשים. חלק מהיוזמות פרטיות, ואחרות מתנהלות בחסות העיריות. כמה מהגופים עצמאיים בעוד שאחרים משתייכים לארגונים בינלאומיים. כמה מסממני הכוח הנשי באזור הקריות:

מעגל נשים קריות

יוזמה נשית מעניינת ומרגשת הפועלת בקריות היא "מעגל נשים קריות". זהו גוף התנדבותי א-פוליטי שפועל כבר יותר מעשור למען הקהילה בערי הקריות. חברות המעגל הוגות ומבצעות מגוון פעילויות התנדבותיות וקהילתיות במשך כל השנה. המעגל בקריות נוסד בשנת 2007, והוא חלק מארגון ארצי ובינלאומי שדוגל בחברות ונתינה למען הקהילה. הפעילות עוסקת בכל תחומי החיים כולל עזרה לניצולי שואה, ארגון סלי מזון לנזקקים, סיוע לנערות בסיכון, חגיגות בר מצווה לנערים ממשפחות מעוטות יכולת ועוד פעילויות רבות.

הפועל עירוני קריית אתא

לא כל עיר יכולה להתגאות בקבוצת נשים פעילה בליגת העל. אבל קריית אתא בהחלט כן. נשות קבוצת עירוני קריית אתא בכדורעף מתחרות כבר שנים רבות בליגת העל לנשים. הקבוצה זכתה במהלך השנים בעשר אליפויות והיא אחת מהשחקניות המרכזיות והבולטות בליגה.

ליגת מאמאנט

כמו אלפי נשים מכל רחבי הארץ ורבות בעולם כולו, גם נשות הקריות נהנות מליגת הכדורשת לאימהות – מאמאנט. המיזם נחשב לפרויקט האימהות הספורטיבי חברתי קהילתי המוביל בישראל. הליגה מאמינה בקהילתיות ודוגלת במעורבות חברתית, אחריות ודוגמה אישית, וכן בקירוב בין מגזרים שונים באוכלוסייה כמו חילונים, דתיים, יהודים, ערבים, דרוזים ובדווים.

על פי החזון, הליגה מעניקה הזדמנות לכל אם בעולם לעסוק בספורט. חברות הקבוצות משלבות פיתוח כושר גופני עם חינוך לספורט, מפגש חברתי, היכרויות וגאוות יחידה. מטרת הליגה היא להטמיע את תרבות הספורט בקרב האימהות, ובאמצעותן להרחיב את הפעילות הספורטיבית בקרב כל בני המשפחה. הליגה הובילה מאז הקמתה בישראל ב-2005 מאות מיזמים חברתיים חשובים. ליגות של מאמאנט פועלות בקריית אתא, בקריית מוצקין ובקריית ביאליק.

אימהות מוצקינעות

נשים רבות לאחר לידה מרגישות צורך להשתייך לקהילת אימהות תומכת ומכילה. כדי לענות על הצורך הזה נוסד בקריית מוצקין מיזם "מוצקינעות". הנשים נפגשות אחת לשבוע לפעילות בהנחיה מקצועית. בנוסף לפעילות המאורגנת שכוללת גם הרצאות שמותאמות לאימהות, הן נחשפות לאימהות נוספות בעלות תפיסות שונות. ביניהן אימהות לילד ראשון, שני, שלישי או יותר. חלקן מניקות וחלקן לא, אך כולן לאחר לידה.

מתקדמות

עוצמה נשים באה לידי ביטוי גם בעולם העסקי. "מתקדמות" היא קבוצת נטוורקינג שמטרתה לקדם נשים עצמאיות. בעלות העסקים החרות בקבוצה נפגשות אחת לשבועיים. בכל מפגש הן מקבלות הזדמנות לנטוורקינג ולפיתוח קשרים עסקיים וחבריים לצד שמיעת תכנים אפקטיביים העוסקים בין היתר בהתפתחות עסקית ואישית, שיווק, מיתוג והעצמה אישית. הקבוצה הוקמה בסיוע עיריית קריית מוצקין.

מאות משפחות כבר נהנות מאווירה קהילתית איכותית ומשלל פעילויות חברתיות בשכונת גבעת אלונים הנבנית בשיפולי קריית אתא. חברת הבנייה הוותיקה שרביב בונה את הפרויקט המרכזי בשכונה המטופחת ומציעה דירות מרווחות בסטנדרט גבוה ובמגוון סוגים וגדלים. גבעת אלונים מוקפת בחורש טבעי וצופה אל נופים פתוחים. יש בה שפע של שטחים ירוקים, שבילי הליכה ושבילי אופניים ותושביה נהנים מנגישות מעולה.

 

עוד מהמגזין