דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

טעים על הדרך: המזנונים המהירים הטובים ביותר בקריות

טעים על הדרך: המזנונים המהירים הטובים ביותר בקריות

בקצב החיים המקובל כיום, מזון מהיר הפך לחלק טבעי מהחיים של רבים מאתנו. לבד, עם הילדים, עם בן או בת הזוג, עם חברים לעבודה או בדרך חזרה מהתיכון. באמצע השבוע או בסוף שבוע, בחמסין או בגשם שוטף. מזנונים מהירים קורצים לנו ומספקים ארוחה כיפית ומשביעה בתוך זמן קצר.

אזור הקריות משופע באופציות מגוונות של מזנונים מהירים שמציעים בין היתר חומוס, פלאפל, בורקס, המבורגר, סביח, שווארמה, פיצה, אוכל אסיאתי או מקסיקני ועוד המון דברים טעימים. ואם אתם בין המשפחות הרבות שמחפשות דירות למכירה בקריות, כדאי שתקבלו טעימה מהמקומות המומלצים:

פיצה פדאל: הכי כיף לאכול בפיצריה שכונתית טעימה ונעימה עם אווירה אמיתית. בקריות יש רבות כאלה, ופיצה פדאל היא אחת האהובות שבהן. בפיצה הוותיקה שפועלת כבר 40 שנה, עדיין מככבת הפיצה הקלאסית עם שכבת הגבינה הנדיבה, לצד מגוון תוספות מעניינות. התיבול המדויק תורם את שלו, וגם היצע מקומות הישיבה בפנים ובחוץ. מלבד הסניף המקורי בקריית אתא פועלים 4 סניפים נוספים בקריית חיים, נשר, חיפה ויקנעם.

זבולון 5 קריית אתא.

ברברי: מקום טעים ומעניין שנותן הרגשה של דיינר אקספרס אמריקאי ומציע טורטיות, המבורגרים וכריכים. הקונספט הייחודי מתואר באתר של העסק כשילוב "בין מסעדה לפוד-טראק אמריקאי בחוויית טעמים מעולם המזון המהיר". המנות מעניינות ומוקפדות ויש גם מגוון דילים, ארוחות עסקיות ותפריט לילה.

העצמאות 82 קריית אתא.

חצ'פורי מאיה: בית מאפה גרוזיני: המאפייה הגיאורגית האהובה מציעה תפריט מאפים מגוון שבמרכזו חצ'פורי קלאסי בגרסאות שונות ובמילויים שונים ומנות נוספות על טהרת המטבח הגיאורגי. יש מנות אישיות ומנות משפחתיות. אפשר לקנות מוכן וחם ולאכול במקום, ואפשר גם לקנות מאפים קפואים ולאכול בבית. במקום מוצעות ארוחות עסקיות עם סלט ושתייה.

חלוצי התעשייה 12 קריית אתא.

הפלאפל של שלום: אם תערכו סקר אקראי בקרב תושבי הקריות איזה פלאפליה הכי טובה באזור, פלאפל שלום יהיה ללא ספק ממובילי הרשימה. כולם מכירים את המקום, שנחשב לטעים, טרי, נקי ואדיב. קהל המכורים מכל אזור הקריות והסביבה לא מחליפים אותו בשום מתחרה.

הרצל 33 קריית ים.

פלאפל תימני: דוכן נוסף שמככב ברשימת עסקי הפלאפל האהובים בקריות הוא הפלאפל התימני במוצקין, שזוכה גם הוא לקהל מעריצים מושבע. קציצות ריחניות ומגוון ייחודי של סלטים יחד עם אווירה חמה בדוכן שנודע גם בפרגון לחיילים שמגיעים אליו.

שדרות ויצמן 11, קריית מוצקין.

חומוס גלעד: חומוסייה צעירה ומרעננת בנוף של הקריות. עם בר חיצוני ומגוון של מנות הכולל בין היתר פלאפל, חומוס פטריות, חומוס שקשוקה, חומוס ביצת עין, מסבחה, צ'יפס וסלטים. המקום כבר צבר קהל מעריצים מושבע בזכות האוכל הטעים, האווירה הנעימה, הניקיון והשירות המהיר והחייכני.

ויצמן 24 קריית ביאליק.

חצ'פורי האורגינל בצור שלום (הידוע גם כחצ'פורי מומי מצור שלום): מאחורי השם הארוך (שרבים מקצרים פשוט ל"בורקס חם"), עומד מוסד משפחתי ותיק ואהוב עם מעריצים רבים ועם שורשים מעורבים גיאורגיים ומרוקאיים. בחנות הקטנה מוגש מאפה ייחודי מופלא, מעדן שמשלב בין חצ'פורי לבורקס עם מילויים במגוון טעמים: גבינה, גבינה ותרד, גבינה וחצילים, גבינה וזיתים, תפוח אדמה. מ-4:00 לפנות בוקר כבר עולים הניחוחות המפתים, שמוגשים עד 19:00.

שדרות ח"ן 9 צור שלום, קריית ביאליק.

משפחות שעברו לשכונת גבעת אלונים החדשה בקריות כבר נהנות ממגוון פינות החמד הקולינריות האהובות הללו. השכונה נבנית על גבעה פסטורלית מוקפת חורש טבעי, צופה אל נופים טבעיים פתוחים ומשופעת בשטחים ירוקים. התושבים נהנים משילוב אידיאלי בין אווירה כפרית ליתרונות אורבניים, כל זאת עם נגישות מעולה לכבישים מרכזיים. חברת שרביב הוותיקה בונה את הפרויקט המרכזי בגבעת אלונים, ומציעה מגוון דירות מרווחות בגדלים ובסגנונות שונים, כולן מפנקות ובנויות בסטנדרטים גבוהים.

עוד מהמגזין