דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

לא רק כדי לאכול: כך תעצבו פינת אוכל שלא תרצו לקום ממנה

לא רק כדי לאכול: כך תעצבו פינת אוכל שלא תרצו לקום ממנה

אם תשאלו אותנו, לפינת האוכל מגיע שם יותר מחייב מאשר פינת אוכל, כי יש לה תפקיד הרבה יותר משמעותי מרק לאכול. נכון, חשוב שהיא תהיה פרקטית ונגישה, אבל במובנים רבים היא הלב של הבית, המקום שבו כל המשפחה נפגשים בערב אחרי יום שלם שכל אחד עסוק בענייניו, מספרים איך עבר עליהם היום וסוגרים אותו עם חיוך. בקיצור, מגיע לה יותר! ואנחנו פה כדי להחזיר לה את הכבוד המגיע לה. אז הנה כמה טיפים איך אפשר לעצב פינת אוכל משפחתית, כיפית ונעימה – שלא תרצו לעזוב.

בחרנו שולחן. מה עכשיו?

שולחן הוא כמובן הבסיס, אבל חשוב לציין שדווקא בבחירה שלו לא הינו מתפרעים. חשוב ללכת על משהו קלאסי שיוכל ללוות אתכם שנים רבות, מחומרים איכותיים ופרקטיים. על גביו תוכלו להניח פרטי נוי ואלמנטים עיצוביים לפי טעמכם. זה יכול להיות כד גדול שיתן סטייסמנט או סידור של כמה כלי נוי בגבהים שונים. אפשר לשלב בסידור נר, עציץ או כל מה שעולה בדימיונכם. 

תוסיפו טבע לשולחן

אחד הדברים שהכי תורמים לתחושת החמימות והמשפחתיות הם פרטי נוי טבעיים. אמנם דירות בקריות מוקפות בטבע, אבל אין כמו להכניס חתיכה ממנו הביתה. לכן, אנחנו ממליצים שתמיד יהיה על השולחן אגרטל נוי יפה, שבו אפשר לשים פרחים או אפילו ענפי תבלין שיתנו ריח נעים. לחילופין, אפשר להניח קערת פירות גדולה ולצייד אותה בפירות העונה. 

תאורה בפינת האוכל

כפי שאמרנו, אנחנו פה כדי לתת לפינת האוכל את הכבוד המגיע לה, ולכן אנחנו רוצים לשים עליה זרקור. כלומר, ממש תרתי משמע, להאיר אותה היטב. לצד האור הטבעי שנכנס הבייתה בדירות בקריות, גוף תאורה מעל פינת האוכל יוסיף רבות לעיצוב החלל וגם יאיר היטב את אחת הפינות החשובות בבית. חשוב מאוד לשים לב לא לבחור באור מסנוור או חזק מדי כדי שלא ייצר את האפקט ההפוך, וגם יש לשים לב שגובה התלייה לא יהיה נמוך מדי. 

טקסטיל

ברוב המקרים שולחן אוכל עשוי מעץ, ולכן שילוב של בדים בעיצוב שלו יוסיפו טקסטורות נוספות ומעניינות. אם יש לכם שולחן מלבני, אפשר לשים ראנר לאורך כל השולחן ועליו למקם פרטי נוי נוספים. בשולחן עגול, אפשר להניח פלייסמנט עגול מקש במרכז השולחן ועליו להניח כדים או עציצים. וכמובן לאירועים חגיגיים אפשר להצטייד במפה לבנה ומרשימה שתכניס אווירה של חג. בנוסף, עבור הכיסאות אפשר להצטייד בכריות מושב או בריפוד נשלף ורחיץ, שהוא פרקטי במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים. 

כיסאות

זה אולי נשמע סטנדרטי, ונכון, אי אפשר להגדיר אותם כפריט עיצוב כי הם לגמרי פריט חובה בפינת אוכל. אבל חשוב להבין שבבחירת כיסאות – הפרקטיקה מנצחת. כמובן, חשוב שהם יהיו תואמים לטעם האישי שלכם ולעיצוב הכללי של הבית, אבל תשקיעו מחשבה בבחירה שלהם ובנוחות שלהם. טיפ מאיתנו: כיסאות ממש לא חייבים להיות זהים! אפשר להכניס המון אופי ועניין לעיצוב עם גיוון בכיסאות האוכל, בשולחן מלבני לדוגמה אפשר בצד אחד לשים ספסל ארוך ובצד השני כיסאות, בקיצור – תחשבו מחוץ לקופסה.

לסיכום, בדירות בקריות בשכונת גבעת אלונים מבית שרביב יש פוטנציאל לייצר פינת אוכל שהיא גם פרקטית, מרווחת ונוחה, וגם מעוצבת, ומלאת סטייל וטעם אישי. 

עוד מהמגזין