דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

בית צמוד קרקע - כאן לא מתפשרים על נוחות בחיים

בית צמוד קרקע – כאן לא מתפשרים על נוחות בחיים

ישראל הופכת עם השנים ליותר ויותר עירונית ולכן במציאות הנוכחית בית פרטי הופך להיות מבוקש מאי פעם. כי מי מאיתנו לא חולם לגדל את הילדים קרוב לאדמה? ולאפשר להם להתרוצץ על דשא רענן בבוקר? 

בית צמוד קרקע בקריות הוא חלום שנראה לרבים די רחוק, היות ואזור הקריות נחשב מאוד אורבני במהות שלו. בכלל, ככל שאנחנו הולכים ומתקרבים למרכז המדינה, נהיה יותר ויותר קשה למצוא בית צמוד קרקע כי המגמה הכללית היא בנייה לגובה. פרויקט גבעת אלונים מהווה ריאה ירוקה בתוך מציאות אורבנית, המאפשרת לנו להגשים חלומות ולגור בבית צמוד קרקע גם באמצע העיר.

מה בעצם היתרונות של בית צמוד קרקע?

מרחבים בית צמוד קרקע מאפשר לנו לחיות במרחב יותר גדול ומספק לנו תחושה של שקט ופרטיות. המרחבים החיצוניים מגדילים את הבית ומאפשרים לנו לחיות גם בחוץ, פתאום יש לנו מקום למחסן שבו אפשר לאחסן ציוד שתמיד אין לו מקום בבית כמו ציוד קמפינג או אופניים, אנחנו יכולים לבשל בחוץ, לאכול בחוץ וגם המרחב המיועד לילדים גדל באופן משמעותי. מעבר לכך, החלונות הגדולים ותחושת החוץ שנכנס הבית גם יוצרים תחושה של מרחב גדול יותר.

שילוב בין חוץ לפנים כשהחוץ נמצא על סף ביתנו ומהווה את המשכו הישיר, זה מרחיב לא רק את החלל אלא גם את הלב. אין דבר יותר נעים מלשבת בחוץ עם הקפה של הבוקר או עם משקה בזמן השקיעה ולהרגיש את הטבע מקיף אותנו מכל פינה.

כמה מפלסים באותו הבית בית צמוד קרקע מאפשר לנו ליהנות מכמה מפלסים בבית אחד. כשיש לנו שתי קומות באותו הבית, אנחנו מגדילים אותו באופן משמעותי וכך נוצרת תחושת פרטיות רבה יותר לכל בני הבית. כך שלא תצטרכו לוותר על מנוחת הצהריים, גם כשהילדים ממשיכים להשתולל בסלון או בחצר.

חיבור לאדמה בית צמוד קרקע משאיר אותנו קרוב לקרקע ועוזר ביצירת תחושה של יציבות וחיבור לאנרגיה של האדמה. כשאנחנו עומדים עם שתי הרגליים על הקרקע ובמיוחד כשאנחנו עומדים על האדמה, אנחנו מרגישים תחושת ביטחון ושקט פנימי שגם אם לפעמים מאוד קשה לנו להסביר אותה, היא משפיעה לנו על היומיום. 

פרטיות בית צמוד קרקע מספק לנו תחושה של פרטיות, כי לרוב הגינה שלנו תהיה מוקפת בגדר בנויה או טבעית, שמהווה סוג של חוצץ בינינו לבין הסביבה בה אנו חיים. 

מגורים בפרויקט גבעת אלונים שנבנה על ידי חברת שרביב, משלבים בין חווית מגורים בעיר והיתרונות של בית צמוד קרקע בקריות, כך שנוכל לברוח מהמולת העיר בכל פעם שמתחשק לנו להתחבר לאדמה.

עוד מהמגזין