דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

בקרוב בסביבת גבעת אלונים: תכניות לעתיד מהם ייהנו תושבי הגבעה

בקרוב בסביבת גבעת אלונים: תכניות לעתיד מהם ייהנו תושבי הגבעה

הידעתם שהמיקום של שכונת "גבעת אלונים" נבחר בקפידה לאחר דין ודברים ממושכים? לא בכדי בחרה חברת "שרביב" לבנות את השכונה במיקומה, ולא בכדי אנו נוהגים לכנות את האזור שלנו: "המרכז החדש של הצפון". לא מדובר בסיסמה ריקה אלא בבשורה משמחת שתושבי האזור כבר מרגישים. קרית אתא עוברת תהליך מרגש של גדילה והתפתחות. תהליך שעתיד לתפוס תאוצה מטאורית בשנים הקרובות.

אז מה מחכה לתושבי "גבעת אלונים"? בית החולים הגדול ביותר בצפון, מוסד אקדמי חדש, פארק הייטק וגם תחנת רכבת שתשפר ניידות ליוצאים ולבאים. מופתעים? זוהי רק ההתחלה.

בית החולים הגדול ביותר בצפון

בשנה החולפת התקיים אירוע חגיגי בעיר בהשתתפות שרת הבינוי והשיכון ד"ר יפעת שאשא-ביטון, ראש העיר יעקב פרץ, שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר כחלון. באירוע התפרסמה הבשורה המשמחת אודות הנחת אבן הפינה לבניית בית חולים חדש שיכיל 2200 מיטות. משמעות הדבר היא שבית החולים העתידי יהיה הגדול ביותר באזור. המבנה מתוכנן עתיד להשתרע על שטח של כ 150 דונם שבתוכו שטח בנוי של 428,000 קמ"ר. בית החולים מיועד לשרת כ 650,000 תושבים מחיפה ועד כרמיאל.

מהפכת התחבורה הציבורית עוברת בקרית אתא

הצפי להפעלת הרכבת הקלה מתוכנן לשנת 2027. פרויקט הקמת הרכבת הקלה בצפון הארץ מנוהל על ידי חברת כביש חוצה ישראל. במסגרת תכנון קו הרכבת הקלה שיעבור מחיפה לנצרת, החליטה החברה על הצבת שתי תחנות בקרית אתא: אתא דרום ואתא מרכז. תחנות אלה יצטרפו ל 12 תחנות נוספות. קו זה צפוי להוביל מהפכה חסרת תקדים בתחבורה הציבורית של הצפון.

הפרויקט שמוערך בעלות כוללת של כשבעה מיליארד שקלים צפוי לאפשר לכל תושב בקרית אתא להגיע לתל אביב (כמו גם לפארק התעשייה בנצרת עילית) באותה הנוחות שנהנים ממנה תושבי ניו-יורק ולונדון.

עכשיו, רגע לפני שהמחירים עולים, זה בדיוק הזמן לחפש דירה למכירה בקריות בסטנדרט גבוה ובמחירים שפויים. אנחנו מזמינים אתכם להתוודע לקסם של "גבעת אלונים". שכונה מטופחת ואיכותית אשר מובילה סטנדרט בלתי מתפשר בדיור, חינוך, חיי קהילה ופנאי. השכונה ממוקמת בלוקיישן מושלם שמספק את הקרבה לטבע ולים במקביל לקרבה למטרופולין העירוני. אזור מתפתח ורוחש חיים שהביקוש אליו נמצא במגמת עלייה מתמדת אשר תופסת תאוצה עכשיו, יותר מתמיד.

> מומלץ עבורך: הדרך לעליית שווי הדירה עוברת ליד כבישים ותחנות רכבת

גילוי נאות: המידע אודות התכניות המוזכרות בכתבה מתבסס על פרסומים ברשתות התקשורת. חברת "שרביב" אינה קשורה לפרויקט וכל מידע נוסף לגביו ניתן לדלות מפורטל המידע הממשלתי.

 

עוד מהמגזין