דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

משפרי דיור: משתדרגים לבנייני הבוטיק בגבעת אלונים

משפרי דיור: משתדרגים לבנייני הבוטיק בגבעת אלונים

אם אתם גרים בדירה או נכס בבעלותכם, ככל הנראה לקחתם בחשבון שיקולים רבים לפני הרכישה. שיקולים כמו מצב משפחתי, מיקום, חינוך, קרבה לעבודה ורבים נוספים נכנסים למשוואה המורכבת הזו. אך מה עושים כשהשיקולים הללו שהובילו אתכם לבחירת הדירה, משתנים? אולי נוספו ילדים נוספים למשפחה, אולי הם דווקא עזבו את הקן, מקומות העבודה השתנו ועוד. אם אתם שוקלים למכור את הנכס הנוכחי שלכם עבור רכישת נכס מתאים יותר – מזל טוב, אתם משפרי דיור! 

אז בואו נתחיל מהבסיס – מי נכנס להגדרה של משפר דיור?

משפרי דיור הם כל מי שבבעלותם נכס שהם גרים בו, והם מעוניינים לבצע תהליך של מכירת הנכס הנוכחי ורכישת נכס חדש למגורים שתנאיו החדשים יתאימו יותר לסטטוס הנוכחי של המשפחה. הדירה החדשה לא בהכרח חייבת להיות יקרה יותר מהקודמת, גם לא גדולה יותר, אלא יותר מתאימה לשיקולים הנוכחיים בחיי הדיירים ובכך היא משפרת את תנאי המחייה שלהם. 

מהם השיקולים למשפרי דיור?

אחד השיקולים המרכזיים הוא תזמון המהלך. יש לבדוק אם השוק במצב של עליית מחירים וביקוש יותר נמוך. זה ישפיע על הבחירה אם כדאי ראשית לקנות ורק לאחר מכן למכור, או שדווקא הפוך. שאלה שיכולה להכניס לחץ גדול לתהליך, שיכול לגרום לקבלת החלטות לא נכונות. שיקול נוסף הוא מצב הדירה שאתם מתכננים לרכוש – האם ברצונכם להשקיע בשיפוץ או שהיא מגיעה במצב חדש? אם תרצו לשפץ, יש לקחת גם את זה בחשבון בתקציב שתרצו להשקיע. 

מהם הקשיים והאתגרים?

התהליך הזה כולל למעשה אתגר כפול – גם את שיקולי הרכישה של דירה חדשה, וגם את שיקולי הקניה של דירה קיימת. כאשר רוכשים דירה במטרה לשפר דיור, כמובן שרוצים לקבל עבורה תנאי מחייה משופרים, ויש לעשות בדיקות מקיפות על מנת לוודא שאכן זהו המצב ושלא עושים את כל התהליך הזה לשווא. במקביל, כאשר מוכרים דירה, רוצים לוודא מה מצב השוק, למצוא קונים הוגנים, יש לעשות ניקיון וסדר מקיפים בדירה לפני מכירה, ועוד. 

משפרי דיור בגבעת אלונים

בשנים האחרונות, משפרי דיור רבים שחיפשו דירה למכירה בקריות מצאו את מבוקשם בבנייני הבוטיק של גבעת אלונים. בנייני הבוטיק שבגבעה מציעים סטנדרט מגורים גבוה בבניין שבו עד 13 משפחות בלבד, לצד מבחר גבוה של סוגי דירות – דירות גן, פנטהאוזים, דירות ארבעה, או חמישה חדרים. בכלל הדירות יש מרפסות והן נותנות לדיירים את השילוב המושלם של הקהילה התוססת של גבעת אלונים יחד עם פרטיות של בניין בוטיק, וחלל אישי מושלם בדירות המעוצבות בקפידה. 

למי זה מתאים?

כאשר קונים דירה למגורים, חושבים עליה לטווח ארוך, לעתים אפילו לכל החיים. אבל עם החיים קורים שינויים טבעיים, לכן אל תפחדו לחשוב על שיפור דיור! אם אתם משפחה קטנה שמתכננת להתרחב, דירות החמישה חדרים בבנייני הבוטיק בגבעת אלונים יכולות להיות בדיוק עבורכם. ומהצד השני, אם הילדים כבר גדלו ועזבו את הבית, דירות ארבעה חדרים בגבעה יכולות להיות המקום המושלם להתבגר בו ולארח את הנכדים שיגיעו לבקר. ויכול להיות שמה שמשפיע על השיקולים שלכם הם בכלל תנאים כמו שכונה, קהילה וחינוך – ואז כמובן שגבעת אלונים תוכל להציע מענה מספק לכל אלו. 

לסיכום, תהליך שיפור דיור יכול להיות מפחיד ומלחיץ, אך אם אתם לא מרוצים מתנאי המחייה הנוכחיים שלכם – אל תחששו מלהתחייב אליו. יש בו פוטנציאל לספק לכם רווחה משמעותית ובסופו תחשבו – איך לא עשינו את זה קודם? אם כבר נכנסתם לתהליך ואתם מחפשים דירה למכירה בקריות, בנייני הבוטיק בגבעת אלונים מבית שרביב הם האופציה המושלמת שלגמרי שווה לא לפספס. 

עוד מהמגזין