דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

שובם של הטפטים: כך תעניקו לקירות בדירה החדשה טאצ' אישי

שובם של הטפטים: כך תעניקו לקירות בדירה החדשה טאצ' אישי

הטיפים של המעצבים שלנו

עניין של מידה

זוכרים את הטפט בבית של הדודה או הסבתא שהיה מכסה את כל קירות החדרים עד כדי סחרחורת קלה מרוב דוגמאות וצבעים? היום עומס המידע הויזואלי והסגנון העיצובי שמבקש ליצור תחושת רוגע בין חדרי הבית, מכתיב שימוש אחר בטפט.

הרעיון הוא לבחור קיר אחד ולחפות אותו בטפט, כך שהוא הופך להיות קיר מפתח שנותן את הטון העיצובי ומוסיף צבע ועניין לעיצוב. שאר הקירות בחדר יהיו צבועים בגוון נייטרלי ואחיד, על מנת לשמור על תחושת מרחב ורוגע. כדי להתאים בין הטפט לצבעים, קחו אתכם דוגמת טפט לחנות הצבעים או לפגישה עם הצבעי והתאימו את הגוונים לפי מניפת הצבעים אל מול הטפט שבחרתם. 

לחיות עם הטפט לאורך זמן

הדבקת טפט על הקיר היא פעולה דרמטית. הדבק מצמיד את הטפט אל הטיח והתוצאה הסופית צריכה להיות מדויקת עד הפרטים הקטנים. לפני הדבקת הטפט, חשוב שתהיו משוכנעים בבחירה שלכם. 

את הטפט כדאי לבחור במחשבה על החיים הארוכים שלו – ועם איזו דוגמה תוכלו לחיות לאורך שנים. בנוסף, כדאי שהבחירה תתבצע אחרי שישבתם עם מעצב הפנים שלכם או הסתכלתם על תוכנית הדירה ובחרתם צבעים לקירות, גווני חרסינה וקרמיקה, תאורה וריהוט. 

לחשוב על התמונה הגדולה ולקבל השראה

לצד הטפט הנבחר, ייכנסו לחדר שלכם גם רהיטים, גופי תאורה, פריטי טקסטיל ונוי, טלוויזיה ושאר אמצעים טכנולוגיים, עציצים ופריטים נוספים בהתאם לחדר ולסגנון שלכם. 

לפני שאתם בוחרים דוגמת טפט, נסו לקבל השראה דרך אחרים. אתרים כמו פינטרסט מאפשרים לכם לראות דוגמאות לטפטים שונים בתוך חדרים, לראות איך הכל משתלב, להסתכל על שילובי צבעים וטקסטורות וליצור לעצמכם תמונה ברורה של מראה החדר לאחר הדבקת הטפט. 

בלי לוותר על איכות

היום אפשר למצוא טפטים בהדפסים מיוחדים, עם טקסט

הרעיון של עיצוב עם טפט הוא נפלא, אבל לא פחות חשוב מבחירת הדוגמה המתאימה – חשוב לבחור באיש מקצוע מיומן שיודע להדביק טפטים. תהליך ההדבקה הוא תהליך כמעט סיזיפי, כשצריך לדייק במילימטרים ולשמור על הדבקה ללא בועות אוויר ובאופן אחיד. 

כדי לצלוח את ההרפתקה הזו, השקיעו בבחירת איש מקצוע מנוסה. אם אתם עובדים מול חברת טפטים גדולה, תוכלו לתאם הדבקה מקצועית של הטפט – ואנחנו ממליצים בחום לעשות זאת. 

תושבי פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב שכבר בחרו את הדירות החדשות שלהם, מתכננים, מעצבים ומכניסים את הסטייל האישי שלהם לכל חדר והופכים את הדירה לבית חם ונעים. אם גם אתם רוצים ליצור לעצמכם פינה מעוצבת, אסתטית ומלאה בקסם – זהו הפרויקט בשבילכם. 

עוד מהמגזין