דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

הסבון ישמח מאוד: כך תעצבו חדר אמבטיה שיתאים לכל בני הבית

הסבון ישמח מאוד: כך תעצבו חדר אמבטיה שיתאים לכל בני הבית

נכנסים לדירה חדשה? מתכננים עיצוב אמבט חדש שיתאים לכל המשפחה? איזה כיף! אנחנו יודעים, זה יכול להיות גם כאב ראש לא קטן, אבל זה לא חייב להיות. הצרכים והדרישות של אמבטיה המותאמת לכל המשפחה הם לא מסובכים. כל שעליכם לעשות הוא לפרוט אותם, להבין אותם ולתעדף אותם. מכאן, תוכלו להתפנות לחלק הכיפי באמת: בחירת הקו העיצובי, הצבעים, האלמנטים והאווירה הכללית שאתם מעוניינים להביא לידי ביטוי. כשכל המידע כבר מסודר בראש, קל יותר ליישם ולהטמיע.

כדי להקל עליכם במשימה, קיבצנו מספר נקודות מרכזיות שחשוב שתתנו עליהן את הדעת. הן יהוו פיגומים מרכזיים בתהליך ויעזרו לכם לשמור על סדר בראש שיגרור שמחה בלב.

חדר אמבט ידידותי לילדים

אם המשפחה שלכם כוללת תינוקות וילדים קטנים, חשוב לקחת את זה בחשבון ולהכניס עזרים ידידותיים לילדים שישמרו על הבטיחות וינעמו את השהייה.

ברזים וראש מקלחת תרמוסטטים שימנעו כוויות, משטחים למניעת החלקה בתוך המקלחת או האמבטיה, שטיחים מונעי החלקה בטקסטורה נעימה למניעת התקררות, כיסויי אסלה רכים ומתאמי אסלה ייעודיים לקטנטנים, מקלחונים וארונות עם קצוות מעוגלים או מוגנים שאינם חדים ועוד. כיסינו כאן את החלק הארי של הדברים אך אם אתם מעוניינים להעמיק, תוכלו לקרוא באינטרנט אודות פתרונות מורחבים להתאמת חדרי אמבט לילדים ותינוקות.

פתרונות אחסון

אחד הדברים החשובים שצריכים להנחות אתכם הוא הצורך במקומות אחסון. אם בחדר שינה פרטי יש יחסית מעט תמרוקים ואת רובם לא יפריע לכם להציג לראווה, בחדר אמבט משפחתי אתם עומדים לאחסן תרופות, צעצועי אמבט, מוצרי היגיינה של כל בני הבית, מגבות, מקום ייעודי לכביסה מלוכלכת, מוצרי ניקוי (אם תבחרו בכך) ועוד. מעבר לכך שמדובר בכמות מוצרים שתמיד עולה על הציפיות ויוצרת דוחק, יש גם את עניין הפרטיות. בני הנוער בדרך כלל לא מעוניינים לחלוק מגירות עם הילדים הקטנים, ובאופן כללי, דורשים הפרדה ופרטיות. גם אתם בוודאי לא תרצו שהכל יהיה חשוף לראווה. כדי לתת מענה לצרכים הללו, כדאי לשקול הצבה של מדפים רבים שעליהם תציבו ארגוניות; קופסאות סגורות בגדלים שונים, צבעוניות או שקופות, סלי אחסון מעוטרים, סגורים או פתוחים. למראה אחיד ומונוכרומטי כדאי לקנות קופסאות זהות. אם תבחרו ללכת על סגנון מגוון וחופשי יותר, תוכלו לרכוש קופסאות מסוגים וצבעים ושונים. זה יתן אפקט של גיוון וא-סימטריות.

פרקטי אך לא על חשבון סטיילינג

זה נכון שחדרי אמבט משפחתיים צריכים להיות פרקטיים ובטיחותיים אך אין זה אומר שהם לא יכולים להיות מפוארים או מתוחכמים. אם אתם רוצים שהילדים יתחברו לעיצוב שתבחרו, בחרו אתם 3-4 קווים עיצוביים וצבעים שמדברים אליכם ותנו להם לבחור מתוכם. כך תתנו להם את התחושה שהם מקבלי החלטות שווי זכויות בבית אבל לא תצטרכו להתפשר על העדפותיכם וטעמכם האישי. אם אתם רוצים להוסיף נופך של פאר לחדר האמבט, תוכלו לעשות את זה באמצעות פתרונות תאורה ייחודיים, מתקני תלייה ואביזרים בניחוחות יוקרתיים, מגבות מעצבים מושקעות, אריחים מעוצבים ועוד.

פרויקט גבעת אלונים מציע לכם את כל החבילה! אווירה של כפר טובל בירוק עם אוויר צלול ומרחבים, בתנאים של עיר עם קרבה לאזורי תעסוקה, תרבות, תחבורה נוחה וחיי קהילה עשירים לכל המשפחה. הפרויקט נבנה על ידי חברת שרביב הוותיקה, הידועה בסטנדרט הבנייה הגבוה שלה. תוכלו לבחור בפרויקט דירות למכירה בקריות בין בתים דו משפחתיים עם גינות פרטיות, דירות 4ו- 5 חדרים יפהפיות ומרווחות ופנטהאוזים בבניינים בגבהים שונים לבחירתכם. כל אחד מגשים את החלום הייחודי שלו בגבעת אלונים.

עוד מהמגזין