דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

דירה במגדלים בקריות 9 טיפים ליצירת קן משפחתי נעים וחמים

דירה במגדלים בקריות 9 טיפים ליצירת קן משפחתי נעים וחמים

דירה במגדל מגורים נתפסת לרוב כיוקרתית, חדשנית, אלגנטית ומודרנית. אבל את האווירה המדויקת שתשרור בדירה – קובעים הדיירים עצמם על פי טעמם האישי. האופי מתגבש בעיקר על פי הריהוט, האבזור והאקססוריז. משפחות רבות חולמות על אווירה ביתית חמימה, נעימה ומחבקת, כזו שכשנכנסים הביתה פשוט מרגישים מיד בבית. כשנכנסים לגור בדירה חדשה בקריות במגדל, אפשר לשלב את זרימת האוויר הנעים והנופים הנשקפים יחד עם הום סטיילינג נכון שייצור דירה חלומית עם תחושה חמימה, נינוחה ומרגיעה. איך עושים את זה?

כך יוצרים קן משפחתי חמים בדירה יוקרתית במגדל

1.    צבעים: הצבעים שנחשבים לחמימים כוללים בעיקר גוונים של אדום, בורדו, סגול, צהוב, חום וכתום. שילוב הצבעים האלה בבית תורם לאופי החמים. אין צורך לערבב יותר מדי מהם, מספיק לבחור צבע או שניים, וגם איתם לא כדאי להגזים. גם נגיעות של צבעים חמים שישתלבו עם צבעים אחרים עושות את העבודה.

2.    ריהוט עץ: השימוש בעץ מעניק תחושה ביתית ואינטימית. עץ טבעי מעמיק את ההרגשה המרגיעה, ולא פעם מקפידים להשתמש בעץ בצבע טבעי שעדיין ניכרות בו "העיניים" הטבעיות. לכן רהיטי עץ תורמים לאווירה חמימה, כולל ארונות מטבח, בסיס לספה, פינת אוכל, שולחן סלון, ארונות, מיטות, הֲדוֹמִים, פסלונים ועוד.

3.    קירות: את תרומת הקירות לאווירה החמימה משיגים בדרכים שונות. אפשר לצבוע קיר אחד בצבע שונה. ואם מעדיפים להימנע מצביעת קירות, אפשר להדביק טפט מעניין או לצפות קיר או חלק ממנו בבריקים (לבנים). ואפשר גם להדביק מדבקת קיר בדוגמה אהובה.

4.    ספות וכורסאות: לאופי הספות בסלון הבית ובחללים הציבוריים (בפנים הדירה וגם במרפסת או בגינה) יש השפעה דומיננטית על האווירה בבית. ספות מפנקות, שרואים שכיף לשקוע בהן, שהן מזמינות ועושות חשק להתיישב עליהן – תורמות לחמימות. וכשיש בהן נגיעות של עץ (כמו רגליים או מסגרת מעץ) והן מרופדות בצבעים חמימים – האפקט כפול ומכופל.

5.    רצפה: כדי שגם הרצפה תתרום את חלקה לתחושה הביתית אפשר לחפות אותה בפרקט עץ, או לפרוש שטיח גדול צבעוני ונעים. במקום שטיח גדול, או בנוסף לו, אפשר לפרוש כמה שטיחים קטנים שמתכתבים אחד עם השני.

6.    וילונות וכריות: כמו השטיחים, גם לשאר פרטי הטקסטיל בבית יש השפעה דרמטית. כריות נוי שמוסיפות לתחושה המפנקת של הספות, הכורסאות והמיטות תורמות לאווירת הבית כולו. וכך גם וילונות רכים, מצעים, שמיכות וכיסויי מיטה נעימים לגוף ולעין.

7.    תאורה: כדאי לבחור בנורות עם גוון אור צהוב, שיוצרות מראה חמים יותר (וגם מחמיא יותר) מאשר הנורות הלבנות. בחרו גופי תאורה שתואמים לאווירה החמימה שאתם שואפים אליה כמו למשל אהילים רכים מבד או מראטן או גופים בעיצובים מעניינים. אלה יפיצו אור נעים וצהבהב, ייצרו משחקי אור וצל או יאירו פינות מסוימת בחדר כמו נישות, פינת אוכל או פינת ישיבה שמוארת על ידי מנורה עומדת.

8.    נרות: אל תהססו להדליק מדי פעם נרות אווירה. נרות דולקים מוסיפים למראה האינטימי והחמים וגם מבשמים את החלל, מרגיעים ומעמיקים עוד יותר את האווירה הנעימה.

9.    צמחייה: צמחייה ירוקה טבעית שמפוזרת בחללי הבית (אפילו באמבטיה ובשירותים) תורמת גם היא להרגשה הנינוחה והחמימה.

בשכונת גבעת אלונים שבקריות משווקות כעת דירות מרווחות בארבעה מגדלי מגורים שנותנים מענה אידיאלי למשפחות שמחפשות בתים חדשים למכירה עם אווירה קהילתית. הדירות מתוכננות בקפידה ונבנות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. השכונה הפסטורלית משלבת תחושה כפרית עם כל היתרונות האורבניים, יש בה שפע שטחים ירוקים והיא צופה אל נוף עוצר נשימה.

אולי יעניין אתכם גם:

>>> תופסים גובה – מדוע הביקוש למגדלי מגורים גדל ?

>>> מגמה: מצמוד קרקע למגדל בקריות – קצת על משפרי דיור

 

 

עוד מהמגזין