דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

כאן ממחזרים בכיף:  DIY - הפכו חפצים ישנים לרהיטים

כאן ממחזרים בכיף: DIY – הפכו חפצים ישנים לרהיטים

אין על תחושת הסיפוק של הגיית רעיון יצירתי לכדי מימוש מוצלח בפועל. כשהמימוש הזה הופך לפריט שווה בבית וגם עוזר לכם לחסוך קצת כסף על הדרך ולעשות טוב לסביבה, זה משמח כפליים!

כל מי שעבר דירה בחייו יודע כי מעבר לבית חדש מביא איתו הוצאות כספיות רבות ולא מעט מתחים. אחד השלבים הקשים ביותר בתהליך הזה הוא שלב האריזה והמיון. שלב  שבו אנו שוקלים בכובד ראש מה ימשיך איתנו הלאה וממה נפרד. ההתנהגות השגורה בקרב רבים מאיתנו היא להיפרד מהישן במטרה להחליפו בחדש, אבל עם קצת יצירתיות ויזמות ניתן להפיח חיים בחפצים ישנים ולהרוויח פעילות שעשויה להכניס רוח חיים נעימה ומרככת לתוך התהליך הלא פשוט הזה. בסופה של הפעילות המשותפת הזאת, תזכו ליהנות מפריט יחודי שיכניס את החתימה הכי אישית שלכם לביתכם החדש ויפיץ בו את האנרגיה הייחודית שלכם. נשמע כמו WIN-WIN, לא? 

אז חיפשתם בתים פרטיים למכירה בקריות והגעתם לגבעת אלונים. כעת יש לכם בית שמחכה לטאצ' הפרטי שלכם שיגדיר את זהותו ויפיח בו חיים. הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם להניע את גלגלי ה Do it yourself הפנימיים שלכם.

מסולם ישן למתקן פורח 

סולם אולי לא נראה כמו הדבר הכי אסתטי בבית ומקומו הטבעי הוא מחסן אבל אם יש באמתחתכם סולם ישן שיצא מכלל שימוש, אפשר להסב אותו לתפקיד חדש של מעמד לעציצים פורחים במרפסת או בסלון. מה צריך לעשות? קונים צבע מתאים, שימו לב לבחור בצבע הנכון גם מבחינת סוג החומר אותו צובעים.  בוחרים קורות עץ מתאימות מחנות DIY או מבקשים מנגר להכין לפי המידות, כך שכל שלב בסולם יחופה במדף בגודל המתאים. צובעים הכל בצבע הרצוי וקיבלתם מעמד עם נוכחות מדליקה לעציצים ו/או חפצים אחרים שתבחרו. 

סולם עץ ישן שנחתך לחצי (כלומר צד אחד של השלבים) יכול להפוך גם למתלה מגבות, בגדים ואקססוריז כשהוא נשען בקאז'ואליות על קיר חדר השינה שלכם או בחדר הרחצה. אם יש ילדים קטנים, שקלו לקבע אותו לקיר. אם הוא יעמוד בסביבה רטובה, התאימו לו צבע או לכה מתאימה על מנת לשמור עליו מפני הלחות. 

גלגולים של מיטת תינוקות

אם אתם עוברים דירה בגלל שהילדים גדלו וצריכים יותר מקום, יתכן מאד שיש לכם חפצי תינוקות ופעוטות מיותרים. בעולם הDIY, מיטת תינוקות משולה לבד קנבס – החופש להשתולל וליצור ככל העולה על רוחכם. הרשת מלאה ברעיונות סופר יצירתיים לשימושים חוזרים ביניהם ספסל גינה, שולחן כתיבה לילדים ועוד. יש המון דרכים בהן תוכלו למחזר ולעצב לכם ולילדיכם רהיט שימושי שיש בו גם נוסטלגיה נעימה מתקופת ינקותם. 

רעיונות נוספים למחזור מקורי של חפצים שונים בבית

יש לכם אופניים שיצאו מכלל שימוש? חישוקי האופניים הם בסיס מעולה ליצירת לוח מודעות מגניב. כל מה שצריך זה להוסיף כמה אטבים ולקבע לקיר. ארונית או שידה ישנה שכבר עשתה את שלה? את אלו ניתן להסב בקלות למטבח צעצוע לילדים שאוהבים את הסגנון הזה. תוכלו לצבוע את הרהיט מחדש ולרכוש אביזרים מתאימים ובכך לחסוך המון כסף על הפריט המבוקש הזה. מגירה קטנה בארון שהחלטתם לא להעביר איתכם יכולה להפוך למדף מקורי לצד המיטה או בכל מקום אחר. צבעו בצבע שאתם אוהבים, צפו את תחתית המגירה בטפט תואם, הסירו את הידית או להפך: שדרגו אותה בידית בולטת עם אמירה קומית, אמנותית או אישית.

משפחות רבות מחפשות כיום בתים פרטיים למכירה בקריות ובוחרות פעם אחר פעם להקים את ביתן איתנו, בגבעת אלונים. חברת שרביב מביאה את פרויקט הדגל שלה אליכם ומאחלת יצירה פורה, תוך הנאה של כל המשפחה, ומאמינה שתהיו מלאי השראה מהסביבה השלווה, הכפרית והקהילתית בגבעה המיוחדת שלנו. 

עוד מהמגזין