דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

דירה חדשה בגבעת אלונים - 6 סיבות שגם לכם כדאי לבדוק

דירה חדשה בגבעת אלונים – 6 סיבות שגם לכם כדאי לבדוק

אם אתם מחפשים מקום איכותי לגדל בו משפחה, כדאי שגם אתם תכירו את גבעת אלונים. השכונה, שנמצאת בשלבי בנייה מתקדמים, מושכת אליה משפחות רבות שחיפשו דירות חדשות בקריות. מאות משפחות שכבר מתגוררות בשכונה מוצאות בה אווירה קהילתית, דירות מפנקות, נגישות מצוינת, איכות חיים גבוהה ויתרונות נוספים רבים. בקיצור, כל מה שמשפחה חולמת עליו.

כמה מהיתרונות הבולטים של גבעת אלונים

1. המיקום: גבעת אלונים נבנית הרחק מההמולה והרעש של גוש דן, אבל לא רחוק מדי, על גבעה שמוקפת בהרבה מאוד טבע בשיפולי קריית אתא. השכונה קרובה למגוון מרכזי תעסוקה, קניונים ענקיים, מרכזי קניות, מוקדי תרבות ובילוי, מסעדות, אטרקציות לילדים ועוד ועוד. המיקום האידיאלי בתפר שבין מרכז הארץ, העמקים, מרחבי הגליל ומטרופולין חיפה מספק תנאים מעולים למגורים משפחתיים. בזכות הקרבה לטבע התושבים נהנים משפע של פינות ירוקות, מסלולי טיול ורכיבה, יערות אלונים ושמורות טבע.

2. נגישות תחבורתית: התושבים נהנים מקרבה לכביש 22 (עוקף קריות). ובנוסף, בשתי דקות נסיעה הם מגיעים למחלף סומך החדש שמתחבר לצירי התנועה המרכזיים. בשנים הקרובות המחלף ישתלב בחלק הצפוני החדש של כביש 6, כך שהגישה לכל חלקי הארץ תהיה קלה במיוחד.  גם הנגישות לתחבורה ציבורית מצוינת. שתי תחנות רכבת ישרתו את התושבים, ובכניסה לשכונה תוקם תחנה של המטרונית שתאפשר נסיעה נוחה לחיפה ולקריות האחרות.

3. אווירה קהילתית עם יתרונות עירוניים: גבעת אלונים מציעה שילוב מיוחד בין עיר לכפר. מיקום השכונה בצד השקט והכפרי יותר של קריית אתא (ושל הקריות בכלל) משרה אווירה כפרית. הצביון הכפרי ותחושת הפרטיות מתחזקים בזכות הבתים הדו משפחתיים צמודי הקרקע הרבים שנבנים בשכונה. לכך תורם גם השילוב בין הבנייה הרוויה והחצי רוויה (כלומר בניינים בגבהים שונים) שמתבטא בצפיפות הנמוכה ביותר שקיימת באזור. בשכונה הולכת ונרקמת קהילה איכותית ופעילה שמשפחות אוהבות. ועם זאת, ההשתייכות לעיר ותיקה והסמיכות ליתר הקריות ולחיפה מספקות את כל היתרונות האורבניים הנדרשים לאיכות חיים גבוהה. 

4. השקעה בחינוך: בגבעת אלונים יפעלו כל מערכות החינוך שהתושבים יזדקקו להן, ממעונות וגנים ועד לתיכון, כולל מתנ"ס ומרכז ספורט. בשנים האחרונות כבר נחנכו בגבעת אלונים שני גני ילדים ובספטמבר 2018  נחנך בשכונה הצעירה בית ספר יסודי ראשון. משאבים רבים מושקעים במוסדות הללו, כחלק מהמדיניות העירונית להציב את תחום החינוך בראש סדר העדיפויות ולהפעיל פרויקטים חינוכיים מגוונים.

5. הנוף והריאות הירוקות: השכונה נבנית על גבעה שמשקיפה אל נופים פתוחים מכל עבר, כולל מפרץ חיפה, רכס הכרמל, יערות אלונים, הקריות ומרחבי הגליל. הבנייה בשכונה מותאמת לטופוגרפיה, כך שמרוב הדירות נשקף נוף מרהיב. מלבד ההשתלבות בסביבה הטבעית, בשכונה מתוכננים שטחים ירוקים רבים, גינון מוקפד ומרחבים בין הבתים. צמוד לשדרת הכניסה הרחבה שמובילה לגבעת אלונים יוקמו מדרכות ושבילי אופניים.

6. מגוון הדירות: חברת הבנייה הוותיקה שרביב בונה את הפרויקט המרכזי בשכונה, שכולל מאות דירות במגוון גדול של גדלים וסוגים. זה לצד זה נבנים בשכונה מבני בוטיק מפוארים הכוללים גם דירות גן, מתחמי מגדלים ובתים צמודי קרקע. גם התכנון הפנימי שונה בין דירה לדירה. כך שכל משפחה יכולה למצוא בפרויקט את בית חלומותיה. המרקם המגוון תורם גם לאיכות החיים הפיזית והחברתית בשכונה, לרמת התשתיות, לאסתטיקה ולהשתלבות בנוף. הגיוון מאפשר למשפחות משפרות דיור לעבור אחרי כמה שנים לדירה גדולה יותר מבלי להיפרד מהשכונה.

הפרויקט שבונה שרביב בגבעת אלונים תוכנן בהקפדה ובמחשבה עמוקה על איכות החיים של הדיירים והפך ליעד מגורים אטרקטיבי. כל הדירות מרווחות, מאובזרות וכוללות יחידת הורים מפנקת. הדירות נבנו בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומשולבות בהן פונקציונליות ויוקרה. חברת שרביב פועלת משנת 1956 ונחשבת לבעלת ניסיון עשיר, מוניטין ויציבות פיננסית שמעניקים לרוכשי הדירות שקט נפשי ואיכות חיים.

עוד מהמגזין