משקיעים בשטח הציבורי
משקיעים בשטח הציבורי
"הלקוחות רוצים לרכוש חווית מגורים הכוללת את דירתם, את הבניין ואת כל הסביבה". כדי למכור דירה בימינו, לא מספיק להתמקד רק ביחידת הדיור עצמה וגם לא במפרט הבניין. גם תושבי ערים מעוניינים בחווית שכונה קהילתית והקבלנים מנסים לספק להם את כל החבילה, שכוללת חללים ציבוריים בבניין, פארקים ומוסדות חינוך. בדקנו עם אנשי שיווק כיצד הם מוכרים חווית מגורים כוללת.
שרה אילין, סמנכ"לית השיווק בחברת שרביב, המקימה את פרויקט גבעת אלונים בקריית אתא, מציינת כי "כבר בשלב תכנון השכונה הובאה בחשבון ההתאמה הנדרשת עבור משפחות עם ילדים, שהן הרוב המכריע בה. השכונה היא בעלת אופי כפרי, עם שטחים יאורים רחבי ידיים, שבילי אופניים, גן משחקים לילדים ומערכת כבישים בטוחה.
גן המשחקים הוא ייחודי, עם מתחמים שונים על-פי לחלוקה לגילאים- לפעוטות, לילדים ולמבוגרים. מתקני הפעילות בגן מעודדים פעילות גופנית בריאה באמצעות משחק אינטראקטיבי מהנה במיוחד.
"בין המתקנים קיר טיפוס ענק ולוח כדורגל הבנוי מ-16 פאנלים שכל אחד מהם כולל מחשב, תאורה, סאונד וחיישנים הקולטים את הכדור ומודדים את עוצמת הבעיטה. המתקנים מעוצבים כמשחק חוץ עמיד במיוחד נגד ונדליזם ונזקי מזג אוויר.
בנוסף, הוקם בגן מתחם כושר שבו הוצבו מתקני פעילות הזהים לאלה הקיימים במכוני כושר המובילים על מצע של גומי חדשני. בנוסף, נעשתה חשיבה על יצירת מרחב ציבורי גדולף בקנה מידה כזה שיכול לאפשר התכנסות של הרבה אנשים, כך למשל, תוכנן מרכז מסחרי עם כיכר המתחברת לגן הציבורי".
אפריל, 2019