דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

הגבעה בתקשורת


שרביב פותחת צמוד קרקע לדוגמא של 6 חדרים בקרית אתא

שרביב פותחת צמוד קרקע לדוגמא של 6 חדרים בקריית אתא

הדירה הוקמה בשכונת גבעת אלונים, בה מתוכננות לקום 622 יחידות דיור.

חברת שרביב פותחת צמוד קרקע לדוגמא נוסף בפרויקט גבעת אלונים שהיא בונה בשכונת גבעת אלונים בקריית אתא, הכולל 622 יח"ד בבנייה רוויה וצמודי קרקע. זהו צמוד קרקע שני בפרויקט אותו מעצבת החברה כבית לדוגמא והוא מייצג דגם של צמודי קרקע בתכנון חדש המשווק בשכונה. צמוד הקרקע בן 6 חדרים בשטח בנוי של כ-160 מ"ר במגרש בשטח של החל מ-260 מ"ר. בפרויקט נמכרים צמודי קרקע בשטח של כ-160 מ"ר על מגרשים גדולים בגדלים של כ-160-340 מ"ר ליח"ד, במחיר של החל מ-2.3 מיליון שקל.

פרויקט גבעת אלונים כולל מבנים של בנייה רוויה, בנייני בוטיק וצמודי קרקע. בשכונה שטחים ירוקים רחבי ידיים, שביל אופניים, גן משחקים לילדים, רחובות מרוצפים אבן ומערכת כבישים בטוחה. גבעת אלונים ממוקמת מצפון לשכונת גבעת טל, מצפון-מערב למחלף סומך (כביש 6) וכ- 10 דקות נסיעה מהקריון. השכונה תיהנה מנגישות גבוהה לצירי תנועה, בדגש על יציאה נוחה לכביש 6 וכן מקו רכבת שעתיד לעבור בסמוך לשכונה. השכונה תוכננה מתוך תפיסה מודרנית של התחשבות בסביבה הירוקה המקיפה אותה. שרה אילין, סמנכ"לית שיווק בחברת שרביב: "גבעת אלונים היא מהמקומות שהולכים ומתמעטים בהם עדיין ניתן לרכוש צמוד קרקע במחיר סביר. הבית לדוגמא יאפשר למתעניינים להתרשם מהפוטנציאל ומאפשרויות העציב של הבית. גם בשיווק הדגם הקודם של צמודי הקרקע ששיווקנו, עיצבנו בית לדוגמא שעזר להמחיש בצורה נהדרת כיצד יכול להיראות המוצר הסופי ולכן החלטנו להשקיע בכל גם בדגם צמודי הקרקע החדש".

מעצבת הפנים דפנה עברי שעיצבה את צמוד הקרקכ מציינת כי: "בחרתי לעצב את צמוד הקרקע בסגנון אקלקטי המשלב מודרני ווינטג'. מדרגות, מדרכי בטון ורייזרים מחופים במראה ומעקה זכוכית לתחושת מדרגות מרחפות בצורה מינימליסטית ועדינה".

יוני, 2020

עוד מהמגזין

השכונות החדשות שכבר כאן

השכונות החדשות שכבר כאן

השכונות החדשות שכבר כאן מרבית הבנייה החדשה למגורים מתבססת על הקמתן של מגה-שכונות, אותן שכונות עמק בנות כמה אלפי יחידות…

קרא עוד
קבוצת רכישה משפחתית בגבעת אלונים- קונים דירות באותו פרויקט וחוסכים עשרות אלפי שקלים

קבוצת רכישה משפחתית בגבעת אלונים- קונים דירות באותו פרויקט וחוסכים עשרות אלפי שקלים

סבתא א׳ בקומה 6. סבתא ב׳ בקומה 7. האח בבניין ממול. אח אחר בצמודי קרקע. בגבעת אלונים, גבעת האפשרויות שלכם, הכל אפשרי. חדשות 12 (תכנית חיסכון) התלוו למשפחת גפניאל-מרלי מגבעת אלונים ובדקו איך זה מרגיש כשכולם גרים ליד כולם.

קרא עוד
אז מה אם קצת רחוק: הצצה לשכונת ענק חדשה בקריות

אז מה אם קצת רחוק: הצצה לשכונת ענק חדשה בקריות

צוות וואלה! הגיעו לבקר עם מצלמה ומיקרופון ויצאו עם המון חומר למחשבה. האם "הפריפריה" היא המרכז החדש?

קרא עוד
האבולוציה של ההמחשה- דירות לדוגמה בפרויקטים של נדל

האבולוציה של ההמחשה- דירות לדוגמה בפרויקטים של נדל"ן

דירה לדוגמה, הקונספט שנולד בשנות ה־90 ככלי המחשה לשיווק ומכירה של דירות "על הנייר", משנה את פניו עם התפתחותם של אמצעי ההמחשה הדיגיטליים. האם היא עדיין בגדר מוצר חובה בכל פרויקט? בגבעת אלונים מבית שרביב- לא פחות מ-4 דירות לדוגמא.

קרא עוד

באיזו דירה אתם מתעניינים?

לכל הדירות